top

Even voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

16-06-2013 23:32:22 BerichtOnderwerp: Even voorstellen
robholland
Lid


Geregistreerd op: 15 Jun 2013
Berichten: 32

Reageren met citaat

Mijn naam is Rob en in kom uit Dordrecht in Nederland. Inmiddels 48 jaar. Sinds mijn vroege jeugd, eigenlijk zover als mijn herinneringen gaan, ben ik altijd gefascineerd geweest door panty's.

Eerst de panty's van mijn moeder stiekem aangetrokken en later zelf panty's gaan kopen. Mijn jeugd is daardoor best verwarrend en eenzaam geweest wat dit geheim betreft. Ik kon er voor mijn gevoel niet mee uit de kast komen en voelde me "anders". Ik voel me hetero en heel verwarrend ben ik aangetrokken tot dames kleding met een duidelijke voorkeur voor panty's.

Toen ik verkering kreeg op mijn 20e heb ik het zo snel mogelijk opgebiecht aan mijn (toen nog) vriendin. Met een moederlijke nonchalance en begrip heeft ze het geprobeerd te accepteren. Panty's dragen mocht, maar alleen heimelijk. In het begin van de relatie was het spannend en zelfs een toevoeging. Samen iets zo intiems delen schepte een band. Toen er kinderen kwamen werd mijn panty-gebruik binnenshuis steeds meer beperkt omdat ze niet wilde dat in de kinderen ermee confronteerde. Vele jaren later wilde ze scheiden. Andere man. "een echte man" kreeg ik te horen........

Daar sta je dan maar het bood ook nieuwe kansen. Mijn huidige vrouw accepteert het dragen van panty's veel beter. (Ik had bij de eerste date een panty aan onder mijn lange broek zonder sokken) Halverwege de avond "Draag je nou pantykousjes?" - "Eh nee een panty" antwoordde ik. "Waarom?" "Vind ik lekker" "Wat leuk"

Panty mag. Alleen heeft ze er moeite mee als ik in panty loop en korte broek en onze woonplaats. Ze wil niet dat ik bekend wordt als "pantyman". Maar bij stedentrips en andere uitjes gaan er steevast panty's mee. Voor mij een bevredigend compromis.

Nu was ik afgelopen dinsdag een dagje shoppen in Antwerpen, alleen. Thuis had ik een glanzende huidkleurige Oroblu Magie van 20 denier aangetrokken met een korte broek. Bij het station geparkeerd en zo heel de Meir gelopen. Het verbaast mij altijd weer hoe onopvallend een panty bij een man eigenlijk is. Zo af en toe zie je een tweede blik van iemand. En daar blijft het bij. Vooraf had ik een bezoek voorgenomen aan een beenmode speciaalzaak. Tijdens mijn wandeling door de stad schampte ik met mijn been langs een bankje. Gevolg, een ladder. Reden temeer een panty te kopen. In de winkel aangekomen werd ik geholpen door een aardige vrouw. Ik vroeg een huidkleurige panty. Zomerpanty getoond. Ik vind die te dun en vroeg om dikkere. Volgende was een 15 den Falke. Mooie panty met veel glans. "Welke maat?" - Ik antwoordde "Mijn maat" en keek naar mijn benen en de dame bekeek mijn benen. Ik wees haar op de ladder. De dame toonde ook een 40 denier dikke glanzende panty van Philippe Matignon. die leek me toch TE spannend TE opvallend. En toen opeens.

"Wat grappig mijn man draagt ook panty's" Ik wist niet wat ik hoorde. Ze heeft me attent gemaakt op dit forum en de naam van haar man. Spannend, raar ook. Dit heeft me overtuigd gewoon voor de "full monty" te gaan en ik besloot de 40den panty te kopen. Ik verzocht haar of ik de panty direct mocht aantrekken i.v.m. de ladder in de panty die ik aanhad. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was mocht het. Toen ik uit het pashokje kwam werden mijn benen aan een inspectie onderworpen. "Beter dan wat je aanhad" was het terechte oordeel.

Een superdag, dankzij deze supervrouw.


Laatst aangepast door robholland op 17-06-2013 23:11:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-06-2013 00:31:33 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Rob,

Alvast van harte welkom op het forum. Het aantal leden groeit zienderogen.
Toch een duidelijk teken dat we niet alleen zijn.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-06-2013 08:46:12 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Rob, welkom op het forum.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
17-06-2013 11:09:34 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

Wat sneu dat je daarvoor je eerste relatie met kinderen moest afgeven.

Onlangs nog opgemerkt: als een man een broek draagt die 5 cm boven zijn schoenen uitsteekt, dan vraagt men of hij water in zijn kelder heeft, bij een vrouw heet dat een 7/8 broek en is dat hip en elegant enz.

Zij komt toch ook in de kelder?

Wat een dubbele standaard eigenlijk. Ach ja.

Geen verwijt aan de vrouwen met 7/8 broek, want we zien jullie graag!
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-06-2013 20:56:04 BerichtOnderwerp:
ronny
Erelid


Geregistreerd op: 28 Feb 2013
Berichten: 106

Reageren met citaat

dag rob welkom
ik woon ten noorden van antwerpen in wuustwezel dicht bij zundert.
ik kom geregeld in antwerpen en zou graag weten waar deze pantywinkel juist is. groetjes van ronny
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-06-2013 19:49:43 BerichtOnderwerp:
KeesMomma
Gast





Reageren met citaat

Welkom op dit forum, Rob.
Zo te lezen heeft de panty je een bewogen verleden bezorgd, met alle vorens en tegens van anderen. Ik ben echter ontzettend blij dat je nu hele mooie ervaringen hebt met het dragen van een panty onder een korte broek, in het openbaar. Ik zou zeggen, als je iets kwijt wil over panty's, bij dit forum kan je terecht. Blijf posten!
Terug naar boven
 
21-06-2013 05:06:43 BerichtOnderwerp: Op verzoek van de betreffende dame....
robholland
Lid


Geregistreerd op: 15 Jun 2013
Berichten: 32

Reageren met citaat

...heb ik de gegevens van de winkel geanonimiseerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-06-2013 09:14:08 BerichtOnderwerp: Re: Even voorstellen
Sam
Erelid


Geregistreerd op: 11 Jun 2012
Berichten: 304

Reageren met citaat

robholland schreef:
. En toen opeens.

"Wat grappig mijn man draagt ook panty's" Ik wist niet wat ik hoorde. Ze heeft me attent gemaakt op dit forum en de naam van haar man. Spannend, raar ook. Dit heeft me overtuigd gewoon voor de "full monty" te gaan en ik besloot de 40den panty te kopen. Ik verzocht haar of ik de panty direct mocht aantrekken i.v.m. de ladder in de panty die ik aanhad. Alsof het de gewoonste zaak van de wereld was mocht het. Toen ik uit het pashokje kwam werden mijn benen aan een inspectie onderworpen. "Beter dan wat je aanhad" was het terechte oordeel.

Een superdag, dankzij deze supervrouw.


Rob, welkom bij de club. Zo zie je maar: you're not alone! Verrassend is het wel en een leuke ervaring. Overigens heb ik voor dat soort dingen wel bijna altijd een reservepanty bij me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-06-2013 21:05:56 BerichtOnderwerp: adres pantywinkel
robholland
Lid


Geregistreerd op: 15 Jun 2013
Berichten: 32

Reageren met citaat

Ik het het adres op verzoek van de betrokken dame geanonimiseerd. Misschien kan zij d.m.v. een PM het adres geven hen die het weten willen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-06-2013 09:15:14 BerichtOnderwerp:
ronny
Erelid


Geregistreerd op: 28 Feb 2013
Berichten: 106

Reageren met citaat

ja zoals ik rob groetjes
deze warme dagen draag ik geen panty maar zodra het kouder dan 18 graden is draag ik terug een panty
zal vandaag enkele fijne zomerpanty's kopen
weet nog niet welke , ik zal wel zien
aan iedereen een goeie vakantie gewenst vanwege ronny
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!