top

Stop met ontkennen...

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

02-02-2014 00:28:49 BerichtOnderwerp: Stop met ontkennen...
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Panty voor de man, wordt niets!

Zolang de man bepaalt waar hij de vrouw graag in ziet (modeontwerpers) (en de vrouw draagt graag waarvan zij weet wat de man leuk vindt) gaat er niets veranderen en blijven wij: Nerds.

Stop dus met die onzin!

Wij mogen en doen het dus niet! Het bewijs zie je (niet) op straat.
__________
De panty is er alleen maar voor de vrouw. Wij moeten in de kast blijven. Evil or Very Mad
Terug naar boven
 
02-02-2014 09:03:19 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

Hoop doet benen, Marcel.
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-02-2014 19:27:48 BerichtOnderwerp:
wooltight
Aspirant lid


Geregistreerd op: 01 Feb 2014
Berichten: 7

Reageren met citaat

Eigenlijk zie je het verschil niet tussen heel dikke zwarte pantys en de leggings die wielrenners of joggers aanhebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-02-2014 08:22:16 BerichtOnderwerp:
HoutHakker
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 278

Reageren met citaat

Nee. Je neemt gewoon overal je fiets mee naartoe en niemand zal iets zeggen over je panty. Wink
_________________
Ergens over klimmen, geen probleem, altijd een ladder mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-02-2014 23:51:50 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

De vraag of de panty voor de man ooit iets wordt is volgens mij reeds lang beantwoord. Is het echt nodig dat de panty een kledingstuk wordt voor de man ? Voor mij is het alvast geen must. Het zou mooi zijn maar ik ga er geen slaap voor laten. Gaan we nu geen panty's meer dragen, bergen we nu onze droom op ? No way, als ik zin heb trek in panty's aan. Al dan niet onder korte broek. Wat men van me denkt kan me gestolen worden. Draag pantys en ben daar best trots op.
Miscchien moeten we stoppen met al dat negatief gedoe over de panty voor mannen. Gezien het aantal nieuwe leden is dit echt niet iets dat een enkeling draagt !
Het forum is het beste bewijs dat het wel degelijk kan !!
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-02-2014 05:35:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Helemaal eens met Guy.Voor mij moet niet iedere man met een panty rondlopen, ieder zijn ding. Zelf draag ik bijna dagelijks panty's in het openbaar en niemand kijkt er van op. Voor mij is dat voldoende.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-02-2014 23:30:46 BerichtOnderwerp:
wooltight
Aspirant lid


Geregistreerd op: 01 Feb 2014
Berichten: 7

Reageren met citaat

Het bewijs dat mannen ook kunnen knap zijn met pantys,kijk gewoon naar balletdansers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-03-2014 04:36:52 BerichtOnderwerp:
ParaPanty
Aspirant lid


Geregistreerd op: 22 Mrt 2014
Berichten: 8

Reageren met citaat

Of zoals mannen panty's ook wel genoemd worden: de manty.....
ONZIN het is en blijft in mijn ogen een panty.

Een das voor vrouwen is ook geen vas.
Mannen panty of dames panty... Panty=panty
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-03-2014 08:43:50 BerichtOnderwerp:
Marco_panty40
Lid


Geregistreerd op: 18 Mrt 2014
Berichten: 44
Woonplaats: Rotterdam

Reageren met citaat

Helemaal mee eens ParaPanty. Een mannen of een vrouwen panty? Een panty is een panty.
_________________
Ďraag elke dag met veel plezier een panty!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-06-2016 15:55:30 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Wat had ik toch graag mee willen praten...

Ik stond met een vrouwelijke collega te praten over werkaangelegenheden, komt er een jonge vrouw aanlopen (buiten was het net 27 graden). De jonge vrouw droeg zwarte pumps en een kort jurkje. Met mijn geoefend oog zag ik al dat zij een hele dunne panty droeg.

Ze ging stil staan en begint bij ieder been de panty op te trekken met de onderkant van haar jurkje. Ze klooide zo nog even door. Vervolgens ging ze op heuphoogte het één en ander goed doen. Ik grapte, zo alles weer op zijn plek? Vulde mijn collega aan dat wellicht haar onderbroek niet goed zat. Hahaha, lachte de jongedame terug. Nee, zegt ze, ik moest daarnet nog gauw even een panty kopen en aandoen. Mijn collega lachte samen met mij daarover, vervolgt ze door te zeggen: "Tja, daar weten mannen nou niets van".

Ik wou dat ik me niet hoefde in te houden door te zeggen dat ik op een afstand tot haar van 50 centimeter ook een panty draag en maar al te goed weet wat zij bedoelt.

Ik vraag me op zo'n moment toch wel af waarom ze "gauw" nog even een panty aan moest trekken bij een temperatuur van 27 graden en meer. Zou het graag willen vragen maar is uiteraard ongepast.

Het zou mooi zijn "live" dat soort ervaringen te kunnen delen.
__________
Panty voor de man? Misschien ooit wel.
Terug naar boven
 
07-06-2016 17:38:22 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Marcel schreef:
Wat had ik toch graag mee willen praten...

Ik stond met een vrouwelijke collega te praten over werkaangelegenheden, komt er een jonge vrouw aanlopen (buiten was het net 27 graden). De jonge vrouw droeg zwarte pumps en een kort jurkje. Met mijn geoefend oog zag ik al dat zij een hele dunne panty droeg.

Ze ging stil staan en begint bij ieder been de panty op te trekken met de onderkant van haar jurkje. Ze klooide zo nog even door. Vervolgens ging ze op heuphoogte het één en ander goed doen. Ik grapte, zo alles weer op zijn plek? Vulde mijn collega aan dat wellicht haar onderbroek niet goed zat. Hahaha, lachte de jongedame terug. Nee, zegt ze, ik moest daarnet nog gauw even een panty kopen en aandoen. Mijn collega lachte samen met mij daarover, vervolgt ze door te zeggen: "Tja, daar weten mannen nou niets van".

Ik wou dat ik me niet hoefde in te houden door te zeggen dat ik op een afstand tot haar van 50 centimeter ook een panty draag en maar al te goed weet wat zij bedoelt.

Ik vraag me op zo'n moment toch wel af waarom ze "gauw" nog even een panty aan moest trekken bij een temperatuur van 27 graden en meer. Zou het graag willen vragen maar is uiteraard ongepast.

Het zou mooi zijn "live" dat soort ervaringen te kunnen delen.
__________
Panty voor de man? Misschien ooit wel.


Hoi Marcel,

In mijn afdeling werken 6 vrouwen en alle 6 zijn ze op de hoogte van mijn keuze van kleding. Ze zien me regelmatig toekomen of vertrekken met short en panty. Sterker nog, ik krijg soms vragen over merken en types panty.

Voor de duidelijkheid: ik heb nooit iets over mijn panty's gezegd. Op een dag ben ik gearriveerd op het werk met een korte broek en een, bijna, onzichtbare panty en dat is uitgegroeid tot dagelijks een zwarte 100 denier (in de winter). Ondertussen is daar ook de kilt en rok bijgekomen en blijkbaar vindt men het normaal. Niemand zegt er wat van, ook niet via "the grapevine".

Ik kan maar één goede raad geven, verklaar niet dat je een panty draagt onder een lange broek, de vrouwen vinden dat meestal "creepy". Als je een panty wil dragen, draag hem dan gewoon open en bloot onder een korte broek en maak er zelf geen punt van, laat hen zelf vragen komen stellen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
08-06-2016 14:07:18 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag, met de kraanman.
Ja Marcel ik draag nu ook elke dag een 20 den panty (huidkleur) . Zo doe ik dagelijks boodschappen in centrum waregem, ook postkantoor, bank enz.. niemand die iets zegt.
Ik doe gewoon ,ga wandelen, fietsen, vanmorgen in panty naar schoonouders geweest en ook geen reactie. Ik vindt gewoon een panty dragen en normaal onze dagelijkse bezigheden blijven doen. Het is ook aan ons om de moed te hebben er in t'openbaar mee te komen. En gewoon normaal doen. Heb vanmorgen auto buiten gezet met een rok aan. NIET TOEGEVEN!! De vrouwen hadden het ook hard in t' begin dat ze een lange broek droegen. Ik ben nu zover dat ik er mee op straat kom, nu ga ik gewoon door. Gr. Aan Allen en goeie moed. Jo de kraanman.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-06-2016 14:48:37 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Marcel schreef:
Wat had ik toch graag mee willen praten...

Ik stond met een vrouwelijke collega te praten over werkaangelegenheden, komt er een jonge vrouw aanlopen (buiten was het net 27 graden). De jonge vrouw droeg zwarte pumps en een kort jurkje. Met mijn geoefend oog zag ik al dat zij een hele dunne panty droeg.

Ze ging stil staan en begint bij ieder been de panty op te trekken met de onderkant van haar jurkje. Ze klooide zo nog even door. Vervolgens ging ze op heuphoogte het één en ander goed doen. Ik grapte, zo alles weer op zijn plek? Vulde mijn collega aan dat wellicht haar onderbroek niet goed zat. Hahaha, lachte de jongedame terug. Nee, zegt ze, ik moest daarnet nog gauw even een panty kopen en aandoen. Mijn collega lachte samen met mij daarover, vervolgt ze door te zeggen: "Tja, daar weten mannen nou niets van".

Ik wou dat ik me niet hoefde in te houden door te zeggen dat ik op een afstand tot haar van 50 centimeter ook een panty draag en maar al te goed weet wat zij bedoelt.

Ik vraag me op zo'n moment toch wel af waarom ze "gauw" nog even een panty aan moest trekken bij een temperatuur van 27 graden en meer. Zou het graag willen vragen maar is uiteraard ongepast.

Het zou mooi zijn "live" dat soort ervaringen te kunnen delen.
__________
Panty voor de man? Misschien ooit wel.


ik herken me in het "gauw" nog even een panty aantrekken. als het echt warm is ga ik ook gewoon werken met blote benen. als we dan echter een meeting hebben met een belangrijke (chique) client, en ik heb een mantelpakje aan, trek ik ervoor meestal toch een (niet al te dikke) panty aan. de scène van het klungelen gebeurt op het toilet, dus ziet niemand Razz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-06-2016 18:33:01 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Iemand al gezien op internet over Ronaldo die gespot is in Monaco met zwarte panty? Er is zelfs een poll over: Ga jij nu ook een panty dragen.? 22% stemt ja.

Geinig want bij vrouwen is zo'n uitslag bijna hetzelfde in het dagelijks leven.

Google op Ronaldo panty, en je vindt de link.
__________
Voor mannen? Misschien wel Very Happy
Terug naar boven
 
25-06-2016 07:36:03 BerichtOnderwerp:
edwin
Lid


Geregistreerd op: 02 Mrt 2013
Berichten: 47
Woonplaats: Hoogeveen

Reageren met citaat

ik heb het gezien en ik vind dat het een goede keus is van hem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!