top

Wat gedragen met de feesten tijdens eindejaar?

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

11-12-2016 12:39:35 BerichtOnderwerp: Wat gedragen met de feesten tijdens eindejaar?
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Kerstmis is, zoals gewoonlijk, in naaste familiekring. Aangezien iedereen mijn voorkeur van kleding kent, zal de panty en rok dus gewoon van de partij zijn. Wel iets "formeler" dan dagdagelijks, maar er is geen nood om me in de lange broek te hijsen voor die dagen.

Aangezien ik kok van dienst ben, moeten ze ten andere braaf zijn, anders geen eten Razz Laughing
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-12-2016 16:29:02 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Wat ik met die dagen draag is nu nog niet helemaal te zeggen, duurt nog wel een aantal dagen. Het enige wat wel zeker is (kerst) dat het een korte broek wordt met figuur panty, die Petra afgelopen zaterdag heeft uitgezocht.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-12-2016 12:12:04 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Tijdens de kerstdagen een zwarte 80 den. Falke Pure Shine onder de lange broek aangehad. Aan het begin van de dag droeg ik mijn runnersshort maar toen de kinderen beneden kwamen ging de lange broek aan. Met oud en nieuw draag ik weer dezelfde panty.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-12-2016 21:47:35 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

@Ferdinand...

Waarom nog steeds wegduiken voor je kinderen. Die van mij zijn nu 20 en 17. Ze weten al van jongs af aan dat ik panty's draag. Gisteren kwam er zoals vaker een vriendin van mijn dochter over de vloer. Ik droeg een spijkerbroek tot halverwege de dijen met huidkleurige panty. Totaal geen reactie terwijl ze een aantal keren mijn kant op keek.

Vandaag met mijn zoon aan het klussen. Korte broek tot de knie met zwarte 20 denier zwarte panty eronder. Materialen gehaald en verbouwen maar. 1. Geen reacties. 2. Geen ladders (sowieso eigenlijk nooit).

Mijn liefje stelde eergisteren nog voor om wederom gezellig naar het strand te gaan met zwarte/donkerblauwe panty onder mijn korte broek. Maar ja, verbouwen moet ook eens gebeuren. Maar wel met korte broek en panty. Binnenkort maar weer eens naar het strand.
__________
Panty voor de man? Tuurlijk! De panty zit tussen de oren. Feel the fear but do it Anyway!
Terug naar boven
 
28-12-2016 00:59:30 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

@Ferdinant: ik ken de Falke pure shine niet. Hoe bevalt die?
De Falke doet mij denken aan de Marcsmarcs Brilliant 80 die mij goed bevalt.
http://www.soshin.nl/marcmarcs-brilliant-80-glanspantys-donkerblauw.html
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-12-2016 07:16:07 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Citaat:
Materialen gehaald en verbouwen maar. 1. Geen reacties. 2. Geen ladders (sowieso eigenlijk nooit).


Verbouwen zonder ladders Shocked Marcel is "using the force". Laughing Razz Wink

Grapje Marcel, dat kon ik niet laten. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
28-12-2016 10:23:03 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Marcel, ik zou heel graag thuis, waar mijn kinderen bij zijn, zichtbaar in een panty rond willen lopen. Maar helaas, mijn vrouw wil dit absoluut niet. Ze heeft een plaatsvervangende schaamte waar ik haar niet vanaf krijg. Dus hebben we werkbare afspraken gemaakt over het panty dragen. Een afspraak is dus dat de kinderen het niet mogen zien ook al weten ze het wel. Ik krijg ondanks vele, vele gesprekken haar niet van dit standpunt af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-12-2016 10:27:41 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Hoi Muziekfan,

De Falke Pure Shine is een 80 den. panty die hoewel wat dikker dan de 70 den. Falke Seidenglatt dunner oogt. De Pure Shine zit erg prettig onder een lange broek. Onder een korte broek vind ik de Seidenglatt mooier dan de Pure Shine. Helaas schijnt de Seidenglatt uit het Falke assortiment te zijn gehaald dus ik zal, als er online geen meer te koop zijn, om moeten kijken naar een andere panty.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-12-2016 11:15:49 BerichtOnderwerp:
Tauruxx
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 103

Reageren met citaat

Ferdinand schreef:
Marcel, ik zou heel graag thuis, waar mijn kinderen bij zijn, zichtbaar in een panty rond willen lopen. Maar helaas, mijn vrouw wil dit absoluut niet. Ze heeft een plaatsvervangende schaamte waar ik haar niet vanaf krijg. Dus hebben we werkbare afspraken gemaakt over het panty dragen. Een afspraak is dus dat de kinderen het niet mogen zien ook al weten ze het wel. Ik krijg ondanks vele, vele gesprekken haar niet van dit standpunt af.

Bekend verhaal, hier precies hetzelfde, al weten de kinderen het hier ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-12-2016 06:54:09 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tauruxx schreef:
Ferdinand schreef:
Marcel, ik zou heel graag thuis, waar mijn kinderen bij zijn, zichtbaar in een panty rond willen lopen. Maar helaas, mijn vrouw wil dit absoluut niet. Ze heeft een plaatsvervangende schaamte waar ik haar niet vanaf krijg. Dus hebben we werkbare afspraken gemaakt over het panty dragen. Een afspraak is dus dat de kinderen het niet mogen zien ook al weten ze het wel. Ik krijg ondanks vele, vele gesprekken haar niet van dit standpunt af.

Bekend verhaal, hier precies hetzelfde, al weten de kinderen het hier ook niet.


Inderdaad het grootste, algemene struikelblok, ook op andere fora kom je die situatie veel tegen: "De vrouw weet het, stemt toe dat hij panty's draagt, maar niemand mag het weten". De schrik om een label opgeplakt te krijgen zit er soms diep in.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
29-12-2016 07:12:29 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Wij geven vrijdag al een klein eindejaarsfeestje voor mijn schoonzus. Zij woont sinds kort in Marokko en vertrekt zaterdagmorgen weer naar ginder. De outfit zal niet te uitbundig zijn, een feestelijk overhemd, korte blauwe jeansrok, (je ziet bijna geen verschil tussen de rok en mijn short), een zwarte Falke Pure Matt 100 en, gezien de temperatuur, mijn laarzen tot net onder de knie.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
15-01-2017 21:30:08 BerichtOnderwerp:
wout
Lid


Geregistreerd op: 22 Feb 2013
Berichten: 40

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Inderdaad het grootste, algemene struikelblok, ook op andere fora kom je die situatie veel tegen: "De vrouw weet het, stemt toe dat hij panty's draagt, maar niemand mag het weten". De schrik om een label opgeplakt te krijgen zit er soms diep in.


Inderdaad, ook hier bekend. M'n vriendin heeft het aanvaard. Als we onder ons twee zijn, draag ik er thuis. Heel zeldzaam eens onder m'n broek als we samen weggaan. Tijdens de feesten van kerst en nieuw droeg zij tijdens de bezoeken een panty, ik niet. Voor de kerst had ze een wolford aan en voor nieuwjaar had ik voor haar een van "heist" besteld, die vond ze wel goed, maar duur. Eens thuis van de de familiebezoeken op nieuwjaar, heb ik een DIAM's aangetrokken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!