top

Wolford panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

19-05-2017 08:25:03 BerichtOnderwerp: Wolford panty
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Hallo,met dekm.
De wolford puch up panty's zijn binnen. 2 van 20 den, en1 van 60den. Ewel ze zijn perfect afgewerkt .ze zitten uitstekend en vallen nie af. Daar ik ze zonder string of onderbroek draag blijft alles op zijn plaats!!! De wolford en orublu panty's zijn de mooiste , maar ook de duurste (wolford-::35 €/stuk) en die gaan zeker nie in de wasmachiene! Iedere panty fabrikant geeft de raad de nylons met de hand te wassen. Zo gaan ze langer mee.
En ja mijn outfit is nog altijd panty met rok of schort!!! Wel nu en dan bekeken worden ,maar geen comentaar!! .....gr. de km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-05-2017 15:52:06 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Kraanman,
Leuk om te lezen dat je heel enthousiast bezig bent met panty's.

De meeste wasmachines hebben een stand "handwas" of "fijne was" met een centrifugesnelheid van 600 tpm. Zelf heb ik nog nooit problemen gehad, zelfs niet met 8 denier. Plat laten drogen op het wasrekje en ze zien er uit als nieuw. Persoonlijk heb ik daar meer vertrouwen in dan in echte handwas en uitwringen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!