top

Hernieuwde kennismaking

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

29-10-2013 16:17:51 BerichtOnderwerp: Hernieuwde kennismaking
GayPhLover
Aspirant lid


Geregistreerd op: 25 Okt 2013
Berichten: 16

Reageren met citaat

Ik ben vroeger een hele tijd lid geweest van het oude forum, maar heb dit nieuwe forum pas onlangs terug ontdekt. Na een vluchtige kijk op de gebruikerslijst heb ik ontdekt dat hier weinig of geen "gays" tussen zitten, maar ik denk niet dat dit belang heeft.
Zoals zovelen werd ik reeds als kind gebeten door het "nylonvirus". In mijn jeugd gebeurde het pantydragen altijd stiekem. Daarna ben ik bijna 25 jaar getrouwd geweest met m'n ex-vrouw. Zij was echter niet te vinden voor dat pantydragen zodat ik het verder stiekem moest blijven doen: zij vond dit "verwijfd".
Nu ben ik ondertussen al meer dan 10 jaar heel gelukkig getrouwd met m'n man en hij heeft dat wel aanvaard. Ben ondertussen 58 jaar.
Ik durf voorlopig nog geen pantys dragen in het openbaar, maar ik voel me al heel gelukkig dat ik ze kan dragen wanneer ik er zin in heb (ook overdag op kantoor onder m'n jeans). Thuis in huis draag ik ze meestal onder 'n short of korte broek. Ik draag zowel dunne als dikkere panty's (vooral dan in de winter voor de warmte).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-10-2013 18:14:30 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi GayPhLover, welkom op het forum. Volgens de gebruikersnamen zitten er inderdaad weinig of geen "gays" tussen. De hoofdzaak is liefhebber zijn van het panty dragen. Het verhaal van "als kind gebeten zijn door het nylonvirus" komt me zeer bekend voor, alsof ik het zelf zou zeggen.

Openbaar panty's dragen is uiteraard geen verplichting, maar sommigen onder ons vinden het een uitdaging (of zelfs een recht) om de "herenpanty" te promoten in het openbaar. Iets wat je doet om de eigen grenzen te verleggen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
01-11-2013 10:12:32 BerichtOnderwerp:
Sam
Erelid


Geregistreerd op: 11 Jun 2012
Berichten: 304

Reageren met citaat

Welkom GayPHlover, hier op het forum zitten hetero's, homo's, motorrijders, bmwrijders en luid die thee met suiker drinken. Vast ook wel whisky drinkers. Onze verbindende factor is de panty en dat is goed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!