top

Wetteren - Gent

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

04-06-2017 22:56:34 BerichtOnderwerp: Wetteren - Gent
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik ben gisteren in Gent geweest. Om gratis te parkeren, heb ik mijn auto in Wetteren geparkeerd en heb daar de trein genomen. Omdat ik lang moest wachten op de trein, heb ik ook pas om half 3 geluncht. Dat was niet de enige reden. Ik ben ook last van huis gegaan. Maar ik had wel trek intussen.

Daarna ben ik gaan shoppen in mijn favoriete kledingzaak. Er waren er 3 bij elkaar in de buurt. Pas in de derde winkel kon ik pas vinden wat ik zocht. Een shirt van Joy Division, weer een longshirt en een gescheurde rok. Leuk voor op een festival.

Aan het eind van de dag heb ik tegenover het station gezeten. Weet op een terras. Het was lekker terrassenweer.

In het restaurant tegenover het station, wilde ik dat er iets aan het tafeltje werd gedaan. Hij wiebelde zo. Moest een medewerker onder mijn tafel iets zetten. Toch maar even heel snel mijn benen over elkaar, zodat hij geen inkijk had.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-06-2017 13:46:49 BerichtOnderwerp: Rok in het openbaar
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

De km,
Beste E.R. nu draag ik openbaar panty's an 20,30,40 en70 den zowel huidkleur als zwart met een korte schort. S'morgen ga ik wel stappen met korte rok maar verder dan dat durf ik nog niet.het zit nog tussen mijn oren denk ik! Er zal nog wat tijd nodig zijn. Wel ben ik aan het uitkijken voor een rok juist boven de knie.ik vind het geweldig van U dat ge zo op straat komt. Respect!!.gr. de km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
05-06-2017 19:06:43 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Rokken dragen als man in het openbaar moet je in je eigen tempo en methode aanpakken. Om aan het idee te wennen kun je beginnen met een kilt. Je hoeft niet per sé een Schots model te kopen, er zijn zat goedkopere werkkilts te koop. Daar behoren geen panties onder maar lange sokken. Met een werkkilt kun je ook blootsbeen gaan.
Een volgende stap is een jeansrok omdat die snel wordt gezien als een short. Je moet groeien in het dragen in het openbaar en je moet vooral zelfvertrouwen uitstralen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Als je eenmaal de eerste stappen in rok buiten hebt gezet komt de rest vanzelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-06-2017 04:32:01 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Brachlion schreef:
Rokken dragen als man in het openbaar moet je in je eigen tempo en methode aanpakken. Om aan het idee te wennen kun je beginnen met een kilt. Je hoeft niet per sé een Schots model te kopen, er zijn zat goedkopere werkkilts te koop. Daar behoren geen panties onder maar lange sokken. Met een werkkilt kun je ook blootsbeen gaan.
Een volgende stap is een jeansrok omdat die snel wordt gezien als een short. Je moet groeien in het dragen in het openbaar en je moet vooral zelfvertrouwen uitstralen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Als je eenmaal de eerste stappen in rok buiten hebt gezet komt de rest vanz5elf.


Inderdaad, zelf ben ik ook zo begonnen. Met een flinke portie zelfvertrouwen en doorzettingsvermogen lukt het wel.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
06-06-2017 10:20:53 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik heb eens een verkleedpartij meegemaakt. En toen kreeg ik van mijn moeder een grijze jurk en een grijze panty. Ik denk ook iets van 20 den. En mijn broer kreeg een korte broek en daaronder een zwarte panty aan.
Het jaar daarvoor had ik al een hele lange jurk zonder panty. Omdat de rits van achteren niet dicht ging had ik een overhemd aan.

Ik heb wel eens midden in de nacht in een rokje iets naar de vuilstortplaats gebracht. Of 's-ochtends vroeg snel post uit de brievenbus gehaald. Dan heb ik heb ik weer geoefend voor de City Pier City. Toen had ik een panty, witte sokken en daaroverheen een soort pantylegging aan en een korte broek. Het leek dus op die manier op een gewone legging.

Maar het heeft jaren geduurd dat ik echt op deze manier over straat durfde. Het is pas sinds 2012 dat ik gewoon in een rokje over straat durfde. En toen ben ik direct in het diepe gesprongen.

Dat ik nou daar geen problemen lijkt te hebben. Ja je moet toch elke keer even nadenken. En als je eenmaal op straat bent, dan gaat het gewoon weer.

Het enige wat je altijd moet doen, doen alsof het de normaalste zaak is van de wereld. Hoe mensen ook reageren. En normaal gesproken word er niet eens op je gereageerd. Misschien achter je rug. Maar daar heb je geen last van..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!