top

Tijdelijke storing

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over het Forum    Pagina 1 van 1

11-10-2013 14:35:05 BerichtOnderwerp: Tijdelijke storing
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het forum was er plots weer. Op de homepage van de host rept men er met geen woord over. Ze hosten honderden forums en slechts een vijftal waren gisteren bereikbaar. Misschien heeft er gisteren iemand per ongeluk de stekker eruit getrokken en heeft de poetsvrouw hem vandaag er terug ingestopt, wie weet. Mr. Green
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-10-2013 22:01:17 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Yvan,
Voor diegenen die het forum saai vinden, die van mening zijn dat we er beter mee ophouden, was dit alvast een voorproefje. Ik was vooral geschokt, dacht dat het "over and out" was en vond dit best beangstigend. Was ik vandaag blij dat alles terug het oude was !! Even bij stilstaan dat alles toch niet zo vanzelfsprekend is. Voor mij mag dit forum nog lang blijven bestaan.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-10-2013 06:07:55 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Guy schreef:
Yvan,
Voor diegenen die het forum saai vinden, die van mening zijn dat we er beter mee ophouden, was dit alvast een voorproefje. Ik was vooral geschokt, dacht dat het "over and out" was en vond dit best beangstigend. Was ik vandaag blij dat alles terug het oude was !! Even bij stilstaan dat alles toch niet zo vanzelfsprekend is. Voor mij mag dit forum nog lang blijven bestaan.


Zolang de host er niet onverhoopt mee stopt, zal dit forum blijven bestaan want ik ben zeker niet van plan om ermee te stoppen. Als het forum dan al eens uitvalt, kan je altijd wel meer info vinden op http://yvansblog.wordpress.com/. Op yvansblog is er doorgaans niet veel beweging, maar het kan dienst doen als "crisiscentrum" Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over het Forum
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!