top

Netpanty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

05-03-2017 00:25:17 BerichtOnderwerp: Netpanty
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Marina kwam met een leuk idee op de proppen om onder mijn "gescheurde" jeans een fijnmazige netpanty te proberen. de Fogal Netlace 120 lijkt me daar de uitgelezen panty voor. Bij deze besteld.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
08-03-2017 11:43:46 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Ik ben wel benieuwd hoe dit uitpakt. Volgens mij zou het sowieso een goed idee zijn als modeketens juist voor dit soort broeken (trashed jeans) de panty/legging voor de man aan zouden prijzen. Afgelopen winter vrij veel dames gezien die een panty onder de gescheurde broek droegen en de mannen het allemaal maar koud hebben.
Netpanty is wel een mooi fashion item denk ik, nog niet eerder gezien bij iemand maar denk dat het er wel tof uit ziet Cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-03-2017 20:33:50 BerichtOnderwerp:
Marcel
Gast





Reageren met citaat

Ik liet mijn liefie gisteren mijn ripped jeans zien met gaten van 10 bij 15 centimeter en een zwarte kleine gaten netpanty eronder. Haar reactie? Jup, zo gaan we van het weekend winkelen.

Ik schrok er zowat van. Vind je het niet "te" vroeg ik. Nee hoor. Prima combinatie, zei ze.

We hadden trouwens net ervoor een wandeling gemaakt van een uurtje. Ik droeg een 15 denier zwarte panty met een korte broek tot halverwege de dijen.
__________
Panty voor de man? Feal the fear but do it anyway!
Terug naar boven
 
23-04-2017 22:50:57 BerichtOnderwerp:
Oroblu010
Aspirant lid


Geregistreerd op: 27 Jan 2017
Berichten: 20

Reageren met citaat

Het is inderdaad enorm in de mode om een netpanty onder je trashed jeans te dragen. Heb er zelf ook 1 aangeschaft. Staat echt Super cool.
_________________
Elke dag draag ik ze met veel plezier. Zou niet meer zonder een panty kunnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-09-2017 22:43:50 BerichtOnderwerp:
Jarretelsman
Aspirant lid


Geregistreerd op: 23 Mrt 2015
Berichten: 21

Reageren met citaat

Ik heb in ook wel eens netpanty met naad gedragen ben toch weer naar netkousen gaan dragen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-09-2017 06:05:36 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik heb het een paar keer gedragen, een netpanty onder een trashed jeans dus. Het was eens wat anders, maar meer was het ook niet. Ik had eerder het gevoel terug te keren naar de periode van de panty weg te stoppen onder een lange broek. De netpanty zit terug in zijn verpakking bij de collectie en zal er niet meer uit komen, vrees ik. De gewone panty onder korte broek of rok blijft mijn favoriete kledingstijl.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
16-09-2017 12:29:53 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Je kunt ook de netpanty over een effen panty dragen, dubbel zo warm en in verschillende kleuren ook nog een leuk effect. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-09-2017 11:10:42 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Rob schreef:
Je kunt ook de netpanty over een effen panty dragen, dubbel zo warm en in verschillende kleuren ook nog een leuk effect. Wink

Rob


Volgens mij is een panty niet echt warm. Als je het draagt als één van de laagjes onder lange broek misschien wel, maar alleen een panty houdt geen warmte vast. De uitleg is eenvoudig: Uw benen warmen de lucht op die zich tussen uw huid en lange broek bevindt. Uw lange broek houdt deze warmere lucht vast. Tussen een panty en de huid zit, bijna, geen lucht en kan er dus ook niets opgewarmd worden, hoe dik de panty ook is. Wink

Met een netpanty valt misschien wel iets leuk te combineren, maar buiten de test met de jeans, vind ik de netpanty iets te vrouwelijk om "gewoon" te dragen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
18-09-2017 12:30:15 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ik heb er anders geen last van dat een panty koud is, wel (lekker) warm.
Misschien dat de oorzaak dan ligt in dat men dan geen goed passende panty heeft, waardoor het z'n werking niet (goed) kan doen.
Momenteel draag ik nog maar 20-den panty's met een rok tot op de knie en heb geen last van koude benen, wel warme.
Hieronder wordt nog gewoon een schoen gedragen en geen laars.
Helaas is het weer van dien aard dat fietsen er momenteel niet in zit, hooguit even tussen de buien door naar de supermarkt.
Dus kan nog geen duidelijk uitsluitsel geven over het feit of de panty wel of niet warm is.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!