top

Wolford Satin Touch 20

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

07-03-2017 10:48:24 BerichtOnderwerp: Wolford Satin Touch 20
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Algemene indruk:
Mooie 20 denier glanzende panty, verkrijgbaar in een ruim assortiment aan kleuren.

Naden:
Platte naden, voorgevormd, versterkte teen

Boord:
De boord bestaat zoals veel Wolford panty's uit twee delen. Het breedste deel is als een verstevigd deel en is vrij breed, het tweede deel is wat dikker (lijkt dubbel gevouwen) en wat smaller.

Broekje:
Geen, enkel ingenaaid kruisje

Glans:
Op een schaal van 1 tot 10: 7, mooi glanzend, wat meer een glitterende glans (niet olie-achtig)

Mate van transparantie:
20 denier, behoorlijk transparant
Op een schaal van 1 (nauwelijk zichtbaar) tot 10 (compleet lichtdicht): 4

Ruwheid/gladheid materiaal:
Materiaal is lekker glad, niet extreem.
Op een schaal van 1 (schuurpapier) tot 10 (spiegelglad): 7 niet heel glad als je met de benen over elkaar heen gaat maar met je handen voelt het materiaal fijn en zacht.

Pasvorm:
Maattabel voldoet prima voor mij, mijn standaard Wolford maat past mij goed.

Compressie:
In hoeverre lubbert of knelt de panty?
Op een schaal van 1 (lubberen) tot 10 (knellen): 7, zit aangenaam stevig om de benen. Kracht van de panty blijft behouden ook na meerdere keren wassen.

Degelijkheid:
Voor een 20 denier panty behoorlijk stevig, heb een 3-pack gekocht (aanbieding) en de andere twee zijn nog ongedragen. Panty is inmiddels iets van 5-6 keer gewassen en heeft slechts 1 klein haaltje.
Op een schaal van 1 (overleeft eerste keer dragen niet) tot 10 (overleeft jou): 7 (zeer goed voor een 20den).

Bijzonderheden:
In een drie-pack krijg je er een gratis, ondanks dat dit prijzige panty's zijn toch een mooie aanbieding.

Top of flop?
Mooie dunne panty met aangename glans, blijft bij mij de hele dag goed zitten. Een aanrader Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-03-2017 07:41:20 BerichtOnderwerp:
Oroblu010
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Jan 2017
Berichten: 20

Reageren met citaat

Inderdaad wen held goede panty naar ik vind hem wel echt heel duur
_________________
Elke dag draag ik ze met veel plezier. Zou niet meer zonder een panty kunnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-03-2017 09:04:54 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Inderdaad een prijzige panty, normaal €19,- per stuk. Als ik 'm even vergelijk met bijvoorbeeld de Oroblu Magie 20 van €10,95 bijna 2x zo duur. Kwaliteit is naar mijn mening ook zeker 2x zo goed. Als je de 3-pack aanbieding neemt komen ze op €12,66 per stuk; dan valt het naar mijn mening toch best wel mee Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-09-2018 12:28:48 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

neon schreef:
Kwaliteit is naar mijn mening ook zeker 2x zo goed. Als je de 3-pack aanbieding neemt komen ze op €12,66 per stuk; dan valt het naar mijn mening toch best wel mee Cool


De kwaliteit en zeer zeker de pasvorm vind ik zeer tegen vallen, dan kan ik beter 10 doosjes panty's van de Action kopen.
Viel in mijn maat (42-44) toch te klein uit met als resultaat dat ze al snel van de billetjes knappen. Crying or Very sad
Dit was de tweede keer dat ik een Wolford panty heb geprobeerd, maar tevens ook de laatste keer. Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-09-2018 22:20:29 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Rob schreef:
neon schreef:
Kwaliteit is naar mijn mening ook zeker 2x zo goed. Als je de 3-pack aanbieding neemt komen ze op €12,66 per stuk; dan valt het naar mijn mening toch best wel mee Cool


De kwaliteit en zeer zeker de pasvorm vind ik zeer tegen vallen, dan kan ik beter 10 doosjes panty's van de Action kopen.
Viel in mijn maat (42-44) toch te klein uit met als resultaat dat ze al snel van de billetjes knappen. Crying or Very sad
Dit was de tweede keer dat ik een Wolford panty heb geprobeerd, maar tevens ook de laatste keer. Embarassed

Rob


Is het dan wel de juiste maat? Ik heb er 1 in gebruik, de rest zit nog nieuw in de verpakking. Nu in een periode van een jaar of 2 vaak gedragen en gewassen, niet kapot te krijgen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-09-2018 08:40:05 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Wolford,kunert én oroublu zijn mooi en verfijnd gemaakt en zitten ook goed máár hét is ook een beetje de naam dat ge betaald. Voor een wolford van 35 € heb ik 3 panty's dim 360 Gr.contour én die zijn ook sterk en praktisch laddervrij ! Bij de hema heb he er 4 stuks voor. Ik heb ze allemaal in mijn kast liggen máár ben wel wát zuinig met dé dure merken, moet wel anders zou mijn vrouw nie akkoord zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-09-2018 12:02:01 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Zeker betaal je voor de naam KM maar dat doe je bij alle bekende merken. Desondanks heeft Wolford mij nog nooit teleurgesteld en ik ben inmiddels aardig voorzien een aardige collectie aan Wolford panty's en andere kledij.

Maat M (42-44) is voor mij altijd perfect met mijn 1,80m/72kg; blijkbaar heb ik een Wolford bouw Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-09-2018 12:47:05 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

In de merken Falke, Kunert/Hudson heb ik de maat 42-44 en deze zitten allemaal perfect en heb ik ruimte genoeg.
Ik ben dan wel wat groter dan Neon, 188cm/88kg en als ik deze hiermee vergelijk dan valt van Wolford toch echt (te) klein uit.
Enige tijd heb ik de velvet de luxe 66 van Wolford gekocht in de maat 44-46 en deze was dus veel te ruim.
Daarnaast heb ik van de Falke pure matt serie de 20, 50 en 100 den en deze waren in alle gevallen goed van maat en pasvorm.
Maar zoals gebruikelijk bij mij, heb ik weinig geluk met de 20-den panty's.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!