top

Dit denkt mijn eega

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende   Pagina 2 van 3

02-04-2017 12:00:04 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Yvan,

Dank voor de positieve en leuke reactie. thumleft
Een vrouw uit duizenden???? Nou dat getal is toch wel wat aan de hoge kant en heb de deur al vaak genoeg open gezet, maar helaas, weglopen doet ze niet. Wink Embarassed

Het wennen valt eigenlijk wel mee, want het is, voor mij, al gewend.
Het enige wat nog even vreemd/wennen blijft/is dat de knoop en rits net "andersom" zitten/werken, dan je gewend bent. Surprised
De beide rokken zijn ongeveer 50-55cm lang en dat is ook wel de maximale lengte voor mij.
Maar we hebben een begin en zien wel wat de toekomst gaat brengen.

Dat Petra hieraan wennen moet is wel duidelijk, dat was in het begin ook het geval toen ik de pijploze boks aan deed en nu heeft ze zich daar bij neer gelegd.
Het is alleen even opletten voor mij dat de rest van mijn kleding past bij de rok en vooral welke panty ik erbij aantrek.
Ik vind fashion en kleur panty's nogal mooi en daar valt ook best wel mee te combineren.
Over 3 maanden heb ik jaarwisseling en daarvoor maar eens wat kleurrijke panty's vragen van Bonnie Doon, Falke en/of Oroblu.



Het kan er enkel maar leuker op worden. We leven maar één keer. Wink (leuke rok ten andere).

Ondertussen weet je dus ook uw rokmaat, het Internet ligt voor je open, Zalando en aanverwanten hebben altijd wel leuke spullen te koop in alle maten en gewichten.

Have fun.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-04-2017 14:14:19 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Er zijn veel rokken waaraan de rits en de knoop aan de "juiste" kant zitten. Daar let ik ook altijd op. Mocht ik een rok kopen waar de rits de andere kant wordt geopend dan breng ik terug. Maar als de rits weer achter zit, dan doe ik dat weer niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-04-2017 15:51:00 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Dat de sluiting nu links of rechts is, is iets waarover ik me weinig zorgen maak. Een sluiting achteraan kan een beetje hannesen zijn omdat ik het, als man, niet gewoon ben, meer niet.
De vrouwen malen er niet om of hun kledingstuk links of rechts sluit, als ze een bepaald kledingstuk willen dragen, dan zal het hun een worst wezen, waarom zou ik me dan zorgen maken?. Razz
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-04-2017 18:40:59 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Oh, dat zal ongetwijfeld dat er rokken zijn waar de rits/knopen "normaal" zit/werkt, maar dat is voor mij geen belemmering om een rok niet aan te schaffen en te dragen.

Zoals Yvan ook al aangeeft, de dames malen er niet om, waarom ik dan wel¿
Ik vind wel dat je je anders weer beperkingen oplegt, maar gelukkig zijn we vrij om te kiezen wat wel en niet willen.

Rob

P.s. Yvan, gaarne toegang tot de subforum rokken?
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-04-2017 21:00:43 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Eigenlijk niet. Want over het algemeen vind ik die rokken ook vaak minder leuk. Of minder bij me passen.

Het klopt inderdaad. Wij zijn mensen die wat kleding betreft geen enkele belemmeringen opgelegd willen krijgen. Het verschil is, dat dit mijn eigen keuze is en niet van iemand anders.

Ik heb mijn eigen idee hoe mijn kleding eruit moet zien. En dat zal van tijd tot tijd zelfs kunnen veranderen. Zoals een collega ook tegen mij zei: Dat ik een eigen kledingstijl hebt. En ik denk daar ook heel bewust over na.

Rob. Een heel goede keus om ook een rok uit te proberen. Het is leuk om van alles uit te proberen. Dan zie je vanzelf wat bij je hoort en wat niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-04-2017 01:17:47 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:

P.s. Yvan, gaarne toegang tot de subforum rokken?


Toegang verleend.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-04-2017 10:34:35 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Het blijkt dat de jeansrok wel een "normale" sluiting heeft, dus zal nog wel even voor hilarische momenten gaan zorgen bij mij. Laughing
Heb nu een goede indicatie van de maat, zowel in omvang en als lengte, dus maar eens lekker rond snuffelen op het www.
Nu nog even een beetje handigheid ontwikkelen bij de dagelijkse gang van zaken en toiletgang. Wink

@Yvan,

Bedankt voor de verleende toegang.
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-04-2017 12:02:44 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Toen mijn dochter wist dat ik rokken en dergelijken draag, heeft ze me uitgelegd dat ik een knoop in tricotjurk moest maken en hoe ik dat moest doen met mijn rok, wanneer ik naar het toilet gaat. En eigenlijk had ik allang mijn eigen methoden daarvoor. Maar het is wel lief dat ze met me meedenkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-04-2017 15:00:59 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Rob , veel meer draagconfort dan de lange broek he! Mijn roks heb ik besteld bij zalando. Het zijn strech rokjes tot boven de knie en ze hebben juist een elastiek in de taile.zeer gemakkelijk te dragen. Na enkele dagen of weken wilt ge nie anders meer aan. K'heb juist boodschappen gedaan en had compassie met al de heren in die zware jeansbroeken, en laat het nog wat warmer komen!!!! Mam,man wat gaan die weer puffen. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
24-05-2017 12:07:25 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Als mannen mogen wij onze partners op onze blote knieën danken dat ze onze grillen zomaar aanvaarden. Wij gaan er nogal gemakkelijk mee om en trachten onze grenzen steeds te verleggen en onze vrouwen of partners moeten het maar slikken, alsof het zo vanzelfsprekend is. Daarom een dankwoordje aan alle dames die onze experimenten zomaar aanvaarden, zonder hen zou het ons nooit lukken.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
24-05-2017 14:53:43 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dan ben je als single man wel in het voordeel. Rolling Eyes

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-10-2017 07:02:37 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Op woensdag is het mijn vrije dag, maar de vrouw moet gaan werken. Ik rijd haar dan naar het werk met de auto, die anders de hele week stilstaat.

Vanochtend, (03:30 uur), had ik zin om rok, panty en laarzen aan te trekken om haar naar het werk te voeren. Dus korte denim rok, Falke Pure matt 100, zwarte laarzen en een geruit overhemd. Vrouwtje vond het alvast leuk en zei dat ze hoopte dat ik, in die outfit, ooit eens tot staan gebracht word door de politie tijdens een routinecontrole. Mr. Green Ze vond dat vooruitzicht bijzonder grappig, maar mij zou het niet veel kunnen schelen.

Ik heb wel altijd een lange broek op de achterbank liggen voor noodgevallen. Je wil geen lekke band vervangen in minirok langs de snelweg of andere drukke weg, maar, tot nu toe, nog nooit nodig gehad. (Knock on wood) Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-10-2017 12:15:09 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Je wil geen lekke band vervangen in minirok langs de snelweg of andere drukke weg, maar, tot nu toe, nog nooit nodig gehad. (Knock on wood) Wink


Band verwisselen in minirok kan ook in het voordeel zijn, mogelijk dat er dan iemand stopt en je zeer behulpzaam is, dan hoef je het niet zelf te doen. Wink Laughing

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-10-2017 12:35:26 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Band verwisselen in minirok kan ook in het voordeel zijn, mogelijk dat er dan iemand stopt en je zeer behulpzaam is, dan hoef je het niet zelf te doen. Wink Laughing


Ik zie het al gebeuren, sta je voorover gebukt, in minirok, te hannesen aan je wiel, komt er een of andere kerel je op de schouder tikken met de vraag of hij je kan helpen. Nee, ik zou het zelf ook niet willen meemaken. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
11-10-2017 21:11:10 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Voor het verwisselen van de banden, ... daar heb je toch de wegenwacht voor?!

Ik hoop als je in je minirok je banden verwissel, dat daardoor er nog aanrijdingen ontstaan... Ik had een keer pech en toen had ik zwart-rood geruite lange overhemd aan. En daaroverheen nog een jas. De wegenwacht begon over mijn schotse rok. Ik zei nee: "Dit is een overhemd. Maar ik draag wel rokken hoor." En toen was hij uitgevraagd en ging weer door naar ander onderwerp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in uw relatie
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!