top

elke dag een panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

10-04-2014 07:56:15 BerichtOnderwerp: elke dag een panty
Marco_panty40
Lid


Geregistreerd op: 18 Mrt 2014
Berichten: 44
Woonplaats: Rotterdam

Reageren met citaat

Hoi allemaal,
Zelf draag ik elke dag een panty. Ik vind het prettig en veel mooier staan dan sokken. Ik vraag me af zijn er meer mensen die er elke dag 1 aan hebben ook naar hun werk gewoon onder hun broek.?
_________________
Ďraag elke dag met veel plezier een panty!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-04-2014 08:09:34 BerichtOnderwerp:
peter kaas
Lid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 44
Woonplaats: Midden Limburg

Reageren met citaat

Ja hoor, dat doen meer mensen. Ik nl ook. (Bijna) elke dag en bijna altijd zonder sokken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-04-2014 09:15:19 BerichtOnderwerp:
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

Ik ook bijna iedere dag maar alleen in de koudere maanden onder mijn werkkleding overdag anders wordt het mij echt te warm.
Thuis gaat dan s,avonds na het douchen meestal een panty aan en in het weekend natuurlijk ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-04-2014 09:24:23 BerichtOnderwerp:
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

In het verleden, toen ik nog in de buitendienst werkte, wel. We hadden wel een lange onderbroek in ons kledingpakket zitten, maar er bleef altijd een stuk over tussen onderbroek en sokken.
Dus met name in de wintermaanden had ik een dikke panty onder mijn werkkleding.
Tegenwoordig werk ik binnen in een ruimte met goede klimaatbeheersing.
Loop de hele dag in t-shirt en spijkerbroek en dat is me al warm zat. Ik draag dan ook geen panty, wat in dit geval me eerder zal belemmeren in mijn werkzaamheden, dan dat ik er voordeel aan zou hebben.
Ik heb het 1 keer geprobeerd, maar nee was echt te warm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-04-2014 04:33:47 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tijdens de koudere periode elke dag onder short, ook naar het werk. Nu de temperatuur weer de hoogte in gaat en de motoefiets weer van stal komt, is het enkel thuis dat de panty nog uit de kast komt.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-04-2014 06:35:52 BerichtOnderwerp:
edwin
Lid


Geregistreerd op: 02 Mrt 2013
Berichten: 47
Woonplaats: Hoogeveen

Reageren met citaat

ik draag als het kan elke dag een panty. op mijn werk lukt dat niet aangezien ik mij daar moet omtrekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-04-2014 11:23:55 BerichtOnderwerp:
Mephisto
Aspirant lid


Geregistreerd op: 08 Jan 2014
Berichten: 9

Reageren met citaat

ik drag ze alle dagen meestal onder een lange broek, volgende week vertrekken we op vakantie en heb ik voor de gelegenheid een 8 en 10 den suntan pantys gekocht , die zijn om met short te dragen , vrouwtje is er ok mee , yessss
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-04-2014 14:05:13 BerichtOnderwerp: alle dagen een panty aan.
Tony
Gast





Reageren met citaat

Ik heb alleen maar panty's aan onder mijn broek en draag nooit sokken erover.
Met sokken erover zit niet,ze glijden over de panty waardoor ze bij mij op de grote tenen beginnen te 'knijpen'.
Daarnaast loop ik liever met panty's omdat ik dan veel minder tot bijna geen last heb van zwetende voeten wat je met sokken wel hebt.

Ik draag trots mijn panty's zichtbaar zonder sokken,want je draagt ze of je draagt ze niet!
Terug naar boven
 
18-04-2014 11:16:50 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

In de winter draag ik, al een aantal jaren, altijd een panty onder mijn broek. Ik draag geen sokken; ik vind het zo prettiger. Thuis gaat de lange broek uit en doe ik een runners short aan. Als het te warm is (enkel in de zomer, dus) draag ik geen panty onder mijn broek. Zomerpanty's heb ik niet omdat ik alleen dikke (70 den. en meer) panty's draag. Ik draag wel elke dag een panty al is het maar voor een paar uur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-04-2014 12:22:01 BerichtOnderwerp:
Peter
Aspirant lid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 20
Woonplaats: Delft

Reageren met citaat

Nagenoeg iedere werkdag draag ik een panty (zonder sokken).
De airco staat op het werk behoorlijk hoog (of laag qua temp) dus is het lang vol te houden gelukkig! En langzaam aan weten steeds meer mensen het in mijn werkomgeving dus wordt het steeds makkelijker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
24-05-2015 11:45:30 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het is weer zover, voor velen start het pantyseizoen weer, voor mij loopt het stilaan ten einde. De temperaturen nodigen weer uit om de motorfietsen van stal te halen en de auto aan de onderhoudslader te hangen.

Hiermee gaat ook de panty (gedeeltelijk) de kast in. Waarom? Een panty zit echt niet gemakkelijk onder de motorkledij en de ruwere afwerking van deze laatste is allesbehalve pantyvriendelijk. Onze auto staat, zo goed als, stil tot de vorst weer in het land is. Daarom gaat de panty nog enkel uit de kast komen na het thuis komen, (als het niet te laat is), of als we tijdens het weekend niet weg moeten. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
26-05-2015 09:24:55 BerichtOnderwerp:
max15den
Gast





Reageren met citaat

Ik graag zo vaak mogelijk een panty onder lange broek. Alleen, nu het warmer gaat worden minder. Heb ook wel eens een periode dat ik het een heel gedoe vind, dan draag ik geen panty. Maar dan volgt altijd weer een periode dat ik helemaal panty minded ben en verlang om de heerlijke nylon panty over mijn benen te trekken. Ik draag gewoon onder lange broek, vind het een privé aangelegenheid en wil niemand kwetsen of discussie aangaan. Ben ook blij met dit forum waar ik dit kwijt kan. 👍
Terug naar boven
 
27-05-2015 03:39:14 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

max15den schreef:
Ik graag zo vaak mogelijk een panty onder lange broek. Alleen, nu het warmer gaat worden minder. Heb ook wel eens een periode dat ik het een heel gedoe vind, dan draag ik geen panty. Maar dan volgt altijd weer een periode dat ik helemaal panty minded ben en verlang om de heerlijke nylon panty over mijn benen te trekken. Ik draag gewoon onder lange broek, vind het een privé aangelegenheid en wil niemand kwetsen of discussie aangaan. Ben ook blij met dit forum waar ik dit kwijt kan. 👍

Ik heb een hekel aan een panty onder een lange broek omdat het niet prettig zit en al snel te warm gaat worden. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-11-2015 00:39:39 BerichtOnderwerp:
Biebel
Aspirant lid


Geregistreerd op: 01 Nov 2015
Berichten: 14
Woonplaats: Ergens in Belgie

Reageren met citaat

Tegenwoordig draag ik thuis in de avond na het werk ook de panty.

Met een kort broek of broekje erbij. Haha ook mijn vrouw neemt het voor lief en heeft er geen enkel probleem mee dat ik en panty draag. Als is het een pure shine of niet, ze lacht soms eens dat wel.

Nu zegt ze recent wel dat ik sexy benen heb met mijn panty...

Soms kijken we wie de mooiste heeft, of we dragen dezelfde en dan lacht de vrouw.

Ik weet uit ervaring dat sommige vrouwen hier niet van willen weten en soms dreigen met scheiden. Gelezen op forum van panty voor vrouwen.

Dat vind ik wel heel erg ver gaan voor een paar kousen, nu ja het is niet anders.
_________________
Kousen zijn gewoon kousen in de zin van het woord!
Get over it...!
Maar dat vereist een beetje lef.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!