top

Verschillende modellen rokken

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen    Pagina 1 van 1

11-04-2017 18:27:37 BerichtOnderwerp: Verschillende modellen rokken
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Nu de rok zijn intrede heeft gedaan bij mij, kijk je eens rond op het net.
Nu zijn er verschillende modellen rokken, de een heeft wel lussen voor een riem, de ander heeft een elastische boord, weer een ander heeft dat niet.
Nu weet ik wel dat je door naar de winkel te gaan en te proberen, er achter komt of rokken zonder boord wel geschikt zijn voor de man.
Maar misschien dat er onder jullie al (test)personen zijn en hier iets over kunnen zeggen?

Deze rok is slechts ter illustratie, hier is duidelijk te zien wat ik bedoel.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-04-2017 20:59:17 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Je moet kijken welke voor jou de moeite waard zijn. Kijk naar je eigen lengte, je benen en dergelijken en kijk of je het mooi vind, je prettig in voelt. En misschien dat je zo over straat durft te gaan.

Iedereen heeft zijn eigen smaak. De één durft verder te gaan, dan de ander. De één draagt het alleen thuis en de ander draagt het ook in het openbaar.

Ik ben er al heel lang mee bezig en ik weet precies wat ik wil of niet. En jij zegt dat je niet zo geïnteresseerd in mode. Dan zal je anders kijken wat je wilt dragen dan ik.

Je eigen gevoel is belangrijker dan wat de ander ervan denkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-04-2017 21:03:31 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik heb korte tricotrokken, jeansrokken, cirkelrokken, een schotse rok. unidesign of met een bepaalde design.

Met broeken of rokken, kijk ik of een overhemd of shirt een motief heeft, dan draag ik een broek of rok zonder motief. Of andersom. Beide zonder motief kan ook. Maar beiden met motief vind ik weer te druk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-04-2017 03:32:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

E.R. schreef:
Je moet kijken welke voor jou de moeite waard zijn. Kijk naar je eigen lengte, je benen en dergelijken en kijk of je het mooi vind, je prettig in voelt. En misschien dat je zo over straat durft te gaan.

Iedereen heeft zijn eigen smaak. De één durft verder te gaan, dan de ander. De één draagt het alleen thuis en de ander draagt het ook in het openbaar.

Ik ben er al heel lang mee bezig en ik weet precies wat ik wil of niet. En jij zegt dat je niet zo geïnteresseerd in mode. Dan zal je anders kijken wat je wilt dragen dan ik.

Je eigen gevoel is belangrijker dan wat de ander ervan denkt.


Klopt, mijn rokken koop ik "op gevoel". Soms kan er al eens een teleurstelling tussen zitten. Op mijn hele collectie heb ik 2 stuks waarvan ik naderhand dacht van: "toch beter niet gekocht" en die komen de kast nooit uit. Het best is nog steeds in de kledingwinkel zelf passen, maar voor mij is dat nog een brug te ver. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-04-2017 11:07:01 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Allen bedankt voor uw bijdragen.

Voorlopig dus gewoon naar de winkel en daar passen en kopen.
Nu kijk ik nog alleen naar modellen met lussen aan de boord, zodat ik er een riem door kan slingeren.
Daar de vrouwen iets anders gevormd zijn op de heupen dan, wij dacht ik zo dat modellen zonder boord niet comfortabel zouden zitten bij de mannen.

Een 2e reden is: dat je bij de reviews vaak leest dat de kleur tussen werkelijkheid en online nogal eens zeer verschillend is.
Dat had ik met de corduroy rok, online was de kleur heel anders dan in werkelijkheid.

Heb nooit interesse in mode gehad, de kleren moesten goedkoop en functioneel zijn, want op mijn werk (vrachtwagen) was ik toch geen goede kleren nodig.
Daarnaast had je maar weinig keuze, het was alleen maar een lange broek, overhemd en trui.
Nu de panty en rok zijn toegevoegd aan de garderobe, is de nieuwsgierigheid aan de winnende kant, want nu kun je meer met kleuren aan de stoei. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-04-2017 11:58:29 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Als ik een broek, overhemd of t-shirt koop, dan wil ik ook dat die mijn smaak is. Ik schijn behoorlijk lastig te zijn. Ik vind niet alles mooi, of in ieder geval het "hoort" niet bij mij. Dan denk ik leuk voor andere mensen. Soms probeert mijn vrouw kleding door te drukken en dan MOET ik zeggen dat het mooi is. Dan zeg ik dat het mooi is, dan zeg ik het weer niet overtuigend genoeg?! Ze weet dan al, die komt de klerenkast niet meer uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-04-2017 12:36:02 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat had ik dus niet, de spijkerbroek moest passen en dan was het voor mij al goed.
Had altijd gekloot met broeken, ze pasten vaak niet in het kruis en moest dan altijd mee om te passen.
Dat vond ik wel zo fijn, 25 broeken passen waarvan er dan uiteindelijk 2 of 3 waren die pasten, weer een zaterdagmiddag naar de knoppen.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!