top

Een legging in de plaats van een panty??

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

29-01-2016 07:04:18 BerichtOnderwerp: Een legging in de plaats van een panty??
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoort een legging in dit plaatje? Volgens mij wel, tijdens koud vriesweer doet de legging prima dienst als tweede laagje en, als de panty te omslachtig is, brengt de legging ook de oplossing.

Een panty omslachtig? Ja het kan: Als technisch medewerker in het onderhoud van een machinepark is het dagelijks omkleden naar de werkplunje en veiligheidsschoenen een regel. Geloof me, een panty wil je niet dragen in veiligheidsschoenen of het moet zijn dat je een fortuin aan panty's wil uitgeven. Dus thuis vertrekken naar het werk in panty zou betekenen dat ik sokken moet meenemen, op het werk de panty uit, sokken aan, werkplunje aan en 's avonds het omgekeerde ritueel. Teveel gehannes. Met een legging heb ik de sokken al aan van thuis uit, op het werk de legging uittrekken als een gewone broek en 's avonds weer aan.

Tegenwoordig is de stof van de legging identiek aan die van een panty en zijn het gewoon voetloze panty's.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-08-2016 09:43:10 BerichtOnderwerp: Re: Een legging in de plaats van een panty??
hannes
Aspirant lid


Geregistreerd op: 03 Jun 2015
Berichten: 11

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Hoort een legging in dit plaatje? Volgens mij wel, tijdens koud vriesweer doet de legging prima dienst als tweede laagje en, als de panty te omslachtig is, brengt de legging ook de oplossing.

Een panty omslachtig? Ja het kan: Als technisch medewerker in het onderhoud van een machinepark is het dagelijks omkleden naar de werkplunje en veiligheidsschoenen een regel. Geloof me, een panty wil je niet dragen in veiligheidsschoenen of het moet zijn dat je een fortuin aan panty's wil uitgeven. Dus thuis vertrekken naar het werk in panty zou betekenen dat ik sokken moet meenemen, op het werk de panty uit, sokken aan, werkplunje aan en 's avonds het omgekeerde ritueel. Teveel gehannes. Met een legging heb ik de sokken al aan van thuis uit, op het werk de legging uittrekken als een gewone broek en 's avonds weer aan.

Tegenwoordig is de stof van de legging identiek aan die van een panty en zijn het gewoon voetloze panty's.


hoi en waar koop jij die leggings dan en zijn die ook in 20 den te krijgen ?
hannes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-08-2016 20:58:28 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Hannes,

Ik koop mijn leggings bij mijn gewone "pantyboer" of supermarkt. Of ze in 20 denier bestaan weet ik niet, maar vermoed dat ze wel bestaan. Voetloze panty's zijn in feite leggings dus kan je ze in die richting waarschijnlijk wel vinden.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!