top

Review - Oroblu Magie40

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

10-09-2012 19:18:57 BerichtOnderwerp:
KeesMomma
Gast





Reageren met citaat

Muziekfan schreef:
Helaas moet ik mijn positieve beoordeling ten aanzien van de verwachte degelijkheid bijstellen. Na de panty ongeveer 4 of 5 keer te hebben gedragen ontdekte ik vanmorgen een zwakke plek (voorstadium van ladder) op een hiel.
In de loop van de ochtend trok ik vervolgens een grote ladder na een bezoek aan het kleinste kamertje.


Komt ook mij niet geheel onbekend voor, Muziekfan.
Was die zwakke plek op de hiel misschien niet het gevolg van één van je schoenen die tijdens het dragen (en lopen) tegen de hiel enige druk uitoefende?
Bij mij zijn in het recente verleden op die wijze Oroblu-panty's voortijdig aan hun einde gekomen. De achterzijde van de schoen wrijft dan langs het weefsel van de panty op de hiel en algauw ontstaat een zwakke plek en zelfs een gat met een ladder tot gevolg. Aldus mijn ervaring met de Oroblu-panty.
De schoenen die ik bij mijn panty draag zijn klassieke lage veterschoenen (Molières).
Terug naar boven
 
17-09-2012 08:08:55 BerichtOnderwerp:
Sam
Erelid


Geregistreerd op: 11 Jun 2012
Berichten: 304

Reageren met citaat

Muziekfan schreef:
Het "hielprobleem" en de ladder deden zich voor aan verschillende benen. Bij het aantrekken ontstond Ter hoogte van het bovenbeen een gat dat vervolgens direct wen ladder werd.


Kan het niet komen doordat de panty al wat op leeftijd is. het was een gevalletje van de uitverkoop en ondanks het feit dat oudere exemplaren wel in de verpakking worden verkocht gaat de flexibiliteit er naar verloop van tijd uit en onstaan makkelijk halen of lichte plekken doordat de Lycralaag scheurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-09-2015 12:47:25 BerichtOnderwerp:
Marco_panty40
Lid


Geregistreerd op: 18 Mrt 2014
Berichten: 44
Woonplaats: Rotterdam

Reageren met citaat

Ik vind de Magie40 van Oroblu ook een hele fijne panty. Maar ik ben ook wel een echte Oroblu fan. Koop ze graag voor mijn vrouw en voor mezelf
_________________
Ďraag elke dag met veel plezier een panty!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!