top

Rok in het openbaar

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie    Pagina 1 van 1

07-01-2017 15:04:45 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag met de km., zoals ik al zei had ik goede voornemens en twijfels ( voor reactie v/d. Vrouw) in verband met mijn rok.
Vandaag moest het re van komen . Heb gewoon de rok boven de panty aangetrokken en zo de normale dagtaken begonnen. T'vrouwke kwam binnen en.... wat heb je nu aan!!!!
Ik zei...mijne rok! En zij..vanwaar komt ie? Van zalando! Ze draaide haar om en deed verder met haar bezigheid.dat had ik toch nie gedacht! Vannu af alle dagen met het rokske.
Mijne dag kan nke meer stuk!!!!! Gr. De km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
07-01-2017 15:33:27 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik denk dat onze vrouwen denken van: "hoe ouder hoe zotter". Mijn rokken komen ook grotendeels van Zalando. Veel succes.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
10-01-2017 00:22:58 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Leuk om te horen! Zelf draag ik ook regelmatig een rok, maar vooralsnog alleen in huis. Ik vind het comfortabeler dan een broek. Min rokken komen overigens niet van de Zalando maar van de kringloopwinkel. Daar hebben ze heel veel keuze voor een heel klein prijsje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-01-2017 09:21:53 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag, met de km. Dat is een goed idee ,zal ook ne keer naar de kringloopwinkel gaan.ik draag nu constant een rok thuis uitgezonderd bij overkomst.wel om te gaan wandelen s'morgens maar tis dan nog nie helemaal klaar.het draagconfort bij de rok is top!! Ook om te fietsen.ge weet het maar als ge zelf ne keer probeerd.met de auto rijden ook de max! Ik wil maar zeggen ...doe het ne keer!!!! Gr. Km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!