top

Het slijt

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen    Pagina 1 van 1

04-10-2017 05:17:47 BerichtOnderwerp: Het slijt
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Van mezelf heb ik ondervonden dat het "fanatieke" er een beetje afslijt en dat is geen nadeel.
Toen ik destijds van vrouwlief groen licht kreeg om panty's te dragen was het hek van de dam, als ik ook maar de kleinste mogelijkheid zag om een panty aan te trekken dan deed ik dat ook, ook al moest ik me 5 maal per dag omkleden. Met de rokken was het zowat hetzelfde scenario.
Ondertussen zijn we een aantal jaar verder en is dat fanatieke er af. Het grote voordeel is dat ik veel meer geniet van mijn collectie kleding in het algemeen en dat ik, de dag van vandaag, eerder kleding ga uitzoeken naargelang de functionaliteit en niet zozeer omdat ik absoluut rok of panty aan wil.
De lange broek maakt terug regelmatig dienst uit. Zeker als ik werkjes moet opknappen waarbij de rok eerder een last dan een lust is. Idem met panty's. Onder een lange broek draag ik nooit panty's en als de temperatuur te laag duikt om nog aangenaam te zijn dan komt ook de lange broek uit de kast.
Wil dat nu zeggen dat ik bijna geen rokken meer draag? Natuurlijk niet, maar ik weeg het eerst af.
In het begin was mijn kledingstijl gewoon verwisseld van broek naar rok en van sok naar panty. Vandaag bekijk ik de rok en panty eerder als een uitbreiding van mijn garderobe, geen vervanging. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-10-2017 11:21:23 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Misschien verander je over een tijdje weer van gedachten en komt de rok/panty weer terug in het dagelijkse beeld.
Het is een kwestie van mogen en niet van moeten.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-10-2017 16:31:30 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Onder een lange broek draag ik ook niet graag een panty. Dat voelt gewoon niet lekker.

Maar ik draag wel vaak als ik kan een rok (incl. panty). En op festivals heb ik het liefst gewoon blote benen. En fijn om te horen dat vrouwen mijn benen bewonderen. Want dat hoor ik graag en toch ook regelmatig. En toen ik samen met een collega was, kreeg ik vaak nog een grijns van haar erachteraan. Ik denk dat ze mij die complimentjes wel gunde. Nou ik weet het zeker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!