top

weer een nieuw lid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

17-02-2017 20:01:59 BerichtOnderwerp: weer een nieuw lid
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Dag pantyliefhebbers,
ik zal me ook even voorstellen, Neon, uit de buurt van Amsterdam, 28 jaar en getrouwd met een vrouw die de panty prima vind.
Ik ben al zolang ik mij kan herinneren gek van panty´s; vroegste wat ik mij kan herinneren is dat ik op zeer jonge leeftijd 'betrapt' werd terwijl ik bezig was met de panty's van mijn moeder... betrapt worden is natuurlijk meerdere keren gebeurd... ik had gehoopt dat de panty inmiddels wel echt unisex zou zijn maar helaas... er is nog een lange weg te gaan denk ik. Ik ben in ieder geval nog niet zover dat ik een panty zichtbaar op straat durf te dragen. Ik hou het maar binnenshuis of onder de lange broek.
ik heb trouwens een voorkeur voor dunne (tot +/-60 den) glanzende panty's, heel erg fan van de Wolford Neon maar natuurlijk zijn er nog vele anderen.

groet!

Neon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-02-2017 20:45:40 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

Dag Neon, fijn je te mogen begroeten. Volgens mij ben je redelijk uniek op dit forum qua leeftijd. De meeste leden zijn ouder. Ik ben dus wel benieuwd waarom je je zo aangetrokken voelt tot de panty... maareh niets moet. Gr. Boeskool
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
18-02-2017 11:58:45 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

en vele plezierige uurtjes.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 12:02:54 BerichtOnderwerp: Nieuw lid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Neon , welkom. Met de kraanman,
Het doet goed nieuwe mensen te ontvangen op het pantyforum. Ja je bent jong maar des te beter. Het zal een boost geven aan iedereen die het forum bezoekt -en die panty's draagt- om zich bekent te maken en ook lid te worden. Gelukkig is uw vrouw akkoord met het panty dragen, dat is ne goeie ruggesteun om een stap verder te zetten en in het openbaar te komen.zo zal de panty voor de man naLANGE tijd normaal worden in t'straatbeeld. Hoop ik toch.ikzelf heb ook als jong ventje de panty's van grote zus gedregen.nu ist al 3 jaar dat ik dagelijks een panty draag. We zijn met velen denk ik.volgens de fabrikanten 25% van de panty fabrikatie. Goeie moed en veel pantygenot. De km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 14:30:20 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Waar de aantrekkingskracht ooit vandaan gekomen is weet ik niet... het zat er in ieder geval al vanaf (heel erg) jong in... blijkbaar was ik altijd als jongen heel erg benieuwd hoe dat nou zou voelen om je benen. Na de eerste keer stiekem proberen was ik dus verkocht.
binnen het gezin werden eigenlijk maar weinig panty's gedragen, ik denk dat ik een jaar of 12-13 was dat ik voor het eerst zelf in de supermarkt een paar panty's kocht die ik dan 's avonds en 's nachts in bed aantrok, heerlijk. Ook toen al regelmatig onder de lange broek gedragen, probleem was enkel dat deze niet zomaar de wasmand in konden natuurlijk...
Nu kan ik gewoon zelf uitzoeken welke ik wil en mogen ze gewoon in de wasmand mee met de panty's van m'n vrouw. Overigens best lastig aangezien we niet enkel dezelfde maat dragen maar vaak ook dezelfde kleuren... misschien moeten we onze collecties maar eens gaan samenvoegen Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 15:40:59 BerichtOnderwerp:
marco
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 09 Mrt 2014
Berichten: 60

Reageren met citaat

Welkom neon. Enkel panty's onder een lange broek geeft niks hoor, doe ik ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 20:30:54 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Het lijkt erop dat jonge mensen er veel opener voor staan voor andere kleding die standaard is bij mannen. Ik ben eind vorig jaar met een Antwerpse naar Hasselt gereden voor een New Wave festival. Zij is 31. Zij zag dat ik een rok droeg. Maar begon er niet eens over. Maar als ik mannen hoor die rokken en dergelijke dragen, dan zijn het vooral de jongere mannen die geaccepteerd worden met hun kleding. Bij mensen van onze leeftijd (50) en ouder ligt dat blijkbaar een stuk moeilijker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2017 23:15:41 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

Welkom bij de club...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2017 01:08:34 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Welkon Neon! Ik realiseer me opeens: toen jij nog slechts luiers droeg, droeg ik al panty's. Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2017 02:49:26 BerichtOnderwerp:
Kawilaa
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 13 Apr 2015
Berichten: 70

Reageren met citaat

Hoi Neon! Leuk dat je er bent. Welkom!
Ik zie dat je redelijk in de buurt woont leuk Smile
Gr kawilaa
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-02-2017 18:38:00 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

E.R. schreef:
Het lijkt erop dat jonge mensen er veel opener voor staan voor andere kleding die standaard is bij mannen. Ik ben eind vorig jaar met een Antwerpse naar Hasselt gereden voor een New Wave festival. Zij is 31. Zij zag dat ik een rok droeg. Maar begon er niet eens over. Maar als ik mannen hoor die rokken en dergelijke dragen, dan zijn het vooral de jongere mannen die geaccepteerd worden met hun kleding. Bij mensen van onze leeftijd (50) en ouder ligt dat blijkbaar een stuk moeilijker.


Volgens mij ligt het ook heel erg aan het soort mensen die je tegenkomt, als je zelfs zonder panty (maar met gladde benen) in de zomer in een korte broek rondloopt hoor je ook nog wel eens wat opmerkingen van bepaalde groepen... terwijl je op andere plekken er niets over hoort.

Ik zie trouwens wel een trend richting strakkere kleding voor heren, momenteel ben ik op straat dus zonder panty te vinden maar wel in strakke/stretch skinny jeans broeken, voelt al bijna als een legging Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-02-2017 19:43:20 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik heb vandaag een tregging aan en die groene jurk, als een soort longfit shirt. Maar dan wel weer met hoge sneakers en blauwgrijs gestreepte vest.

Ik koop vaak van beide afdelingen bij H&M. En voornamelijk zoek ik het op de trendy afdeling. Ik krijg bij vrouwen inderdaad vaak positieve reacties over mijn kleding. Ze vinden die strakke broeken mij goed staan.

En eigenlijk wat broeken betreft heb ik alleen nog maar van die super strakke broeken. En hoe elastischer ze zijn, hoe fijner ze zitten. Je hoort weleens dat strakke broeken knellen. Ik merk er niks van.

Wat mijn gladde benen merk ik eigenlijk heel weinig van. Alleen als ik een rok draag met blote benen, dan wil er weleens iemand iets over mijn benen beginnen. Maar toen ik voor het eerst met een rok en blote benen liep was ik verbaasd dat vrouwen zomaar de behoefte hebben onder mijn rok te kijken. Behoefte? Ze doen het gewoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-02-2017 19:41:13 BerichtOnderwerp:
flogging
Lid


Geregistreerd op: 27 Apr 2014
Berichten: 30

Reageren met citaat

Hey Neon,


Welkom op dit forum.
Herkenbaar voor velen wat je verteld "van jongs af aan de liefde voor pantys"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-02-2017 10:22:02 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Ik weet niet meer exact hoe oud ik was maar volgens mij zat ik nog niet op de basisschool/in de kleuterklas, zal een jaar of 3 geweest zijn.

Overigens zijn panty's niet de enige 'vrouwelijke' kledingstukken die mij aantrekken. Eigenlijk alle kleding die strak om het lichaam zit en een bepaalde zachtheid van het materiaal heeft vind ik heerlijk om te dragen, de panty is echter wel de favoriet Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-03-2017 08:15:26 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Aangezien we hier helemaal off topic zaten heb ik de rest van de berichten verplaatst naar http://herenpanty.bbforum.be/over_leeftijd_en_panty_s-t600.html Wink

Have fun
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!