top

Hallo

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

05-01-2015 12:54:25 BerichtOnderwerp: Hallo
kl
Aspirant lid


Geregistreerd op: 04 Jan 2015
Berichten: 21

Reageren met citaat

Hallo,

Bij deze wil ik mij even voorstellen. Als man van 45jaar draag ik bijna dagelijks een panty, in huis zichtbaar en buitenshuis onder een lange broek.
Mijn voorliefde voor panty's is reeds vroeg begonnen toen ik een jaar of 12 was (misschien zelfs vroeger, ik weet het niet meer exact).
Vanaf toen heb ik enkel stiekem een panty gedragen tot ik 32 jaar was en een vriendin had die mijn voorliefde begreep en zelf voorstelde om er zelf te dragen. Mijn volgende vriendin, van mijn 38 tot vorige zomer, had er in begin veel moeite mee maar is uitgegroeid tot een supporter. Door en voor haar ben ik mij zelf in vrouwekleren beginnen kleden. Nu die relatie gedaan is, ben ik de stap terug gezet naar enkel panties en vrouwenslipjes in nylon.
Ik draag alle soorten: dun, dik, stay ups, beige, bruin, zwart, kleuren.
Sinds een jaar ben ik ook 'mannenondergoed' in sheer nylon beginnen dragen. Dit kun je enkel maar kopen via internet. De panty's zelfs koop ik meestal in grootwarenhuizen. Zo nu en dan eens in een speciaalzaak.

Slechts 1 maal heb ik advies gevraagd aan een verkoopster. Dat was in de Wolford shop in Brugge (ikzelf woon in Roeselare) omdat ik graag eens een seamless panty wou dragen (geeft mij een super gevoel). Dat is heel goed meegevallen.

Ik zou kunnen blijven praten, maar dat ik misschien voor later.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-01-2015 19:56:29 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi kl,

Welkom op het forum. Het pantyverhaal is herkenbaar, zelf was ik ook al op zeer jonge leeftijd gefascineerd door panty,s. Die "pantymicrobe" is nog altijd actief, geboren met een stukje nylon in mijn bloed, zegt mijn vrouw altijd. Smile
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
06-01-2015 13:12:48 BerichtOnderwerp:
kl
Aspirant lid


Geregistreerd op: 04 Jan 2015
Berichten: 21

Reageren met citaat

Bedankt Yvan,

Hoewel ik zo nu en dan eens in Kortrijk kom, moet ik zeggen dat ik jou nog niet ben tegengekomen.

Vroeger toen ik nog ingelogd was, ben ik ooit op jouw advies eens naar Dhavyn geweest. Deze speciaalzaak bestaat nu echter niet meer. Ik heb er toen niets gekocht of gevraagd, want er was wat teveel volk naar mijn goesting.

Misschien komen we elkaar wel eens tegen, wie weet. Jij zult mij niet herkennen maar ik jou waarschijnlijk wel Wink . Op dat moment zal ik wel eens goeiedag komen zeggen, als jij dat niet erg vindt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-01-2015 18:55:24 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

welkom hier..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-01-2015 04:43:46 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

kl schreef:
Op dat moment zal ik wel eens goeiedag komen zeggen, als jij dat niet erg vindt.


Zeker doen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!