top

Panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

04-05-2017 13:47:26 BerichtOnderwerp: Panty
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

De km,
Vandaag mijn bestelling van "la redoute" binnen. 50 den opaque marine panty's , zeer mooi maar een maatje te groot. In t'vervolg maar 2x XL in de plaqts van 3x.
Eerste keer cette en vallen goed mee. Nu nog ervaren hoelang dat ze mee gaan, maar ondertussen zal ik wel nieuwe bestellen. Eerste keer dat ik niet zwart of huidkl. Draag.
Gisteren naar een bouwmateriaal magazijn geweewt in 40 den zwarte panty met korte schort en de patron die mij goed kent gaf zelfs geen reactie, ook zijn vrouw niet! Ik heb nochtans goed in de kijker gelopen en op het kantoor ook! Niemand die keek of wat dan ook. Het gaat beter en beter, hopelijk ervaren Jullie dat ook. Vanmorgen zelfs met de 40 den panty en minirok gaan stappen en op de terugweg was het zelfs goed klaar. Ook geen opmerkingen!!! Ofwel hebben de mensen veel zorgen dat het hen niet kan schelen wat een ander aanheeft. ...gr. en tot later. De km. Very Happy Very Happy Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
04-05-2017 16:37:55 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Cette is een Belgisch merk en de maatvoering is ruim te noemen. Voor mezelf is de maat medium al voldoende voor mijn 180 cm. Met Cette heb ik goede ervaringen wat de kwaliteit en levensduur betreft. Het enige nadeel, als je het een nadeel kan noemen, is dat een panty van Cette zwaarder op de hand weegt dan een vergelijkbare panty van een ander merk. Als de maat, per ongeluk, een beetje te ruim is dan krijg je, na een tijdje, de "Grand Canyon" ter hoogte van de enkels. Niet leuk als je weet dat een Cette niet echt goedkoop is. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!