top

Even voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

19-12-2013 23:29:40 BerichtOnderwerp: Even voorstellen
nylon mark
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Dec 2013
Berichten: 3

Reageren met citaat

Hallo mede nylon liefhebbers, al geruime tijd heb ik dit forum gevolgd en gisteren de moed verzameld om me aan te melden en eindelijk met mensen te kunnen praten over de zelfde liefhebberij. Net als anderen is ook mijn panty voorliefde begonnen met hij aantrekken van pantykousjes van mijn tante en mijn zus. Later van mij vrouw waarvan ik inmiddels gescheiden ben. Ik vond het heerlijk om panty's en kousen te dragen en hoewel ik vaak geprobeerd heb om er vanaf te komen omdat ik er niet vrij mee om kon gaan en meerdere keren mijn panty's heb weggegooid, bleef toch altijd de drang ontstaan om nieuwe te kopen. Ik ben sinds een jaar gescheiden en heb een nieuwe vriendin. Mijn vriendin draagt vaak kousen en panty's met rokjes en hakjes, voor mij geweldig. We wonen (nog niet) samen en vind het heerlijk om een paar avondjes alleen te zijn zodat ik lekker panty's of kousen kan dragen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel wat rokjes heb en ook verschillende pumps vind het daarmee echt af. Ik wil mezelf niet echt als travestiet afschilderen, aan de bovenkant gebeurd namelijk niks, dus geen bh's, pruiken en make up of dat soort fratsen. Bij hoge uitzondering verzamel ik wel eens de moed om zo naar buiten te gaan en een blokje om te lopen. Het zichtbaar dragen van panty's overdag heb ik nog niet de moed voor kunnen verzamelen. Wel regelmatig onder mijn kleren. Vind het gevoel van nylon heerlijk. Mijn favoriet zijn Wolford kousen velvet 50 maar die zijn aardig prijzig. Ik heb wat kousen van Hunkemöller en panty's van Oroblu 40 denier XL maar die zitten niet echt comfortabel. het broekje zakt steeds af, dus moet hier wat anders voor zoeken.

Zo dit was mijn eerste bericht op dit forum en hoop niet mijn laatste. Was even best spannend.

Groeten Mark
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-12-2013 18:29:06 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Nylonmark, Norby,

Alvast van harte welkom op ons forum. Ik ben er zeker van dat jullie hier steun vinden. Ik ben alvast via het forum te weten gekomen dat ik niet alleen ben. Integendeel.
Heb in het verleden ook vaak getracht de panty weg te bannen uit mijn liefde wegens "raar" en "apart" maar ben uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat het een deel is van mezelf. Zo belangrijk voor me dat ik sinds enkel jaren dit ook openbaar draag. Mijn echtgenote is hierin mijn grote toeverlaat en steun. Mede dankzij haar heb ik dit leren aanvaarden en ben ik me ervan bewust geworden dat het "maar" een kledingstuk is. Niks dus om ons over te schamen.
Is jullie partner, vrienden of vriendinnen op de hoogte van jullie voorliefde voor de panty ?
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-12-2013 01:08:34 BerichtOnderwerp:
nylon mark
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Dec 2013
Berichten: 3

Reageren met citaat

Hoi Guy, nee mijn partner en vriendenkring zijn geen van allen op de hoogte van mijn panty behoeften. Dat maakt het ook heel lastig. Los van het feit dat mijn partner wel weet dat ik het geweldig vind als zij panty's of kousen draagt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-12-2013 07:09:35 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

nylon mark schreef:
Hoi Guy, nee mijn partner en vriendenkring zijn geen van allen op de hoogte van mijn panty behoeften. Dat maakt het ook heel lastig. Los van het feit dat mijn partner wel weet dat ik het geweldig vind als zij panty's of kousen draagt.


Het is wel veel makkelijker als de partner het weet hoor. En eigenlijk hoort het niet het stiekem te doen. Maar je moet daar wel klaar voor zijn. Wij kunnen slechts tips geven.
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-12-2013 16:24:41 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Nylon Mark, van harte welkom op het forum.

het is inderdaad makkelijker als de partner op de hoogte is. Er wel rekening mee houden dat de reactie van de partner anders kan uitdraaien dan verwacht. Zelf heb ik het jaren geleden opgebiecht aan mijn vrouw en, gelukkig, zag zij het 100% zitten. Dankzij haar steun is de panty een dagdagelijks kledingstuk geworden, zowel thuis als openbaar.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-12-2013 17:26:40 BerichtOnderwerp:
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

Ja het is inderdaad allemaal een stuk eenvoudiger als de partner het weet. Niks geen stiekum gedoe.
Maar ik snap helemaal dat je vooral als de relatie nog relatief nieuw is, je panty gebruik nog niet gelijk wil delen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!