top

Webwinkels

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's) Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

17-12-2015 20:39:52 BerichtOnderwerp:
willy
Gast





Reageren met citaat

Mischien een idee voor winkeliers, om de standaard panty's ook bij de heren afdeling te stallen. En de gewaagde panty's bij de vrouwen afdeling te laten. Wie weet wordt er mischien dan in de toekomst wel anders naar de mannelijke pantydrager gekeken door de massa. Wie weet wordt er wel in de toekomst gezegd dit zijn mannenpantys en dat zijn vrouwenpantys( wat zou dat mooi zijn,maar ja)
Terug naar boven
 
17-12-2016 13:12:57 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ik heb gisteren bij beenmode.nl 2 Kunert warm up panty's 60 besteld en worden vandaag geleverd.
Voordat ik ze bestelde heb ik eerst even navraag gedaan over de maatvoering.
De jongedame die de praatpaal opnam kon mijn vraag niet beantwoorden en werd ik overgedragen aan een dame met meer kennis van zaken.
Na een "kruisverhoor" over kledingmaten en het gegeven dat ik de beenlengte kon geven werd mij toch geadviseerd de grootste maat (48-50) te nemen.
Al met al een leuk en onderhoudend praatpaal contact gehad en niet aan de stem kunnen merken dat men je als man niet serieus nam.

Je kunt er op diverse manieren betalen en je hebt ook nog eens wat keuze in hoe je bestelling verstuurd moet worden.
Men kan kiezen uit normaal, discreet of afhalen op een post afhaal punt.
Al met al ben ik onder de indruk van de eerste indruk en als de panty's goed bevallen, er daar nog wel wat meer vandaan gaan komen de komende jaren. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!