top

Moet mij weer gebeuren.

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

31-01-2016 10:54:42 BerichtOnderwerp: Moet mij weer gebeuren.
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vanochtend een zwarte Cette Moscow onder mijn short aangetrokken. Ik moest nog naar de supermarkt en besloot om een paar dikke wintersokken over mijn voeten te trekken en mooi over de schachten van de sok over mooi over mijn hoge bottines te rollen. Ik heb dan warme voeten en ik vind het wel leuk staan als afwerking. (zie mijn avatar).

Het is de eerste maal dat ik doe om boodschappen te doen, maar thuis doe ik dat regelmatig.

Ik zal het geweten hebben, Ik heb in jaren zoveel bekijks gehad als vandaag. Blijkbaar had iedereen nu plotseling weer gezien dat ik een panty aan had.
Me er niet veel van aangetrokken, in de panty-afdeling een drietal panty's van 60 denier meegebracht omdat het me leuke kleurtjes leken, (donkerblauw, grijs en bloedrood).

Betaald aan de kassa en vanaf het ogenblik dat ik het magazijn buiten stap, hoor ik een kerel tegen zijn maat zeggen: " Heeft hij nu wijvenkousen aan?"
Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar in België is "wijf" een niet zo flatterend woord voor vrouw. (alleszins in mijn contreien). Dat "wijvenkousen" maakte mij toch boos.
Ik heb bevestigend op zijn vraag geantwoord en erbij gezegd, terwijl ik met de aangekochte panty's even zwaaide, " Yep, "wijvenkousen", en ik heb nog drie paar extra gekocht, tevreden?" Die kerel liep dadelijk rood aan en wist niet waar hij eerst moest naar kijken uit schaamte.

Normaal reageer ik nooit zo, maar vandaag was hij de druppel die mijn emmer deed overlopen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
31-01-2016 15:17:14 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

Yvan, petje af voor getoonde assertiviteit. Ik had denk ik een rood hoofd gekregen. Ik vind sowieso dat je erg baanbrekend bezig bent. Ik ben nog niet verder dan het dragen onder een broek maar wel al zonder sokken. Mjn voorliefde voor maximaal 20 denier maakt het er ook niet makkelijker op. Valt een beetje meer op denk ik (?) Daarnaast is mijn ega er ook geen voorstander van dat ik panties draag. Ze gedoogt het.
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
31-01-2016 16:41:27 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Boeskool schreef:
Yvan, petje af voor getoonde assertiviteit. Ik had denk ik een rood hoofd gekregen. Ik vind sowieso dat je erg baanbrekend bezig bent. Ik ben nog niet verder dan het dragen onder een broek maar wel al zonder sokken. Mjn voorliefde voor maximaal 20 denier maakt het er ook niet makkelijker op. Valt een beetje meer op denk ik (?) Daarnaast is mijn ega er ook geen voorstander van dat ik panties draag. Ze gedoogt het.


Het is dan ook niet mijn eerste dag in het openbaar hé. Ik doe dat nu al jaren, maar blijkbaar legde de opgerolde "kraag" op mijn schoenen extra de aandacht op mijn benen. Ga ik dat nu stoppen? Nee hoor, geen haar op mijn hoofd dat daar aan denkt. Morgen ben ik weer zo op weg. Ik doe niemand kwaad en ik kleed me niet aanstootgevend. Wat ik aantrek is mijn zaak en wie het niet wil zien, kijkt maar de andere kant.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
01-02-2016 15:02:56 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Yvan,

Heb ook al een keer meegemaakt dat ik in de verte een opmerking hoorde. Ik gaf er toen geen gevolg aan omdat ik het nu eenmaal de moeite niet vond. Echter mocht iemand bijna in mijn gezicht een opmerking geven zoals men bij jou deed zou ik er ook voor zorgen dat niet ik rood aan liep maar de persoon die de opmerking gaf. Zo ad rem ben ik wel.
Jouw reactie ? Van een oude rot in het vak had ik niet anders verwacht Very Happy
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-02-2016 07:59:46 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Guy schreef:
Yvan,

Heb ook al een keer meegemaakt dat ik in de verte een opmerking hoorde. Ik gaf er toen geen gevolg aan omdat ik het nu eenmaal de moeite niet vond. Echter mocht iemand bijna in mijn gezicht een opmerking geven zoals men bij jou deed zou ik er ook voor zorgen dat niet ik rood aan liep maar de persoon die de opmerking gaf. Zo ad rem ben ik wel. Very Happy


Ik hoor dat ook soms wel en zolang het niet kwetsend of oneervol is dan reageer ik daar ook niet op, het sop is de kool niet waard. Soms zijn die opmerkingen zelfs wel grappig, maar deze keer had die kerel een grens overschreden.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!