top

Kate Tights bij de Action

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

06-12-2016 19:33:47 BerichtOnderwerp: Kate Tights bij de Action
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Om het draadje over de Hema panty niet verder te vervuilen, maar even een nieuw draadje gestart.
Daar de Hema panty's nogal veel groot uitvallen heb ik ze vandaag weer terug gebracht.
De Action zit letterlijk om de hoek en moest daar toch even wezen voor batterijen, dus gelijk maar even snuffelen bij panty schap.
Ik wou een 40den panty proberen, maar die zat er niet tussen in de maat 46-50, dus maar een 60den meegenomen.

Bij thuiskomst bleek mijn panty op de hak een tochtgat te hebben, dit is waarschijnlijk gekomen omdat mijn schoeisel wat te groot is.
Dus dat ding gelijk uitgetrokken en de 60'er maar eens proberen, dat was lekker zeg.
Hij zit nu in het waszakje en gaat donderdag zijn kwaliteiten bewijzen.
Als ze verder goed blijven en van goede kwaliteit zijn, dan moet in vrijdag maar weer even naar de Action.
Dan maar eens beter gluren in de schappen voor meer en verschillende diktes.

Maar foto gemaakt en bijgevoegd zodat men kan zien over welke het gaat.
En ik zal eens gaan snuffelen op het net naar deze panty's.
Ze zijn van Italiaanse makelarij volgens de verpakking.

Rob


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-12-2016 20:21:10 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

De panty is op alle fronten goed gekeurd, dus vanmiddag maar even wezen shoppen bij de Action. Wat bleek, ze waren in de aanbieding en dat scheelde toch maar mooi even 30 cent per panty, dus gelijk maar even ingeslagen. Dancing Had Dinsdag een blauwe mee genomen en vandaag aangevuld met 1 blauwe en 2 bruine, in 60-den. Daarnaast ook maar een blauwe en grijze in 40-den meegenomen, één die gaan we zondag maar eens proberen, eerst even door de wasstraat met die dingen.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-12-2016 01:29:13 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

Rob, je hebt de smaak helemaal te pakken, zo te lezen. Ik herken een "aha erlebnis". Wees welkom en leer van ons!
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
10-12-2016 11:05:43 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Inderdaad Rob, blijkbaar heb je de smaak te pakken. Maar het is wel een leuke aanvulling van de kleerkast en soms kan er een verzameling uit groeien die ook nog eens leuk is om bij te houden

Zelf heb ik een aantal panty's in mijn collectie die ik waarschijnlijk nooit zal dragen, maar die er toch moeten tussen zitten. Zo zit er, onder andere, een netpanty, een naadpanty en een bodystocking in mijn verzameling. Ze zullen nooit uit de verpakking komen, maar ze horen er nu eenmaal bij.
Als ik dan al eens in een andere winkel of warenhuis kom dan kan ik het niet laten om ook eens in de panty afdeling te neuzen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
10-12-2016 12:07:17 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ik heb Petra al even mee genomen naar buiten en haar eens even stevig over de knie billenkoek gegeven. Wink
Dit had ze 18 jaar eerder moet zeggen, had mij al die jaren heel wat ellende bespaart.
Nu de panty zeer positief is uitgevallen, waarom dan niet het nuttige met het aangename verenigen?
Maar ik zit er niet mee wat de menigte van mij denk, heb liever dat ze over mij lullen (roddelen), dan van mij eten en over je lullen doen ze toch wel. Laughing

Maar dat mijn garderobe de komende jaar gaat veranderen dat is wel zeker.
De start hiervan is vanmiddag al, de kast maar eens opnieuw gaan inrichten, zodat ik de panty's netjes gesorteerd kwijt kan.
Komende week maar eens even bij de Action kijken voor een paar opbergdoosje voor de panty's.
3 stuks moet wel genoeg zijn, 1 voor de 20, 40 en 60den.
Nu maar hopen dat de sokken snel slijten, zodat ik weer wat meer ruimte in de la krijg.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-12-2016 18:50:16 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Pfffffff zitten we tussen de middag van ons broodje te genieten, komt de buurvrouw van een paar huizen verderop thuis met haar vriendin. De achterklep gaat open en er komt een bos bloemen uit en nog één en nog één om uiteindelijk te eindigen bij rond de 20 bossen. Het ene praatje haalt het andere aan, maar het komt er op neer dat we in de auto zijn gestapt en naar de Action voor die mooie plastic planten. Echte planten zijn hier geen optie met die pantykillers (katten).

Gelijk maar even gekeken voor een paar opbergboxen voor de panty's en tsja dan moet je naar de kassa, maar dan kom je toch weer langs het panty schap. Wink Dus gelijk nog maar even een blauwe en grijze 40 den meenemen, althans dat dacht ik. Zeg ik op een grappige toon dat ze geen mooie rode panty hebben voor de kerst. Zegt Petra: kijk ze hebben wel andere leuke panty's voor de kerst, heb ik weer. Embarassed

Heb haar er dan ook maar 1 laten uitzoeken. Ben de komende dagen eerst weer even zoet met panty's te wassen, zodat ze allemaal gebruiksklaar in de lade liggen.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-03-2017 20:25:21 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

De 20 den uitvoeringen had ik zo gemolesteerd, maar de 60 den uitvoering is toch wat lastiger om die in onderdelen te krijgen.
Ben nu al een aantal weken bezig en ondanks een paar kleine gaatjes, blijven ze toch heel en gaan ze niet ladderen.
Als je een goedkope en toch stevige panty wilt hebben, dan is dit de juiste.
Verwacht er niet al te veel comfort/warmte van, maar met wat hogere temperaturen zijn ze heel goed te doen.

Zodra ik door de 60'ers heen ben, liggen er nog een paar 40'ers te wachten.
Als deze ook zo stevig zijn, dan kom ik voorlopig niet meer toe aan nieuwe aanwinsten.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-03-2017 19:17:21 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hallo,
Vandaag bij de action geweest voor een telefoonhoesje en panties.
Geen hoesje gekocht maar wel een zwarte 40 denier lycra panty.
Gewoon op de band gelegd met het label met foto naar boven. Geen probleem, voor mij en de caissière blikte of bloosde ook niet. 1,49 euro.
Thuis aangekomen en uitgepakt. Blijken de voeten, de naad dus een kwart slag gedraaid te zijn. De panty benen zitten dus getwist om je benen.
Verder zaten er wel kleine donkere streepjes op. Als je voorzichtig trekt, verdwijnen ze wel. De maatvoering klopt aardig.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-03-2017 22:00:22 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Sander schreef:
Geen hoesje gekocht maar wel een zwarte 40 denier lycra panty.
Het belangrijkste heb je alvast gekocht. Razz

Sander schreef:
Gewoon op de band gelegd met het label met foto naar boven. Geen probleem, voor mij en de caissière blikte of bloosde ook niet.
De kassierster maalt er niet om. Tenslotte weet zij niet of het voor jou is of je partner. Wink

Sander schreef:
Verder zaten er wel kleine donkere streepjes op. Als je voorzichtig trekt.
Een rondje wasmachine kan dit verhelpen. Dikwijls zijn het filamenten die aan elkaar kleven door verfrestjes.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
23-03-2017 13:46:07 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

1: De panty's van de Action kun je het beste eerst een paar keer wassen, dit i.v.m. de geur.
2: Ze gaan wat ruimer dragen na een aantal keren gewassen en gedragen te zijn.
3: Als je het broek gedeelte neemt dan zitten de naden ook niet recht tegen over elkaar. De "achterzijde" zit diagonaal naar links en de "voorzijde" naar rechts.
4: De draai komt mogelijk ook door het gedraaid opvouwen is, dit kun je aardig weg krijgen. Na het wassen de hand in de panty schuiven, zorg dat de naad voor de vingertoppen zit en dan de vingers spreiden en voorzichtig weer uit nemen. Op deze manier kun je de draai, in de benen, aardig weg krijgen zonder last te krijgen van gedraaide tenen.

Rob

P.s. Ik heb hier ergens een draadje gelezen van iemand, die namens zijn vrouw vroeg wat te doen aan gedraaide panty bij de tenen, hiervoor zou punt 4 een mogelijke oplossing kunnen bieden.
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
23-03-2017 13:59:05 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een "gedraaide" panty kan ergerlijk zijn.
Soms is er niets aan te doen, de teen werd dan niet juist afgenaaid ten opzichte van het broekje. Zelfs bij topmerken durft er soms zo een productiefout door de mazen van het net glippen. Voordeel van een topmerk is dan weer dat ze, meestal, niet moeilijk doen bij het omruilen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
23-03-2017 14:56:18 BerichtOnderwerp: Panty aankoop
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Hallo de km,
Heb nog nie naar action geweest. Maar al wel bi beenmode.nl panty's van orublu, kunert en fiore gekocht, ze zijn van super kwaliteit maar wel aan prijs. K'zal daar nog wel winkeldn maar ik ben wel zeer tevreden van de hema onlein. De 20,40 en 60 den puch up panty maat 46/48 of48/52 vind ik super en iets minder van prijs. ( 10 € en in aanbieding 1kopen, de 2de aan halve prijs.) K'moet zeggdn, ik heb er ook al een aardige hoeveelheid ( +_ 50 st.) De mooiste vind ik orublu puch up 20 den. (40 of 60 heb je ook, zowel zwart of huidkl.)
Ja beste mensen ik kan ook nie meer zonder panty. Ben ook heel blij dat mijn vrouw daar geen punt van maakt.ze is 59 jaar en toch ruimdenkend! Ik draag nu constant een rok met panty's zowel binnen als buiten in de hof en s'morgens tijdens het sporten, maar nog nie voor het winkelen. Wat nie is kan nog komen, hoop doet leven. Gr, de km.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
23-03-2017 22:50:46 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hallo,
Zonet een oplossing bedacht voor de gedraaide voeten van de panty: Loop als Charlie Chaplin! Very Happy
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-03-2017 11:54:58 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ook al ga je zo lopen, de panty zal gedraaid aan je voeten blijven zitten. Wink
Alleen ga je wat ongelukkiger lopen. Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!