top

Bianca Miller London

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

08-03-2017 07:26:11 BerichtOnderwerp: Bianca Miller London
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een eerste indruk van de Bianca Miller 80 denier, zwart opaque.

Verpakking:
Degelijk verpakt in een kartonnen envelop. De panty zit omwikkeld rond een vel karton en zit in een plastiek zakje. Prima thumright


Na het uitpakken:
De panty voelt stug aan, niet echt zacht en doet me een beetje denken aan de mannenpanty Aurel. Crying or Very sad

Passen:
De maatvoering zit goed en neigt naar de Belgische /Duitse maatvoering. Voor mezelf is de maat M/L uitstekend. thumright

Eerste resultaat:
De panty heeft een lichte glans en bovenaan de dijen zit er een "kousenband effect" die de illusie schept dat je "hold ups" draagt wanneer je een korte broek of minirok draagt. Leuk bedacht. thumright

-Dan valt het op dat, bij het zitten, de panty zwarte striemen vertoont op het bovenbeen. Het komt zeker niet door een te kleine maat omdat de panty nog voldoende rek over heeft. Bij nadere inspectie merk ik dezelfde striemen heeft onderaan de benen. Thumb down

-De panty heeft een onmiskenbare geur van machineolie (olie die men gebruikt om het productieproces te vergemakkelijken).
Blijkbaar bespaart de fabrikant op het naspoelen van het afgewerkt product. Thumb down

Uit ervaring weet ik dat onvolkomenheden soms uit een panty verdwijnen na een wasbeurt. Als de fabrikant te weinig naspoelt dan kan het gebeuren dat verfresten de filamenten aan elkaar doet kleven en de panty er niet goed uitziet.

Besluit van de eerste indruk: Thumb down

Voor de prijs van 18 Britse Pond (21 euro met transportkosten) Zijn er betere panty's op de markt te vinden. Van een panty die meer dan 20 euro kost mag je verwachten dat je deze dadelijk kan aantrekken als het uit de verpakking komt.

Ondertussen ligt de panty klaar voor een rondje wasmachine. Wordt vervolgt...
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-03-2017 11:29:34 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ondertussen heeft de panty er het eerste rondje wasmachine opzitten.

Vandaag de panty nog kans gegeven. Iets minder kleurverschillen (zwarte, horizontale striemen), maar nu merk ik ook verticale donkere strepen op die lopen van de teen tot aan de tailleband. Shocked

De panty werd met de grootst mogelijke zorg gewassen:
- in een waszakje.
- wasprogramma "fijne was" (beperkte wasbeweging, hoge waterstand en lage centrifugeersnelheid (600 tpm)). wasmiddel: Dreft Donker vloeibaar. Wasverzachter: Silan.
- vlak gedroogd op een wasrek.

Conclusie:
De panty is de centen niet waard. Voor de prijs van meer dan 11 euro (nettoprijs zonder transportkosten) zijn er betere panty's op de markt te vinden. Thumb down Panty is verwezen naar de bak met "kluspanty's"
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-03-2017 17:33:13 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Jammer als een panty tegenvalt, helemaal als 'ie wat duurder was... Website zag er veelbelovend uit, jammer dan dat ze geen kwaliteit leveren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-03-2017 19:18:21 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Altijd vervelend als een panty tegen valt, maar dat is het risico/nadeel van uit proberen.
Maar er zit ook een positieve zijde aan, namelijk dat je er weer een klus panty bij hebt. Wink Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-03-2017 21:39:46 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Je hebt ook echte herenpanty's. Maar die zijn vaak schrikbarend duur. Dan toch maar bij de Hema een paar pakken. Met € 2,50 heb je eentje van goede kwaliteit. Ik kocht vroeger Falke Tiago kousen (van Egyptische glanskatoen stond erop). Die waren €16,-. Nu koop ik 60den kousen. Zien er bijna hetzelfde uit. Het voelt anders. Pantykousen voelt anders dan katoen. Maar niemand ziet het. Ik heb er nog nooit iets over gehoord. En ik draag dat toch bijna elke dag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!