top

Nieuw lid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

21-03-2013 23:32:39 BerichtOnderwerp: Nieuw lid
Teenpanty
Aspirant lid


Geregistreerd op: 21 Mrt 2013
Berichten: 1

Reageren met citaat

Hallo,
Ik ben een 16 jarige hetero jongen. Ik ben eigenlijk een doodnormale tiener op één ding na, ik heb het "pantyvirus". Voor dat ik verder ga met mijn verhaal wil ik eerst zeggen dat ik opgelucht ben dat er meerdere mensen zijn zoals ik. Voor ik dit forum ontdekte dacht ik echt dat ik een mentaal probleem had. Na wat opzoekingswerk blijkt dat er toch meerdere mannen zijn die de panty gewoon niet kunnen weerstaan. Dankzij dit forum is dit bespreekbaar, duim omhoog! Very Happy
De "liefde" voor de panty begon zo 1,5-2 jaar geleden. Toen had ik één van mijn moeder haar panty's aangetrokken toen mijn ouders niet thuis waren. Het gaf een speciaal, goed gevoel aan mijn benen dat ik nog nooit had gevoeld Very Happy. Vanaf dat moment deed ik af en toe een panty aan als mijn ouders niet thuis waren. Het voelt gewoon prettig om een panty te dragen. Panty's geven mij op seksueel vlak ook een prikkeling. Ongeveer een half jaar geleden besloot mijn moeder om haar kast eens op te ruimen(bepaalde dingen weggooien). Mijn moeder droeg die panty's al in jaren niet meer dus die moesten ook weg. Dus nu ben ik al een half jaar pantyloos Sad .
Vele onder jullie wisten waarschijnlijk op mijn leeftijd dat jullie het "pantyvirus" hadden. Hoe gingen jullie daarmee om als tiener? Wat deden jullie om de panty behoefte te voldoen? Wisten jullie ouders ervan?
Nu draag ik altijd een lange jeansbroek, ook in de zomer. Alleen op vakantie zou ik eens een short dragen. Ik zou het geweldig vinden moest ik een panty onder mijn broek kunnen dragen. Ook tijdens het slapen lijkt mij wel lekker.
Als jullie advies zouden kunnen geven zou dat geweldig zijn Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-03-2013 15:14:46 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Teenpanty, welkom op het forum.

Uw verhaal is heel herkenbaar. Tijdens mijn jeugd heb ik me de vraag ook dikwijls gesteld "of het allemaal wel normaal was". Ik liep met de gedachte rond dat het allemaal wel zou slijten met het ouder worden, maar de "pantymicrobe" bleef even sterk. Dankzij het originele "Herenpanty forum" kwam ik in contact met andere mannelijke pantydragers. Het was verademing om te vernemen dat ik niet de enige was.

Mijn ouders wisten er niets van, het is maar na het ontdekken van "lotgenoten" dat ik het opgebiecht heb aan mijn echtgenote. Gelukkig heb ik er eentje uit de duizend en heeft ze mij altijd gesteund in mijn kledingkeuze.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
23-03-2013 20:04:43 BerichtOnderwerp:
KeesMomma
Gast





Reageren met citaat

Welkom op dit forum, Teenpanty. Je bent hier op het juiste adres als je je verhaal kwijt wilt.
Jouw verhaal komt mij zo herkenbaar voor dat ik welhaast mezelf zie toen ik 14 à 16 jaar was. Zoals jij het beschrijft, zo heb ik het ook ervaren. Met precies dezelfde gevoelens.

Het is een lange weg geweest om mijn moeder te overtuigen van mijn voorliefde voor het dragen van panty's. Jarenlang stond ze er onwennig tegenover en soms keurde ze het af als ik met de gedachte rondliep dat ik een panty aan wilde trekken. Tja, geheimen kan je niet eeuwig houden.
Helaas, eens komt de aap uit de mouw en je wordt "gesnapt". Embarassed

Zelf worstelde ik vaak met de gedachte: "Is dit wel normaal wat ik doe?
Hoort dit wel bij me?"
Pas na mijn vijfentwintigste jaar ben ik vaker panty's gaan dragen en sinds mijn dertigste jaar ook wel eens onder een korte broek. Laatstgenoemde vind ik een prachtige combinatie. Het staat ook zo mooi.
Alleen mijn moeder ziet er bezwaren in als ik ermee naar buiten ga.
In het zomerhalfjaar draag ik geregeld onder mijn short een panty. Ook buitens huis. Ik maak graag wandelingen naar het dorp in deze kledij voor de dagelijkse boodschappen.
Toch blijft het verlaten van het huis en het dichtdoen van de voordeur een barrière. Het is een kunst om naar buiten te gaan zonder dat mijn moeder me in korte broek en panty ziet weglopen.'Confused'

Hoewel ik 47 jaar ben, woon ik nog steeds bij mijn ouders omdat ik het zo gezellig vind.

Als je je gevoelens met anderen wilt delen, Teenpanty, en je wilt je verhaal kwijt, post gerust op dit forum. Daar is het voor. Succes! Wink
Terug naar boven
 
03-04-2013 07:42:39 BerichtOnderwerp:
Sam
Erelid


Geregistreerd op: 11 Jun 2012
Berichten: 304

Reageren met citaat

Heel herkenbaar, teenpanty. Mijn ouders wisten er niet van en het is mij in al die tijd gelukt dat ook geheim te houden. Voordeel was dat ik in een groot huis woonde met mijn eigen domein. Ik had dus allerlei plekken waar ik de door mij verworven panty's kon bewaren. Ik heb ook hele perioden gehad waarin ik niet droeg, maar zo nu en dan kwam die behoefte terug. Momenteel heb ik elke dag van de week een panty aan. Vraag aan jou: je bent nu pantyloos. Is er geen mogelijkheid meer voor je om aan panty's te komen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-04-2013 05:35:56 BerichtOnderwerp: Dare to be different
Searcher
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Jun 2012
Berichten: 15

Reageren met citaat

Hallo Teen,


Het is wel begrijpelijk, maar niet zo verstandig om panty´s te "lenen". Vroeg of laat zal dit op de één of andere manier opgemerkt worden. Ik begrijp uit je verhaal dat dit nu sowieso niet meer mogelijk is.

Zou ik met alles wat ik nu weet (ben 51) in jouw schoenen staan, dan zou ik het zeker vertellen thuis (laat dat seksuele aspect daarbij even buiten beschouwing), eventueel gesteund door diverse internetsites of fora zoals deze. Als je nu jezelf aanleert om er relaxed mee om te gaan zul je daar de rest van je leven een grote zorg minder om hebben. Immers, als je het nu kost wat het kost geheim wilt houden, moet je continu gaan liegen / verbergen over iets wat heel belangrijk voor je is.

Ik zal niet zeggen dat het makkelijk is. De media, adverteerders en onze omgeving proberen ons in een standaardvormpje te persen. Mijn advies: "Dare to be different".


Mantyhose.net is een goede "binnenkomer". Als je een eigen PC op je kamer hebt, laat die site gewoon een paar keer open staan. Dit zal zeker een keer opgemerkt worden door je ouders.

Denk na over de vraag (die wellicht zal komen) hoe je hiertoe gekomen bent. Het eerlijkste antwoord is eigenlijk het antwoord wat je in je posting schrijft...


Er zullen misschien wat opgetrokken wenkbrauwen volgen, so it be, maar dit is JOUW leven waaraan je nu (op jouw leeftijd) steeds meer ZELF vorm moet geven. Ongeacht wat anderen denken, of "normaal" vinden.


Searcher
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
 
04-04-2013 17:19:01 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Searcher, fijn dat jij je weer meldt. 😉😉😉😉
Ik heb je gemist.
----------
De panty is er echt wel voor de man.
Terug naar boven
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!