top

Afzakkende panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's)    Pagina 1 van 1

11-11-2015 16:25:52 BerichtOnderwerp: Afzakkende panty
Biebel
Aspirant lid


Geregistreerd op: 01 Nov 2015
Berichten: 14
Woonplaats: Ergens in Belgie

Reageren met citaat

Zijn er nog mannen of vrouwen hier op het forum die dar soms last van hebben?

Zeker bij mannen met bijvoorbeeld een jeansbroek over je panty, zit je panty al gauw tussen je bene te slobberen. Wat haat ik dat gevoel als ik eens op sta ga met de vrouw met dit koude weer.
Overal die broek en panty weer optrekken, ook in toilet.

Die gladde kousen doen dat meer dan andere. En ik draag nu net graag gladde kousen.
Bij een korte broek of zelfs een nike sportbroekje hen je dit probleem helemaal niet.
Het probleem ligt dus duidelijk bij de lange broek en niet de kousen zelf. Het is overduidelijk dat die lange broek je kousen naar beneden trekt, vooral als je neer gaat zitten voel je de spanning aan je billen boven en de knie.

Hebben de vrouwen hier ook last van?
Wat doen jullie om dat te voorkomen?

Er is niks dat ik meer haat dan zo een slobberende panty aan je kruis...
Je kan er ook je slipje overheen je panty doen, maar nog steeds zakken ze af. Meestal is zelfs mijn slipje ook naar beneden gekomen... Grrrrrr

Maar met kort broeks en een rokje gebeurt er niks, helemaal geen last van.
Terwijl een rokje niet kan bij de heren....
_________________
Kousen zijn gewoon kousen in de zin van het woord!
Get over it...!
Maar dat vereist een beetje lef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-11-2015 18:27:31 BerichtOnderwerp: Re: Afzakkende panty
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Biebel schreef:
Zijn er nog mannen of vrouwen hier op het forum die dar soms last van hebben?

Zeker bij mannen met bijvoorbeeld een jeansbroek over je panty, zit je panty al gauw tussen je bene te slobberen. Wat haat ik dat gevoel als ik eens op sta ga met de vrouw met dit koude weer.
Overal die broek en panty weer optrekken, ook in toilet.

Die gladde kousen doen dat meer dan andere. En ik draag nu net graag gladde kousen.
Bij een korte broek of zelfs een nike sportbroekje hen je dit probleem helemaal niet.
Het probleem ligt dus duidelijk bij de lange broek en niet de kousen zelf. Het is overduidelijk dat die lange broek je kousen naar beneden trekt, vooral als je neer gaat zitten voel je de spanning aan je billen boven en de knie.

Hebben de vrouwen hier ook last van?
Wat doen jullie om dat te voorkomen?

Er is niks dat ik meer haat dan zo een slobberende panty aan je kruis...
Je kan er ook je slipje overheen je panty doen, maar nog steeds zakken ze af. Meestal is zelfs mijn slipje ook naar beneden gekomen... Grrrrrr

Maar met kort broeks en een rokje gebeurt er niks, helemaal geen last van.
Terwijl een rokje niet kan bij de heren....


Ik heb hier maar een goede remedie tegen: de benen scheren. Beenharen werken als kleine rollagers (kogellagers) zodat de panty geen grip krijgt op de huid om op de plaats te blijven zitten. Onder een lange broek is het probleem nog groter omdat de broek nog eens extra helpt om de panty naar beneden te trekken.

Nog een reden kan zijn dat de panty te groot of te klein is. Te groot is duidelijk, de panty zakt af omdat de stof te ruim zit.

Te klein: de panty is teveel uitgerekt en wil naar zijn normale vorm terug.

De laatste twee oorzaken kunnen frustrerend zijn, de ene maat is te klein, maar de volgende maat is dan weer te groot. Het is soms een eind zoeken om een merk te vinden die net jouw maat heeft. Zelf heb ik de meevaller dat Falke, in de maat ML, me past als een handschoen, ik draag bijna niets anders meer.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-11-2015 19:24:21 BerichtOnderwerp:
Biebel
Aspirant lid


Geregistreerd op: 01 Nov 2015
Berichten: 14
Woonplaats: Ergens in Belgie

Reageren met citaat

Even snel een update; Geprobeerd vandaag.

Als je ergens op een bank of stel gaat zitten met panty aan onder een lange broek.
Trek net voor je gaat zitten de broek aan beide billen vooraan iets omhoog, zet je neer en laat los. Er is nu duidelijk geen spanning meer en de panty blijft mooi op zijn plaats!!
Blij ben ik zelf, het werkt echt!
_________________
Kousen zijn gewoon kousen in de zin van het woord!
Get over it...!
Maar dat vereist een beetje lef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!