top

Kleurentestje

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

03-02-2016 08:16:53 BerichtOnderwerp: Kleurentestje
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tijd om eens een stapje verder te zetten in de openbaarheid. Laatst een aantal andere kleuren panty's meegebracht dan dat eeuwige zwart.

Nog geen te opvallende kleuren zoals neongroen of "badkamerblauw", maar een voorzichtig begin met navy-blue, antraciet en bruin. Yep, bruin zit al in de collectie, maar ik gebruik het zelden om weg te gaan, in de openbaarheid is het 95% zwart.

Morgen een eerste test met antraciet. De naam is door Breitex misschien wat ongelukkig gekozen want de panty is lichter van kleur dan alle andere antraciet-panty's die ik al wel eens gehad heb. De kleur is echter wel mooi.
Morgen dus deze panty aan (60 denier) om naar het werk te gaan en, tijdens het huiswaarts keren, te gaan winkelen met Marina.

Overmorgen een testje met navy-blue.

Als ultieme test heb ik hier een paar dieprode panty's liggen. (bordeaux). Daar ga ik toch nog een paar weken mee wachten tot de andere kleuren een beetje "ingewerkt" zijn Shocked

Nog niet gek zoveel kleuren, maar het is een begin. Zolang er niemand "wijvenkousen" roept, ben ik al tevreden. tongue

Doet me denken aan deze van de rolling stones, enkel de gender klopt niet. Razz https://youtu.be/zphAHMPtu4g
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-02-2016 08:57:34 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Yvan,
Karnaval is op komst. Denk dat het nu het moment is om te experimenteren op vlak van kledij ! Heb een vermoeden dat je met alles weg komt nu !!
Wat panty's in verschillende kleuren aangaat. Volgens mij wordt het makkelijker aangenomen. Het zijn panty's in bruine tinten die naar mijn mening het meest opvallen. Misschien omdat die kleur, naast zwart, het vaakst wordt gedragen door vrouwen én bijgevolg het meest te zien is op het straat.
Benieuwd naar jouw ervaringen.
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-02-2016 10:48:24 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik laat weten hoe het verloopt, misschien met een foto zodat men een beeld kan vormen van de "opvallendheid" van de kleuren.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
08-02-2016 10:18:11 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Bruin lijkt plots weer minder op te vallen dan wat ik al eerder ervaren had. Marina vindt het een kleur dat wel lukt in bepaalde combinaties zoals donkergroen, oker, donkergrijs en andere bruintinten.

De navy-blue panty viel bij Marina niet in de smaak. De combinatie met een donkerblauwe ribfluweel short en donkergrijze trui was goed, maar volgens haar gaf de blauwe panty het geheel een "girly look". Daar was ik niet op uit, afgeschaft dus. De blauwe panty schrijf ik nog niet af, misschien zijn er nog andere combinaties.

Vandaag geef ik Marina haar zin en gaat de zwarte opague 120 denier aan onder een korte short.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-02-2016 23:50:39 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Guy schreef:
Yvan,
Karnaval is op komst. Denk dat het nu het moment is om te experimenteren op vlak van kledij ! Heb een vermoeden dat je met alles weg komt nu !!
Wat panty's in verschillende kleuren aangaat. Volgens mij wordt het makkelijker aangenomen. Het zijn panty's in bruine tinten die naar mijn mening het meest opvallen. Misschien omdat die kleur, naast zwart, het vaakst wordt gedragen door vrouwen én bijgevolg het meest te zien is op het straat.
Benieuwd naar jouw ervaringen.

Ik geeft Guy gelijk, ik draag regelmatig de kleur 'brenda' van falke, een mooi bruin vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-02-2016 09:17:13 BerichtOnderwerp:
Guy
Erelid


Geregistreerd op: 30 Jun 2012
Berichten: 369
Woonplaats: Sint-Niklaas

Reageren met citaat

Vind het persoonlijk bruin de mooiste kleur. Je kan er alle kanten mee op. Je hebt donkere tinten en huidkleurige. Soms is het echt moeilijk om te zien of iemand nu al dan niet een panty draagt. Maak er met mijn echtgenote dan ook regelmatig een spelletje van "welles of nietes". Helaas moet ze het vaak afleggen tegen mijn jarenlange ervaring Very Happy
_________________
One life, live it !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-02-2016 10:49:05 BerichtOnderwerp:
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

ja leuk is dat, ik zie bij een vrouw(helaas nog geen mannen tegen gekomen) ook altijd direct of ze een huidkleurige panty draagt of blote benen heeft.
Mijn vrouw zegt dan: wat zal die het koud hebben!. Nee hoor zeg ik dan , die draagt een panty
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-02-2016 08:00:07 BerichtOnderwerp:
wout
Lid


Geregistreerd op: 22 Feb 2013
Berichten: 40

Reageren met citaat

Guy schreef:
Vind het persoonlijk bruin de mooiste kleur. Je kan er alle kanten mee op. Je hebt donkere tinten en huidkleurige. Soms is het echt moeilijk om te zien of iemand nu al dan niet een panty draagt. Maak er met mijn echtgenote dan ook regelmatig een spelletje van "welles of nietes". Helaas moet ze het vaak afleggen tegen mijn jarenlange ervaring Very Happy

Ik vind de kleur 'brenda' heel mooi, zeker als m'n vriendin ze draagt. Lore weet dat ik het mooiste vind dat ze huidskleurige panty's draagt (die je zo doen twijfelen of het er zijn of niet). Zelf vindt ze die niet zo mooi, maar bij goed weer draagt ze die wel 'noodgedwongen'. Ik had op het forum wel enkele goeie tips gekregen van mooie huidskleurige panty's. Ik heb die eens voor haar gekocht (en sindsdien is ze er toch een beetje meer voor te vinden). Als ik zelf een panty onder m'n broek draag, zal ik altijd een huidskleurige dragen, omdat ik vrees dat ze anders opvallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-08-2016 23:15:01 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Beste pantydragers,
Vandaag stond ik met een lekke fietsband langs een fietspad. Ik had een grafietkleurige panty aan, 40 denier. Ik stond mijn band op te pompen en toen kwam er een man en vrouw aangefietst van achterop. Ze zagen alleen mijn benen en zwarte hoofdhaar. De rest was bedekt en mijn handen van die kant niet zichtbaar.
Wat hoor ik die man zeggen tegen zijn vrouw op gehoorafstand?
Hé, een neger op de fiets dat zie je eigenlijk nooit, of woorden van gelijke strekking.
Mijn oren flapperden toch wel even, hem achterna fietsen om te zeggen dat ik een panty droeg, kon niet.
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-01-2017 16:00:53 BerichtOnderwerp: Re: Kleurentestje
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Doet me denken aan deze van de rolling stones, enkel de gender klopt niet. Razz https://youtu.be/zphAHMPtu4g


Daar past deze panty heel mooi bij. Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!