top

Panty en rok

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen Ga naar pagina 1, 2  Volgende   Pagina 1 van 2

09-09-2016 10:19:41 BerichtOnderwerp: Panty en rok
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Hallo,met de kraanman.
K'heb deze morgen gaan fietsen en wandelen met een zwarte minirok met daaronder een zwarte 40denpanty. Het fietsen ging fantastich' geen broek die knelde of tegentrok en het gaf nog een vrijer gevoel.met de wandeling juist hetzelfde! Heb wel een sporter gekruist en die moest wel drie keer omkijken 'dat was duidelijk de eerste keer dat hij mij in een rok zag.maar hij gaf geen commentaar. Bij het fietsen viel het wel op dat de mannelijke bestuurders mijn benen wel bekeken en nie verwacht dat ik ne man was. Dat bekeken worden doet wel raar!! Nu kan ik me voorstellen dat de vrouwen het ook vervelend vinden.maar k'ga zeker zo verder doen. Gr. De kraanman.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-09-2016 16:55:46 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Gewoon doen wat je leuk vindt. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
09-09-2016 17:24:25 BerichtOnderwerp:
edwin
Lid


Geregistreerd op: 02 Mrt 2013
Berichten: 47
Woonplaats: Hoogeveen

Reageren met citaat

top dat je het zo doet. ik zelf ben nog niet zo ver om met een rok over straat te gaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-09-2016 23:41:32 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Hallo,
Tien jaar geleden heb ik het ook eens geprobeerd. Met een zwarte minirok en 15 den zwarte panty aan, een stuk wezen fietsen op mijn mountainbike. Ver van huis ging het wel, maar hoe dichter bij huis hoe spannender! Toen zag ik een vrouwelijke buurtbewoner haar zonnebril op haar neus zetten om er overheen te kijken en ze keek wat verbaasd, doch niet afkeurend.
Vorig jaar nog eens gedaan met spijkerrokje en zelfde soort panty bij regenachtig weer. Voordeel bij regen is dat mensen meer op het verkeer letten dan op korte rokjes.
Ik word ook ouder, richting vijftig en denk dan: kan dat nog wel? Ik doe er niemand kwaad mee denk ik dan maar.
Maar sowieso zie ik zelden tot nooit dames op een sportfiets met minirok aan.
Groeten
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-09-2016 11:06:44 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Een goede tip is om niet te fietsen, maar gewoon te wandelen met een rok aan. Kies in het begin de rok niet te kort, maar net tot boven de knie zodat men je niet dadelijk als "vies mannetje" gaat bestempelen.

Eenmaal je de drempel over bent en de omgeving uw kledingkeuze een beetje gewoon is, kan je kortere rokjes introduceren. Zelf ben ik begonnen met een eenvoudige kilt (herenrok) en dat voelt nog steeds het meest aanvaard aan.

Een tijdje geleden heb ik een ontmoeting gehad met een aantal leden van het "rok-voor-mannen forum" en had mijn kilt toen ingeruild voor een zwart, linnen rokje tot boven de knie en een 12 denier Breitex panty die mijn benen een zongebruind kleurtje gaven. Weinig reacties gezien terwijl het zeer druk was in de Kortrijkse binnenstad. Volgende maand plan ik een trip naar Nederland waar de volgende ontmoeting zal plaatsvinden.

Experimenteren met kleding is leuk want het leven is te kort om saaie kledij te dragen

Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-07-2017 08:45:22 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Vanmorgen een zwarte Breitex legcare 20 naar de haaien. Woensdag is mijn vrije dag en om de auto toch minstens 1 maal per week te laten draaien, voer ik Marina dan 's morgens naar het werk. Vandaag had ik gekozen voor een kniehoge, zwarte, linnen rok, zwarte breitex 20 den en zwarte laarzen. Toen ik terug thuis kwam en mijn schoeisel uittrok was het slachtoffer dadelijk zichtbaar. Een slecht geknipte nagel was voldoende om de panty te ruïneren. Een laars zet ook wat meer druk op de tenen tijdens het lopen (hogere hak dan een normale schoen)en daardoor alweer 7 eurie in de prullenmand, soms best wel een dure hobby. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-07-2017 10:58:43 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan,

Gezien jouw voorraad, mis je die ene panty niet. Wink
Maar het blijft altijd zonde, maar dat is het nadeel van de panty hobby. Crying or Very sad

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-10-2017 13:22:43 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Deze voormiddag was het passen en vergelijken. Het blijkt dat bepaalde panty's minder goed bij bepaalde rokken gaan. Ik had vanmorgen een lichtblauwe "gescheurde" jeansrok, een paar cm boven de knie, met split vooraan aangetrokken. Rood/grijs geruit overhemd, zwarte panty Falke Pure Matt 50 en mijn laarzen. Marina vond het wel goed staan omdat,tussen rok en laars, iets meer been te zien was dan bij een 100 denier panty. "Het had zelfs iets sexy", vond ze.

Omdat we toch aan de was bezig waren, werden er verschillende rokken,panty's en schoeisel uitgeprobeerd. Blijkt dat een zwarte 50 denier dan weer minder goed gaat bij mijn zeer korte denim minirokken. Bij dit type blijk ik wat teveel "bloot" been te vertonen en is een 100 of 150 denier aangewezen. (Mijn avatar). Voor het eerst een donkergroene 60 denier panty aangehad op een bruin ribfluweel rokje. Marina vond het wel leuk, maar ik vond mezelf meer lijken op Robin Hood van Mel Brooks Mr. Green

Enfin, het was een leuke voormiddag en heb er weer wat van opgestoken als het over combineren gaat. Het zit soms in kleine dingen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-10-2017 19:00:06 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Het blijft altijd leuk en "spannend" dat passen, vooral als je de vrouw om de mening vraagt.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-10-2017 12:48:18 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

We mogen ons bij de geluksvogels rekenen dat onze eega's ons willen volgen in onze kledingkeuze. Marina's grootste verbazing ooit was toen ik haar, lang geleden, haar mening vroeg of ze het zag zitten dat ik panty's zou dragen. Eenmaal ze die barrière over was, was ze mijn grootste steun als ik het eens moeilijk had in de openbaarheid. Nadien was de rok, ook volgens haar, de volgende logische stap. Ik heb er eentje uit de duizend Very Happy
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-10-2017 13:08:13 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:
We mogen ons bij de geluksvogels rekenen dat onze eega's ons willen volgen in onze kledingkeuze.

Ik heb er eentje uit de duizend Very Happy


We zijn als man zeer zeker een geluksvogel als de vrouw mee wil gaan in je kledingkeuze.

Als jij er één hebt uit duizend, dan heb ik er één uit 1000-2000. Wink Laughing Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-10-2017 18:36:43 BerichtOnderwerp: Rok in de relatie
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ha ge weet het!!! Dat ge van geluk moogt spreken! Mijn vrouw wtaat nog altijd een beetje op de rem! Crying or Very sad de km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-12-2017 11:29:58 BerichtOnderwerp: Rok en panty
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ik ben nogal een liefhebber van fashion panty's, maar het nadeel hiervan is dat deze meestal in het zwart zijn.
Dus maar eens gekeken naar gekleurde korte rokjes en kwam deze en deze tegen en vind zwarte (fashion) panty's hier wel goed bij staan.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-12-2017 14:16:59 BerichtOnderwerp: Re: Rok en panty
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Ik ben nogal een liefhebber van fashion panty's, maar het nadeel hiervan is dat deze meestal in het zwart zijn.
Dus maar eens gekeken naar gekleurde korte rokjes en kwam deze en deze tegen en vind zwarte (fashion) panty's hier wel goed bij staan.

Rob


Shocked Je zal alvast opgemerkt worden, no problem.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-12-2017 22:46:40 BerichtOnderwerp:
BerndVP
Lid


Geregistreerd op: 15 Apr 2015
Berichten: 49

Reageren met citaat

zeer flashy 😄
En wel zeer aansluitend, zou niets voor mij zijn... 🙂
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!