top

Dag van de man

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

19-11-2015 23:35:19 BerichtOnderwerp: Dag van de man
Koen
Aspirant lid


Geregistreerd op: 18 Jun 2015
Berichten: 6

Reageren met citaat

Blijkbaar was het vandaag (19 november) de 'dag van de man'. Los van het feit of zo'n dag wel nodig is - zoveel reden tot klagen hebben mannen niet, dacht ik zo - had ik gehoopt om er op het werk een boom over op te zetten met vrouwelijke collega's waar ik fijn mee kan opschieten (en zo heb ik er goddank heel wat). Meer bepaald over de stille kruistocht die ik net als jullie voer tegen discriminerende dresscodes voor mannen. Ik vind gewoon dat mannen het recht moeten krijgen om in het openbaar panty's, rokken en zelfs hakken te dragen. Strikt genomen hebben we natuurlijk dat recht, maar hoeveel mannen durven er gebruik van maken? Je riskeert voor de rest van je leven een etiket te dragen dat je niet wil. Crossdressing wordt onterecht geassocieerd met homoseksualiteit. Zelf durf ik de stap niet zetten. Ik ben leraar en dan ben je toch altijd een beetje een publiek figuur, zie je.
Ik heb die boom echter niet opgezet... er diende zich geen gunstige gelegenheid aan. En voor de zoveelste keer ben ik een beetje bedroefd naar huis gefietst in mijn lange broek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-11-2015 01:30:22 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Nochtans kan het. Ik heb kennissen in Los Angeles en Seattle die regelmatig uitgaan in een kilt zonder dat er iemand van opkijkt. Een van hen gaat zelfs regelmatig werken in een "utility kilt" en het blijkt de gewoonste zaak van de wereld te zijn. Zij dragen er geen panty onder, maar het zou een goede aanvulling kunnen zijn.

http://www.utkilts.com/utility-kilt/

NB: Een van hen heeft zelfs meer dan 15 jaar voor Microsoft gewerkt als ontwikkelaar en heeft nooit kritiek gehad op zijn kleding.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
27-11-2015 21:18:20 BerichtOnderwerp: dag van de man
jipster
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2013
Berichten: 6

Reageren met citaat

toevallig kwam ik vanmiddag in Spijkenisse op het winkelcentum een man gekleed in een rok met panty en hoge hakken tegen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
01-12-2015 00:24:01 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

Jipster, ik ben eigenlijk wel benieuwd of het een vrouwelijk geklede man was of een mannelijk geklede man, bijvoorbeeld a la Paul Duane?
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
03-12-2015 18:55:18 BerichtOnderwerp: dag van de man
jipster
Aspirant lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2013
Berichten: 6

Reageren met citaat

Boeskool schreef:
Jipster, ik ben eigenlijk wel benieuwd of het een vrouwelijk geklede man was of een mannelijk geklede man, bijvoorbeeld a la Paul Duane?

Hij was hetzelfde vrouwelijk gekleed als Paul Duane ,,al denk ik zelf dat deze man meer neigde naar het homo seksuele.,,Daar is ook niets op tegen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!