top

mijn donkere kant

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

28-12-2019 02:12:45 BerichtOnderwerp: mijn donkere kant
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

schrik niet van de titel, ik draag nou eenmaal veel zwart vandaar;)
ik ben 28 zomers jong en draag behoorlijk vaak panty's, als er 1 kapot gaat moet ie meteen vervangen worden Rolling Eyes ja zo erg is het Rolling Eyes
daarnaast droeg ik van jongs af aan al stiekem dameskleding stiekem en van mijn zus) het begon met panty's, maillots en kniesokken. daar kwam gauw de rokjes achteraan, toen de shirtjes, jurkjes en zo kwam er een hele outfit uit.

dit ging van voor mijn tienerjaren en pubertijd zo door tot ik ongeveer 18 werd en uit huis ging.
vanaf toen moest ik toch echt voor mijzelf kleding kopen die ik graag wou dragen, gelukkig heb je webshops dat ging makkelijk natuurlijk.
daar kwamen zelf uiteindelijk hakken bij en plateau boots, dan heb ik het niet over pleasure heels, maar gothic boots.

ik woon nu samen met mijn vriendin en ze accepteerd gelukkig mijn kledingkeuze.

nu heb ik dan ook wel het geluk dat in de gothic wereld wel meer mannen dit dragen Very Happy

mijn keuze van panty's is nogal gevarieerd van standaard tot kleur en motief
ik kleed mij dan ook regelmatig volledig als vrouw, behalve de makeup en bh's
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-12-2019 11:08:11 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Onbekend met een veel ingewikkelde naam,

Welkom op het forum.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-12-2019 21:26:59 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi AstarothGoth,

Welkom op het forum. Leuk dat uw vriendin uw kledingkeuze apprecieert, dat helpt al een heel stuk.

Let niet teveel op onze Rob, een ruwe bolster met een zachte kern, je moet hem alleen leren kennen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-12-2019 22:33:27 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Leuk iemand die ook van Gothic (en Punk) houdt. Ik ben ook van de rokken en jurken en alles wat er om heen zit. Dit doe ik inderdaad zonder make-up en bh's.

En ik ben een echte muziekliefhebber. Tussen de echte muziekliefhebbers wordt mijn kledingkeuze toch sneller geaccepteerd. Mijn muzieksmaak gaat ook vooral naar shoegaze, darkwave en post-punk. In wezen is mijn smaak wat dat betreft heel breed. Fijn dat je een vriendin hebt die daar makkelijk mee om gaat. Bij mij thuis lijkt het iets op steeds beetje meer tolereren. En toch weten steeds meer mensen wie ik in het echt ben. En buiten mijn vrouw is de acceptatiegrens toch beter gesteld.

Jouw verhaal is best herkenbaar. Ik had geen zus. Dan maar lenen van mijn moeder. En toen ik het huis uit ging, ging ik ook van alles uitproberen. Nu weet ik wat ik wil. En vinden mensen mij meer rock en rebels eruit zien. Maar dan in wat ze noemen vrouwenkleding. Ja kleding moet wat mij betreft mooi zijn. Daar voel ik mij goed in.

@Yvan. Ik denk dat hier best veel mensen rondlopen met een wat zachtere karakter. Dat lijkt mij heel goed passen bij het rok (& panty) geweld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-12-2019 22:52:35 BerichtOnderwerp:
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

Dankjewel Very Happy

@rob: anders kort het af naar asta (bijna het model van opel) haha

@yvan: dat is inderdaad waar, uit een vorige relatie was dit minder goed uitgepakt helaas.
en ik heb alle tijd om mensen te leren kennen, van mijn eigen zie ik er heel ruig en gevaarlijk uit volgens sommige mensen, maar ben ik weer soft en een grote knuffelbeer haha

@e.r.: i love punk, goth(new wave inderdaad) en metal \M/
daar kleed ik mij ook veelal na, zowel mannelijk als vrouwelijk, maar naar buiten gaan ben ik daar nog wel voorzichtig in, ik vind de regio hier nogal ouderwets en slecht meegaan met de tijd. maar zodra ik zelf aanvoel dat het kan dan is mijn vriendin gelukkig niet diegene die me raar aankijkt.

toen ik het huis uitging en mij kon kleden en mij in mijn stijl kon gaan ontwikkelen was dat een hele ervaring natuurlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2019 00:43:12 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

AstarothGoth schreef:
...... , van mijn eigen zie ik er heel ruig en gevaarlijk uit volgens sommige mensen, maar ben ik weer soft en een grote knuffelbeer haha ......


Ik hoop dat je gelijk hebt want een deel van je nick name heeft een wel wat sinistere achtergrond, Groothertog van de hel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Astaroth

Afgezien daarvan, welkom op dit forum. De meeste mannen op dit forum hebben een wat zachtere houding in de maatschappij. Het rokken dragen is in ieder geval niet te combineren met macho-gedrag.

De meesten zitten rond de scheidslijn tussen mannelijk en vrouwelijk. Een elk probeert een zekere positie in te nemen rond die scheidslijn. Sommigen hebben juist door het rok dragen zichzelf een beetje meer in de richting van het vrouwelijke gepositioneerd. Die ontwikkeling kan ik bij mezelf wel vaststellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2019 01:15:24 BerichtOnderwerp:
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

ik gedraag me dan niet macho, maar iemand met lang haar en piercings her en der daarintegen word wel zo gezien, en dat is wat mij dusal overkomt.
daar ben ik onderhand aan gewend en weet ermee om te gaan.

dat terzijde, ik plaats mijzelf niet ergens op die lijn het kan per dag veschillen en of ik wel een bepaald kledingstuk wil dragen, maar dat ben ik. behalve panty's want dat vind ik dan wel weer erg comfortabel onder een broek of rok of jurk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2019 02:48:49 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Onder een lange broek (meestal skinny-formaat) draag ik niet graag een panty. Dan houd ik het op pantykousen of -sokken. Maar zodra ik een rok of jurk draag, dan het liefst wel panty's of blote benen mag ook.

En als je van ruige muziek houdt en of donkere muziek, daar zit vaak macho elementen in. Vooral in de metalscene. Maar dat wil nog lang niet zeggen dat degene die ervan houden ook macho zijn. Ik hou ook van Godflesh, Neurosis of Fear Factory, behoorlijk machomuziek. Maar ik ben verre van macho.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2019 15:10:10 BerichtOnderwerp:
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

@E.R. klopt inderdaad ik zie er veel softies al zien ze er super macho uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-01-2020 14:17:27 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Welkom AstarothGoth!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-01-2020 14:57:50 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ga je ook geregeld naar concerten en/of festivals?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-01-2020 17:29:51 BerichtOnderwerp:
AstarothGoth
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Dec 2019
Berichten: 11

Reageren met citaat

dankjewel Neorej

@E.R. ja ik ga zeker naar festivallen en concerten. altijd leuk natuurlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-01-2020 22:46:30 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

welkom hier...draag wat je fijn vind...
ik draag ook regelmatig een jurk of rok met panty enz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!