top

Even voorstellen natuurlijk

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's) Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

26-02-2017 14:01:09 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik met een vorige vriendin van ondergoed gewisseld. Ik had toen boxershorts, dus dat is een tijd geleden. De eerste onderbroek die ik moest passen was een blauwe g-string. Heel mooi ondergoed overigens. Maar niet alles paste erin. Dus ik kreeg daarna een string die me beter paste. En die zat nog fijn ook. Dat was ook mijn eerste ervaring met een string. Met een bijpassende hemdje met spagettibandjes onder mijn gewone kleding kon ik gewoon naar mijn werk gaan. En zij droeg mijn boxershorts.

Maar wat ondergoed betreft heb ik inderdaad niet speciaal behoefte om damesondergoed te dragen. Voor de mannen is wat dat betreft wel genoeg keus. Helaas niet meer in de winkel. Dan maar via internet. Ja dan vernieuw je je ondergoed nauwelijks meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-08-2017 23:50:44 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik laat mijn gebruikersnaam bij overige forums zoals ze zijn. Maar jullie mogen mij ook bij mijn echte naam aanspreken. En dat is Erwin. (Speciaal voor jou Rob Wink ) Ik sta nu anders in het leven met rok, dan een aantal jaar terug. Ook omdat er steeds meer bekenden meer over mijn rok dragen weten.

Maar je moet weten dat veel onder ons graag liefs anoniem blijven. Het is al een grote stap dat mensen berichtjes durven sturen. Ze geven al meer bloot dan ze willen.

Sommige onder ons maakt het helemaal niet uit. Maar ik wil nog wel iets van anonimiteit houden. Dus ik zal ook niet mijn gebruikersnaam veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2017 11:03:26 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Erwin,

Dank u, dank u, dank u. Wink
Ik ga er verder niet op in, want dat wordt toch een eindeloze welles/nietes discussie.
Maar ik snap niet wat anonimiteit te maken heeft met je roepnaam, maar dat zal wel een spiegies probleem van mij zijn. Embarassed
Gebruikersnaam en roepnaam zijn voor mij 2 verschillende namen. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2017 11:42:50 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Dat heeft inderdaad met wat mensen denken te maken en dat het een veilige gevoel geeft. Maar we willen er allemaal voor uit komen. En dat durven wij niet allemaal. Ik begin daar nu overheen te komen. Maar ik heb een vrouw die mij tegenhoudt. Ze maakt zich nu weer zorgen dat andere mensen het niet zullen begrijpen. En over mijn verantwoordelijkheid dat ik misschien in elkaar geslagen zou kunnen worden. Maar als ik een broek draag kan ik ook in elkaar geslagen worden omdat ze mijn smoel niet aanstaan.

Toen ik een bril met jampotglazen droeg werd ik nooit gepest. Toen ik later lenzen ging dragen er daardoor erg standaard uitzag werd ik wel gepest. Dat heb ik tot een einde gebracht om de grootste pestkop een rotschop te bezorgen. Maar het heeft toch een jaar geduurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2017 12:07:25 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Tsja, zo heeft ieder huisje z'n kruisje.
Maar als ik zo dadelijk weer op de fiets stap voor m'n dagelijkse rondje kan ik ook een ongeval krijgen en dat heeft niets te doen met mijn kleding.
Kortom, als ik/je moet gaan stilstaan bij wat er eventueel allemaal zou kunnen gebeuren, dan heb ik/je geen leven meer.
Nu heb ik in de loop der jaren geleerd om bij de dag te leven en wat morgen komt, zie ik morgen wel.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2017 12:16:56 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Helemaal met je eens. Er kan van alles gebeuren. Dus die dreigementen en het angst inboezemen heeft op een 50 plusser niet zo veel zin meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2017 12:22:17 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat heeft op niemand zin, ongeacht de leeftijd, want je maakt een heleboel mooie dingen kapot.
Vandaar ook mijn onderschrift: Leef je eigen leven en de rest is om het even.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!