top

Ontharen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's) Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende   Pagina 2 van 5

05-12-2013 08:40:59 BerichtOnderwerp: Waxen
Dino
Aspirant lid


Geregistreerd op: 28 Nov 2013
Berichten: 6

Reageren met citaat

Niemand denkt blijkbaar aan waxen. Geeft mooie resultaten en na een tijdje heb je mooie gladde benen. Liefst in schoonheidssalon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-02-2016 23:29:22 BerichtOnderwerp:
jorn
Gast





Reageren met citaat

Geen last van😂 nog geen haar op de been.
Mijn moeder is jaloers.
Terug naar boven
 
11-02-2016 21:46:21 BerichtOnderwerp:
willy
Gast





Reageren met citaat

Nou Jorn als je wat ouder bent en je krijgt wel haren.
Zeg je gewoon,hey mam als je panty's voor mij meebrengt breng gelijk even scheermesjes mee Wink
Terug naar boven
 
11-12-2016 08:12:36 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vandaag wil ik een wat lichtere panty dragen dus ik zal de vervelende scheerklus nog maar eens uitvoeren. Confused Vervelend, maar noodzakelijk, geplette, lange beenharen staan voor geen meter onder een panty. Aangezien ik nogal allergisch reageer op nat scheren, is het bij mij gewoon zeer kort zetten met de tondeuse.

Dat zal weer lange pyjamabroeken dragen worden in bed, Marina zegt dat ik anders, na een nieuwe scheerbeurt, aanvoel als een stekelvarken Laughing
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-12-2016 11:23:46 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Aangezien ik nogal allergisch reageer op nat scheren, is het bij mij gewoon zeer kort zetten met de tondeuse.


Even een vraag/opmerking mijnerzijds:
Als je de lange haren verwijdert hebt met de tondeuse, heb je het dan al eens geprobeerd om de benen daarna met een elektrisch scheerapparaat glad te scheren?

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-12-2016 12:21:31 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Ik scheer mij iedere zaterdag met een scheermes gewoon droog op de huid. 5 minuten werk en alle 2 klaar.
__________
Mannen die de benen scheren? Heel normaal. Ook het dragen van een panty trouwens.
Terug naar boven
 
11-12-2016 12:27:53 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Yvan schreef:
Aangezien ik nogal allergisch reageer op nat scheren, is het bij mij gewoon zeer kort zetten met de tondeuse.


Even een vraag/opmerking mijnerzijds:
Als je de lange haren verwijdert hebt met de tondeuse, heb je het dan al eens geprobeerd om de benen daarna met een elektrisch scheerapparaat glad te scheren?

Rob


Yep, ik krijg steeds rode, jeukende uitslag als ik korter scheer dan de tondeuse. Volgens mijn dokter heeft het te maken met een te schuine groeirichting van de beenharen, (of zoiets). Het been is ook de enige plaats met dit probleem, mijn baardgroei ga ik elke morgen te lijf met scheerschuim en scheermes, geen problemen hier.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-12-2016 16:42:58 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Tsja dan houd het inderdaad op.

De baardgroei en hoofdhaar ga ik te lijf met Gillette scheergel en fusion scheermes.
Heb diverse scheerfoam's en gel's geprobeerd, maar die van de Gillette bevalt mij het beste.
Daarnaast heb ik ook al eens wat scheermesjes geprobeerd, totdat ik op de klantenkaart van een drogisterijketen een Gillette fusion voor weinig kon kopen.
Dat was ook goed merkbaar, sindsdien lukt het mij niet meer om mij te snijden met het scheren en geen last van huidirritatie.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-12-2016 07:48:45 BerichtOnderwerp:
Jarretelsman
Aspirant lid


Geregistreerd op: 23 Mrt 2015
Berichten: 21

Reageren met citaat

Zelf scheer Ik me benen elke week met gewoon scheerapparaat. Na het scheren doe Ik huidlotion op me benen. Het gevoel van FF nylons om benen geeft nog meer effect.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 14:45:42 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Tot een aantal jaar terug schoor ik regelmatig mijn benen maar het was eigenlijk niet bij te houden... Na 2 dagen al flinke stoppels maar helaas was de huid dan meestal nog niet volledig hersteld van de scheerbeurt wat dan resulteerde in nog meer irritatie en opengesneden pukkeltjes.
Nu alweer enkele jaren laat ik ongeveer eens in de 4-5 weken mijn benen harsen in een salon, benen blijven tussen de behandelingen door redelijk glad en het grootste voordeel geen stoppels!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 20:24:32 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik scheer me dagelijks. Niet erg... dan kan ik lekker lang onder de douche staan. En als ik geen tijd heb scheer ik mij gewoon niet. Onder mijn gezicht is toch dagelijks de grootste uitdaging. Voor de rest van mijn lichaam heb ik een scheermesje voor de body. En mijn armen en benen zien er dan weer verzorgd uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2017 11:06:27 BerichtOnderwerp:
BerndVP
Lid


Geregistreerd op: 15 Apr 2015
Berichten: 49

Reageren met citaat

Ik heb eenmalig een demo sessie gehad van laser ontharing, de twee kleine plaatsen die ze hadden gedaan bleven 3 maand weg, dat was indrukwekkend.
Alleen jammer dan een sessie van de volledige benen rond de €500 kost per sessie en ze aanraden om 10 sessies als man te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2017 13:27:13 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat is dan een totaal van €5000,=
Maar als je dan de rest van je leven niet meer hoeft te scheren, dan zou het een overweging waard kunnen zijn, mits dit past in je financiële huishouding.
Want nu geef je zo links en rechts ook de nodige centjes uit aan scheer benodigdheden en gaat er de nodige tijd inzitten.
En dan zullen we maar niet gaan rekenen wat je voor dit bedrag aan panty's kunt aanschaffen. Wink Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-02-2017 18:50:04 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Bij de meeste permanente ontharingsmethodes (laser) heb je volgens mij nog wel jaarlijks (of na een paar jaar) een 'onderhoudsbehandeling' nodig. Oftewel nog een keer €500,- aftikken om je benen weer een jaar vrij te houden... Voor dat geld kan ik bijna 14x naar de salon om de benen te laten harsen...

Als laseren in de toekomst goedkoper wordt vind ik het zeker een optie... maar een investering van €5000,- met een vast bedrag per jaar vind ik nog even te prijzig...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-03-2017 13:12:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Tegen beter weten in toch nog maar eens de benen onthaard met Veet ontharingscrème. Vroeger heb ik er eens een rare reactie op gehad, (rode jeukende bultjes op de benen), maar, naar het schijnt, zou dat kunnen geweest zijn door niet goed te spoelen.

Gisterennamiddag dan maar weer de benen onthaard met crème, net voor het douchen, en extra aandacht besteed aan de inwerktijd en het afspoelen. Deze keer geen enkele reactie, de "allergische" reactie kan dus wel mijn fout geweest zijn.

Met de pas onthaarde benen kan ik, eindelijk, nog eens een panty aan die minder is dan 60 denier. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Tips & tricks (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!