top

Mannen in Stijl

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

04-08-2014 22:59:35 BerichtOnderwerp: Mannen in Stijl
Mannen in Stijl
Aspirant lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2014
Berichten: 2

Reageren met citaat

Goedenavond allen,

Ik heb de eer het nieuwste lid te zijn. Waarom ben ik lid geworden van dit forum?

Eigenlijk is dat de vraag die ik mezelf al eerder stelde. Zelf draag ik geen panty's maar wel kousen (sokken tot net onder de knie). Uit deze voorliefde voor kousen en sokken ben ik eind 2012 de website www.manneninstijl.nl gestart. Via de website verkoop ik o.a. handgemaakte sokken & kousen. Echt voor liefhebbers van kwaliteit en draagcomfort.

Van Ivan kreeg ik de vrijheid om me hier te introduceren. Wellicht kan ik iets voor jullie betekenen en help ik jullie misschien weer aan nieuwe inzichten.

Als er vragen zijn hoor ik het graag. Wordt het niet gewaardeerd wanneer er een bedrijf actief is op dit forum dan verneem ik dat snel genoeg verwacht ik Smile.

Groet,
Mannen in Stijl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
05-08-2014 14:12:13 BerichtOnderwerp:
peter kaas
Lid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 44
Woonplaats: Midden Limburg

Reageren met citaat

Ik heb niets tegen bedrijven die actief zijn, maar bij een bedrijf dat geen panty's verkoopt, zelfs geen nylon zie ik het verband met deze site niet. Question
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-08-2014 18:55:52 BerichtOnderwerp: Mannen in Stijl
Henk
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 114

Reageren met citaat

peter kaas schreef:
Ik heb niets tegen bedrijven die actief zijn, maar bij een bedrijf dat geen panty's verkoopt, zelfs geen nylon zie ik het verband met deze site niet. Question


Ach, ik zie wel mogelijkheden Smile

De meeste mannen hebben alleen donkerblauwe, zwarte, of grijze sokken. En dan ook nog van zeer traditioneel materiaal. Ikzelf heb nog wel eens expliciet gekleurde sokken aan (groen, hardroze) om wat anders te zijn dan de doorsnee mannenvoet. Dat levert wel aardige reacties op. En ik zie op de site ook wel aardige kleuren

Mijn idee: als men meer gewend raakt aan andere kleuren dan traditioneel, zal men ook makkelijker wennen aan ander materiaal dan traditioneel Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-08-2014 05:37:29 BerichtOnderwerp: Re: Mannen in Stijl
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

Henk schreef:
peter kaas schreef:
Ik heb niets tegen bedrijven die actief zijn, maar bij een bedrijf dat geen panty's verkoopt, zelfs geen nylon zie ik het verband met deze site niet. Question


Ach, ik zie wel mogelijkheden Smile

De meeste mannen hebben alleen donkerblauwe, zwarte, of grijze sokken. En dan ook nog van zeer traditioneel materiaal. Ikzelf heb nog wel eens expliciet gekleurde sokken aan (groen, hardroze) om wat anders te zijn dan de doorsnee mannenvoet. Dat levert wel aardige reacties op. En ik zie op de site ook wel aardige kleuren

Mijn idee: als men meer gewend raakt aan andere kleuren dan traditioneel, zal men ook makkelijker wennen aan ander materiaal dan traditioneel Smile


Ja hier ook donkerblauw, maar dat komt omdat ik eens gratis aan een partij (21 paar, donkerblauwe sokken kon komen, gratis.... ja ben toch hollander he.
Maar ja de eene donkerblauwe is de andere niet.....

Is het geen idee, dan de site manneninstijl.nl. ook eens een collectie herenpanty's in de verkoop gaat doen.
Misschien brengt dit zo de panty wat meer onder de aandacht van de gewone man.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-08-2014 23:59:31 BerichtOnderwerp:
Mannen in Stijl
Aspirant lid


Geregistreerd op: 23 Jul 2014
Berichten: 2

Reageren met citaat

Goedenavond heren,

Bedankt voor jullie reacties. Ik snap de vraagtekens, echter, mijn kousen bevatten veelal wel een percentage nylon Wink.

Maar nogmaals: wordt het niet gewaardeerd dan zal ik uiteraard geen rol spelen op dit forum. Bedankt in ieder geval Henk en Edje voor jullie ruimdenkendheid.

Goed weekend allen,

Mannen in Stijl
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!