top

Vroeg begonnen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

15-02-2014 10:31:30 BerichtOnderwerp: Vroeg begonnen
50plus
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 04 Feb 2014
Berichten: 65

Reageren met citaat

Hallo,
Ben dus 50plusser, niet zoveel, maar ook 50plusser in nylons, vroeg gestart met de kousen van mijn grootmoeder toen ik nog niet naar school moest. Vervolgens gans humaniora pantys onder lange broek, wel met sokken erover, dus dikwijls niet meegedaan aan turnen.
Mijn ouders hebben nooit problemen gehad dat ik pantys aanhad. Mijn ouders kochten zelfs mijn steunpantys als ik reeds getrouwd was.
Ben nu 27 jaar getrouwd. Mijn vrouw ziet me dagelijks in pantys. Ik draag voornamelijk steunpantys, in de zomer suntans met short, zelf bij tropische temperaturen. Vorige zomer zelfs in griekenland onze " handdoeken gaan leggen aan het zwembad in short met suntans... Wat een ervaring !
Grtjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-02-2014 12:00:26 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi 50plus, welkom op het forum.

Mooi om te horen dat de vrouw er geen problemen mee heeft. Zelf zit ik ook in de "50plus categorie". Er zijn verschillende leden van, ongeveer, die leeftijd. Zat er toen iets in het water misschien?? Laughing
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
17-02-2014 06:58:47 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Tsja Yvan, dan weet ik niet of dat dat nu nog in het water zit Wink M'n vriend die ook de pantymicrobe heeft is er pas 26. Zelf ben ik er bijna 25 en hij had al iets met panty's lang voordat ik ze ben gaan dragen voor m'n stage.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2014 17:50:56 BerichtOnderwerp:
50plus
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 04 Feb 2014
Berichten: 65

Reageren met citaat

Het zit nog altijd in het water, het zal er altijd inzitten, maar we waren waarschijnlijk wel de pioniers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!