top

Eindelijk in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie    Pagina 1 van 1

12-03-2016 12:53:15 BerichtOnderwerp: Eindelijk in de openbaarheid
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ondertussen is Marina, mijn echtgenote, mijn rokken in huis al gewoon. Er zijn ook al een paar echte kilts bij mijn collectie gekomen en aangezien dat er een pril lentezonnetje komt piepen, begint het toch te kriebelen om de openbaarheid op te zoeken. Niet in minirok met panty, maar met een kilt. Marina heeft gezegd dat ze het wel ziet zitten. Een pak van mijn hart want tenslotte neem je zo'n stap met zijn tweeën en ik wil niet dat zij haar ongemakkelijk voelt als ik een kilt draag.

Vanaf volgende week dus. Het lijkt me wel handig, tijdens de zomer hoef ik dan mijn benen niet meer te scheren want onder een kilt horen een paar behaarde benen in een paar stoere wandelschoenen of bottines. Nu nog even met de vrouw discuseieren over welke kleur ik ga dragen, rood, groen of zwart, en dan zoek ik eindelijk de openbaarheid op. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
24-01-2017 00:17:17 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Gisterenmiddag, liep ik thuis rond in een lungee, een blauw geruit exemplaar die als een koker rond gemaakt is door mezelf en die je dan vastknoopt rond je middel.
Toen kwam er een vriendin langs en ze vond het mooi staan en maakte er weinig woorden aan vuil. Moet je wel weten dat ze een Indonesische vriend heeft die ook sarongs draagt.
Op een gegeven moment wilde ze wel even zien hoe ie rond genaaid was. Ik droeg er ook een panty onder, maar die heeft ze niet gezien, één ding tegelijk, haha. Very Happy
Groeten
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-04-2017 12:24:13 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

sander schreef:
Gisterenmiddag, liep ik thuis rond in een lungee, een blauw geruit exemplaar die als een koker rond gemaakt is door mezelf en die je dan vastknoopt rond je middel.
Toen kwam er een vriendin langs en ze vond het mooi staan en maakte er weinig woorden aan vuil. Moet je wel weten dat ze een Indonesische vriend heeft die ook sarongs draagt.
Op een gegeven moment wilde ze wel even zien hoe ie rond genaaid was. Ik droeg er ook een panty onder, maar die heeft ze niet gezien, één ding tegelijk, haha. Very Happy
Groeten


De "afkeuring" zit dikwijls gewoon tussen onze twee oren. Die vriendin is het dus al gewoon om een man in rok te zien, voor haar de normaalste zaak van de wereld dus. Nu de rest van de westerse vrouwen nog overtuigen. Wink

Persoonlijk heb ik ondervonden dat, eenmaal dat de vrouwen ervan overtuigd zijn dat we niets abnormaal in de zin hebben, ze na een tijdje wel bijdraaien. Hen overtuigen is de uitdaging.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!