top

R.I.P.

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over het Forum    Pagina 1 van 1

02-10-2013 23:41:24 BerichtOnderwerp: R.I.P.
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Dag allen,

Ik ben wellicht zwartgallig nu maar ik loop al een x aantal jaren mee op dit forum en de fora hiervoor.

Dit wordt helemaal niets zolang er geen reclame komt. Haha, Wehkamp met een man die een vrouwenrok draagt, Haha!

Ik zou willen zeggen: "Handdoek in de ring!"

Zet een slotje op dit forum. We zitten elkaar (10 mannen) gek te maken dat een panty er ook is voor een man.
Zolang de mode en dus de acceptatie het niet wil, horen wij met ons tienen op de sofa bij de psych...

Yvan... Slotje er op? Lijkt me een goed idee. Alles hier droogt op.

Laten we op houden met elkaar voor de gek te houden en te blijven schermen met termen als authentiek etc.

Huppetee. Slot erop en klaar.
_________
De panty wordt het niet met de lacherij vanaf de overkant. Laten we ermee stoppen en als grijze muis verder gaan. LEKKER VEILIG!
Terug naar boven
 
03-10-2013 17:00:35 BerichtOnderwerp:
Sam
Erelid


Geregistreerd op: 11 Jun 2012
Berichten: 304

Reageren met citaat

Marcel,

Lekker blijven dragen die panty want het is een kwestie van lange adem Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-10-2013 08:27:15 BerichtOnderwerp:
peter kaas
Lid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 44
Woonplaats: Midden Limburg

Reageren met citaat

Als iedereen gaat dragen is de spanning er ook een beetje vanaf. Een deel van het plezier van panty dragen is ook de spanning iets te doen wat niet iedereen doet. Blijft natuurlijk wel altijd het fijne gevoel een panty te dragen.
Ik zal dus wel altijd blijven dragen! Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-10-2013 10:47:40 BerichtOnderwerp:
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

Voor mij geldt hetzelfde; de hele mannenwereld hoeft er niet mee te lopen en ik weet dat ik een buitenbeentje ben maar ik heb de vrijheid om een panty te dragen dus zal ik dat ook blijven doen.
En dit forum is een goede steun om mijzelf de boost te geven die je af en toe nodig hebt omdat de algehele acceptatie niet overal even groot is.
Zou ik de hele dag in een sporttenue van een bekende voetbalclub rondlopen, zou ik ook opmerkingen en blikken naar mij toegeworpen krijgen.
Dus als je boven het maaiveld uitsteekt is er de kans dat je opvalt, maar geen reden om je te laten dwingen onder het maaiveld te blijven.
EXPRESS YOUR SELF !!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-10-2013 07:30:07 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Dat zou pas toegeven dat de herenpanty niet kan !
Ik begrijp dat alles niet verloopt zoals we zouden wensen maar als dat ook al een reden was om op te geven ?Voor mezelf was het voorjaar een goed seizoen voor panty's. Heb ze bijna dagelijks gedragen en weer behoorlijk wat grenzen kunnen verleggen. Deze zomer daarentegen heb ik,
wegens de warmte en té druk op mijn werk, zo goed als geen panty's gedragen. Wat helemaal niet wil zeggen dat er geen meer draag hé ! Toch kijk ik elke dag op het forum of er nieuwe postings zijn. Het is mijn Face-book !!! En wat meer is, er zijn zelfs 3 dames lid geworden. Het beste bewijs dat we op de goede weg zijn. Uiteraard zijn er kalmere momenten, that's life !!!!! Maar als er mensen zijn die liever niet meer deelnemen is dit uiteraard hun beslissing.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-10-2013 15:13:08 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Guy, ik hoop dat het forum niet helemaal stil valt. Ik geef toe dat ik als vrouw het er in het begin moeilijk mee had. Nu begin ik jullie wel te begrijpen. Ik apprecieer ook enorm dat jullie er zo open over zijn. Op het werk merk ik ook wel hoe sommige mannen bijzonder geïnteresseerd naar m'n benen kijken (of die van een vrouwelijke collega). Als we een pantalon aanhebben is dat niet het geval, maar wel als we een panty dragen. Ik denk dat er meer mannen zoals jullie in geïnteresseerd zijn, maar er niet voor durven uitkomen. Daarom vind ik jullie forum een heel goed initiatief. Ik geef wel toe dat ik nooit lid zou zijn geworden, als m'n vriend het zo niet voor panty's zou hebben gehad.

Om wat leven op het forum te houden zou ik wel als de andere vrouwen ook willen enkele topics willen maken met bij voorbeeld panty reviews vanuit ons standpunt? Ik sta open voor suggesties.

Lore
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-10-2013 06:28:26 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Stilvallen? Ik zit op verschillende forums over verschillende onderwerpen ( motorfietsen, techniek, computer, elektronica...) en geloof me, het aantal bezoekers op het Herenpanty forum is redelijk hoog en het is zelden dat de teller voor bezoekers op nul staat. De pieken zitten meestal in het weekend, tijdens de nacht en de vroege ochtend. Op zulke ogenblikken staat de teller meestal tussen de 20 tot 30 gasten. Toch een teken dat dit forum meer mensen bereikt dan men denkt. Niet iedereen heeft echter dadelijk de moed (of de wens) om in de pen te kruipen over dit onderwerp.

Zoals enkele leden hierboven al opmerkten, zal de herenpanty inderdaad nog niet voor morgen zijn. Aken en Keulen zijn ook niet in een dag gebouwd. In feite moeten we onszelf bekijken als pioniers van de herenpanty, de mannen die de eerste stap durfden te nemen.

Persoonlijk vind ik de acceptatie in het algemeen nogal meevallen. Zelden krijg ik opmerkingen of rare blikken over mijn kledij en als er dan eens iemand met de vinger wijst dan zegt dat meestal meer over die persoon zelf dan over mijn kleding. Ook niet vergeten dat mensen die zich out of the box kleden altijd opgemerkt en nagekeken worden. Een vrouw die op straat loopt met een opvallende dameshoed zal ook aangegaapt en nagekeken worden niettegenstaande zij maar gewoon een hoed op had die zij leuk vond.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
06-10-2013 06:54:43 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

lorec schreef:

Om wat leven op het forum te houden zou ik wel als de andere vrouwen ook willen enkele topics willen maken met bij voorbeeld panty reviews vanuit ons standpunt? Ik sta open voor suggesties.
Lore


Je kunt natuurlijk gewoon ook zelf een review schrijven; je hoeft daarvoor niet het schema van Sam te volgen; ik doe dat omdat het handig is. Je kunt ook een opvolging schrijven bij een bestaande review. Bij een produkt als dit vind ik die reviews enorm handig, want je weet eigenlijk niet wat je koopt als je het nog niet zelf geprobeerd hebt. Maar een vrouwelijke invalshoek wordt geapprecieerd.

Maar dat Marcel ongeduldig wordt, ja. Ik bewonder ook de moed van jullie die er open mee lopen. Ik zie me dat nog niet doen. Sad but true maar het komt er voorlopig nog niet van. Ja een paar schuchtere pogingen van de modewereld en een paar weirdo's waar om gelachen wordt. Want beeld je het maar in; als je een vrouw face to face vraagt wat ze ervan vindt, dan krijg je wel beleefde positieve reacties, Maar ik vrees dat dit in groep, zeg maar in een winkelstraat, wel eens op een vrolijk gegiechel zou kunnen uitdraaien. Weet ik veel.
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-10-2013 06:14:33 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

ik zal zeker eens naar de reviews kijken en schrijven.

houthakker heeft een beetje gelijk. ik ben er zo wat aan gewend door m'n vriend, maar ik denk dat als ik met vriendinnen over straat zou lopen en we zo een man zouden zien, er een gegiechel zou aan te pas komen, maar zeker geen kwaad bedoeld.

vandaag ga ik werken met een lichte huidtint van falke ('powder')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-10-2013 09:30:20 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Deze site valt toch niet stil? Natuurlijk vallen we wel eens in herhalingen want dat we graag een panty dragen is niet nieuw meer. Ik bezoek deze site toch wel.een paar keer in de week. Verder hangt er een ons kent ons sfeertje, want ik post wel is wat en krijg dan nauwelijks een reactie.
Groetjes, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-10-2013 09:53:38 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

sander schreef:
Verder hangt er een ons kent ons sfeertje, want ik post wel is wat en krijg dan nauwelijks een reactie.
Groetjes, Sander


Hoh, Sander, dat zou ik niet durven zeggen, iedereen is op een punt nieuw. Niet iedereen is ook in alles geïnteresseerd. Er zijn hier ook heel wat mannen die hun hele verhaal al kwijt zijn, onder meer op de vorige site.
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-10-2013 08:14:17 BerichtOnderwerp:
Sam
Erelid


Geregistreerd op: 11 Jun 2012
Berichten: 304

Reageren met citaat

HoutHakker schreef:
sander schreef:
Verder hangt er een ons kent ons sfeertje, want ik post wel is wat en krijg dan nauwelijks een reactie.
Groetjes, Sander


Hoh, Sander, dat zou ik niet durven zeggen, iedereen is op een punt nieuw. Niet iedereen is ook in alles geïnteresseerd. Er zijn hier ook heel wat mannen die hun hele verhaal al kwijt zijn, onder meer op de vorige site.


Houthakker, je hebt gelijk. Er zijn op de vorige fora mensen actief geweest die je nu niet meer ziet of hoort. Maar gelukkig zie je dat er nog genoeg aanwas van weer nieuwe dragers zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Over het Forum
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!