top

Rok in het openbaar

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

18-11-2016 09:49:27 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Hallo. Met de krm.,
Vanmorgen heb ik met een zwarte 60 den panty en een korte rok voor het eerst mijn dagelijkse wandeling gedaan. T'was wel donker ,maar er was wel verkeer en bij het oversteken van kruispunten was ik goed zichtbaar voor iedereen! Mijn grenzen heb ik moeten verleggen en zo gemakkelijk was het niet. Volgende week gaan we kleding kopen en k'ben van plan te vragen aan mijn vrouw om mij een rok te kopen ! Dat zal ook nie gemakkelijk zijn. Maar eenmaal dat ze het weet kan ik dan binnenshuis ook mijn rok dragen. Gr. Allemaal. De krm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-11-2016 17:21:04 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Kraanman. Tof, ik hoop dat de vrouw ermee akkoord gaat. Een rok in de openbaarheid is inderdaad weer een stapje verder gaan. Zelf voel ik me, in de openbaarheid althans, het best in een kniehoge rok. Een korte rok is wel leuk, maar die houd ik liever privé.

Mijn ervaring in rok is echter wel positief, nog geen enkele negatieve reactie gehad.

Veel succes
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!