top

Short? Eerder een lange broek die tekort is.

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

30-04-2016 08:21:33 BerichtOnderwerp: Short? Eerder een lange broek die tekort is.
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Alle mogelijke websites en winkels heb ik nu wel stilaan bezocht op zoek naar een deftige korte broek voor mannen, liefst in jeans. Ik herinner me nog uit mijn jeugd dat een korte broek toen halfweg het bovenbeen kwam. De dag van vandaag reikt een korte broek (bermuda), in het beste geval, een paar cm tot boven de knie.

Dan maar besloten om er zelf de schaar in te zetten. Een bermuda genomen die ik al een tijdje niet meer droeg en afgeknipt tot halfweg het bovenbeen. Marina keek me aan met de opmerking: "Zo kort"? Rolling Eyes Blijkbaar gaan we een bepaalde richting uit: de vrouwenrok wordt alsmaar korter en de herenbroek alsmaar langer. Als we niet oppassen lopen wij, als man, binnenkort in een boerka rond. Niet met deze jongen, ik wil vrijheid rond mijn benen, een panty, een short of een rok, het maakt me niet veel uit, maar niemand steekt mij in een dwangbuis als het op kleding aankomt.

De aangepaste bermuda wacht nu nog even op het omzomen en dan mag van mij de zomer beginnen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-05-2016 23:15:29 BerichtOnderwerp: Re: Short? Eerder een lange broek die tekort is.
Henk
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 114

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Alle mogelijke websites en winkels heb ik nu wel stilaan bezocht op zoek naar een deftige korte broek voor mannen, liefst in jeans. Ik herinner me nog uit mijn jeugd dat een korte broek toen halfweg het bovenbeen kwam. De dag van vandaag reikt een korte broek (bermuda), in het beste geval, een paar cm tot boven de knie.

Dan maar besloten om er zelf de schaar in te zetten. Een bermuda genomen die ik al een tijdje niet meer droeg en afgeknipt tot halfweg het bovenbeen. Marina keek me aan met de opmerking: "Zo kort"? Rolling Eyes Blijkbaar gaan we een bepaalde richting uit: de vrouwenrok wordt alsmaar korter en de herenbroek alsmaar langer. Als we niet oppassen lopen wij, als man, binnenkort in een boerka rond. Niet met deze jongen, ik wil vrijheid rond mijn benen, een panty, een short of een rok, het maakt me niet veel uit, maar niemand steekt mij in een dwangbuis als het op kleding aankomt.

De aangepaste bermuda wacht nu nog even op het omzomen en dan mag van mij de zomer beginnen.


Tja, dat is een trend. Ik weet niet hoe het nu is (kijk niet zo veel TV), maar enkele jaren geleden zag je het al bij videoclips: vrouwen met steeds minder aan en steeds dunnere stof zodat het goed aftekent, en mannen met steeds ruimere kleding zodat je werkelijk niets meer ziet van het lijf eronder. En dan met bijbehorende houding: vrouwen als de willige harem en mannen als de echte dominators.

Ach, ik zie het maar als angst: mannen die zelf te preuts zijn om maar enig lichaamsdeel te laten zien maar van anderen verlangen dat ze alles showen. Waarschijnlijk zijn dat soort mannen wat klein geschapen en willen ze dat verdoezelen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-05-2016 10:32:29 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Het was mij ook opgevallen dat de korte broeken voor mannen niet erg charmant zijn en langer dan ik zou willen. Halverwege het bovenbeen is ook wat ik zou willen.

Gezien mijn maat, pas ik ook in dameskleding en dat is soms een voordeel. Momenteel is de hotpant nog populair, hoewel dat meer iets is van vorige zomer. Nadeel is dat de pijpjes wel weer erg kort zijn. Het broekje van een panty wordt al snel zichtbaar en dat is nu ook weer niet de bedoeling.

Vorige week trof ik bij de kringloopwinkel een korte spijkerbroek tot iets onder het midden van het bovenbeen. Vermoedelijk een damesmaat (30), maar qua model unisex. En voor 3 Euro kun je geen buil vallen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
28-05-2016 18:38:30 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Mijn vrouw heeft laatst 2 korte vrouwen broeken voor haar en voor mij bij de Hema gehaald. Lekkere stretch spijker stof en net lang genoeg dat je het broekje van de panty niet ziet.

Top· Het bestaat helaas niet meer voor mannen.
__________
Panty voor de man in het echie· Zou fijn zijn.
Terug naar boven
 
26-01-2017 13:22:00 BerichtOnderwerp: Re: Short? Eerder een lange broek die tekort is.
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:


Dan maar besloten om er zelf de schaar in te zetten. Een bermuda genomen die ik al een tijdje niet meer droeg en afgeknipt tot halfweg het bovenbeen.


Dit kan ook met een lange broek, doe ik al een aantal jaren, daar ik meestal op de knieën de gaten krijg.
Het voordeel hiervan is dat je de broekspijpen op de door jezelf gewenste lengte kunt afknippen.
Op deze manier kun je nog wat langer genieten van je broek, want een nieuwe zit de eerste weken voor geen meter.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-01-2017 14:58:10 BerichtOnderwerp: Schorts
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

De km,
Ja ik zit ook met het schortprobleem. Mijn vrouw heeft vorige zomer een schort gekocht voor haar, maar achteraf moest ze hem niet meer. Gelukkig was het met een elastiek in de taille band. Die ging goed voor mij, dank zij haar heb ik nu een halverwege het dijbeen.maar bij de mannen ist alleen maar op de knie of eronder.ik denk dat we moeten bij de damesschorts kijken. Maar die zijn soms prijzig. De lange broek inkorten is een goed idee, maar dan moet je wel iemand hebben die kan afboorden. Mijn rok is het beste, maar ik durf nog nie helemaal op straat . Ik denk dat ik de einige ben in waregem!! Ik heb nu al wat pogingen gedaan maar tis toch moeilijk.. gr. De km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
27-01-2017 16:45:13 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Het afboorden hoeft niet zo moeilijk te zijn, althans dat denk ik.
Je doet de lange broek aan en bepaalt de lengte, dan doe je hier 3cm bij.
Doe de broek weer uit, leg deze op de tafel en knipt de broekpijpen op de markering af.
Vervolgens doe je de broek binnenste buiten vouw je de pijpen weer die 3cm om terug (binnenzijde) en dan even met een naald en draad de "zoom" vastzetten en klaar is men.
Je hebt dan nog iets correctie speling voor als je iets scheef hebt geknipt.


Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
29-01-2017 08:22:41 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het heeft me er destijds ook toe aangezet om zelf schaar en naald in de hand te nemen. Leuk en je leert er ook wat van. Al de opgedane ervaringen zijn mooi meegenomen en ik moet niet steeds Marina lastigvallen om een snelle herstelling uit te voeren, dat doe ik dan mooi zelf.

Anderzijds heeft het gebrek aan echt kortere shorts voor heren me een extra boost gegeven om deels over te stappen naar rokken. Aan korte mode is hier zeker geen gebrek, als man moet je zelfs 2 maal kijken en passen om alles zedig te houden.

Een short zal altijd tot mijn garderobe blijven behoren omdat het ook zijn voordelen heeft, maar meestal is er dan wel de schaar in gezet. De langere shorts (bermuda) Bieden wel meer bescherming bij het klussen en hebben, samen met de "klus-panty's" een apart plekje in de kleerkast. (Klus-panty's zijn exemplaren met kleine gaatjes of teveel haaltjes. Van zodra ze echt een ladder vertonen, gaan ze de prullenbak in).
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
30-01-2017 15:24:45 BerichtOnderwerp:
Ferdinand
Erelid


Geregistreerd op: 15 Jun 2012
Berichten: 165

Reageren met citaat

Ik lees telkens over het inkorten van spijkerbroeken omdat die te lang zijn. Ik draag een panty onder een zwart kort runnershort. Ik vind zo'n broekje erg prettig zitten. Misschien een idee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2017 15:41:21 BerichtOnderwerp: Korte broek
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Yep, met de km.
Heb zojuist ook een jeansbroek ingekort en de zoom met naaimachiene gestikt.en ik ben dik tevreden met het resultaat. Merci Rob en Ivan voor de hint. En Ferdinand ik draag ook sportschorts in de zomer, die zijn ook kort.laat de zomer maar komen, ik heb nog jeans die ik kan inkorten. Gr. Allemaal en veel pantygenot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-01-2017 16:17:44 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Je fantasie is je beperking wordt er wel eens gezegd.
Dat geldt voor meerdere dingen, je moet er alleen even opkomen. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!