top

HEMA seamless panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews    Pagina 1 van 1

17-10-2017 21:19:27 BerichtOnderwerp: HEMA seamless panty
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Vakgenoten,

De nieuwe collectie van de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij ligt in de schappen. Opvallend is dat er een aantal panties is geïntroduceerd met iets extra's in een voor HEMA iets hoger prijssegment (€7.00). Zo zijn er bijvoorbeeld exemplaren die hier of daar extra ondersteuning bieden.

Het meest opvallende is de 20 denier seamless panty. Slechts een klein aantal bekende merken heeft een seamless panty in het assortiment en deze kosten omstreeks €25,00 of meer. De prijsstelling van €7,00 is dan ook beslist bijzonder te noemen.

Overigens is deze panty niet geheel naadloos. De constructie bestaat uit één tunnel die halverwege aan één kant is opengesneden en is voorzien van een aangestikte rand (het broekje).


Een opvallende toevoeging aan het assortiment van de HEMA. De vraag is dan ook: "hoe is ie?"

Algemene indruk:
20 denier overwegend mat. Gezien de prijs mooi afgewerkt. Verkrijgbaar in drie maten, enkel in zwart.

Naden:
Platte naden. De belangrijkste naad loopt rondom en vormt de overgang tussen de niet-transparante boord en de tunnel.

Boord:
Omstreeks 12 centimeter hoge dubbele, vrij dikke stof zonder extra elastiek. De boord is zeer elastisch maar knelt niet.

Broekje:
Het bovenste deel van het broekje bestaat uit de voornoemende boord, het onderste deel, inclusief kruis is transparant. Aan weerszijden op de heup is de overgang met de boord nog extra versterkt.

Glans:
Op een schaal van 1 tot 10: 3, licht glanzend in direct zonlicht. Anders mat.

Mate van transparantie:
20 denier, min of meer transparant.
Op een schaal van 1 (nauwelijk zichtbaar) tot 10 (compleet lichtdicht): 6

Ruwheid/gladheid materiaal:
Ruwer dan je verwacht van een 20 denier panty.
Op een schaal van 1 (schuurpapier) tot 10 (spiegelglad): 3,5

Pasvorm:
Maattabel voldoet prima voor mij en ook voor mijn vrouw.

Compressie:
In hoeverre lubbert of knelt de panty?
Op een schaal van 1 (lubberen) tot 10 (knellen): 7, zit aangenaam stevig. Verliest compressie bij lang dragen.

Degelijkheid:
Degelijker dan andere seamless panty's die ik ken (Wolford, Oroblu).

Bijzonderheden:
Seamless.

Top of flop?
Deze panty is een bijzondere verschijning in het assoritment van HEMA. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Ook het draagcomfort is prima in orde. Zelfs mijn vrouw die een grondige hekel heeft aan panty's vond deze 'best te doen'. Uit haar mond is dat een groot compliment.
Toch is niet alles hosanna. Een seamless panty hoort voor mij een wat meer luxe gevoel te geven en uitstraling te hebben. Het gebruikte weefsel voelt daarvoor te ruw aan en is te grof van structuur. Als gevolg daarvan is deze panty echter minder kwestbaar dan andere mij bekende seamless exemplaren. Tenslotte verliest de panty aan het einde van een dag dragen compressie, wat na een wasbeurt weer is opgelost.

Samengevat:
Voor wie van seamless panty's houdt is dit een voordelig alternatief. Een meer exclusieve uitstraling zou dit helemaal een topper maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!