top

Panty kopen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

20-10-2017 13:48:47 BerichtOnderwerp: Panty kopen
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Heb zojuist 6panty's onleine gekocht bij Hunkenmuller, er is 50%korting op het 2de stuk. Tis de eerste keer bij Hunkemoller en we zullen zien wat het wordt. Afhaling in de winkel en dat zondr kosten.ben benieuwd wat de dame aan de kassa zal zeggen? Ik ga zeker met panty aan.ik heb vandaag een 40 den kunnert aan en die zijn perfect maar kosten dubbel zoveel als die van de hema of hunkenmuller. Wel moet ik zeggen dat ik al een grote reserve heb , ongeveer een honderdtal of meer.maar telkens ik ga winkelen heb ik er toch mee naar huis.ook al 4 roks in kast.
Heb gisteren de politie gehad tijdens de ochtendwandeling en ja k'had mijn zwarte minirok aan met 40den panty. Raar maar waar GEEN reactie! Ze waren gewoon benieuwd wat ik zo vroeg deed op de wandelpiste. Ik ben een ochtendmens he!!! Ik kan nog altijd geen foto plaatsen op het forum, ik heb nooit computerles gevolgd. Alles wat ik kan moet ik zelf uitzoeken. Triestig he. Gr. De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-10-2017 14:54:55 BerichtOnderwerp: Re: Panty kopen
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

de kraanman schreef:
Ik kan nog altijd geen foto plaatsen op het forum


Dat is heel simpel, alleen moet je ergens een online fotoalbum aanleggen.
Daar kun je dan je foto plaatsen en vervolgens de link van die foto hier weer plaatsen.
Dat doe je dan weer door de de link tussen [img][/img] te plaatsen.

VOORBEELD:
[img] https://image01.bonprix.nl/assets/79x111/1467899347/16130279-Nmn0Xgqk.jpg [img]

Nu zonder de spaties:



Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-10-2017 15:42:14 BerichtOnderwerp: Foto plaatsen
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dank U wel Rob, zal dat ne keer proberen.

Gisteren een afspraak gemaakt voor een pedicure, en ja het is terug bij een dame. Ge weet wel aan mijn lijf moeten er geen mannen komen! Ik zal een legging aantrekken zo kan ze gemakkelijk bij mijn voeten .ben benieuwd hoe ze zal reageren op mijn outfit? Vandaag bij de buurman geweest met een 40den aan . Hij heeft ne keer goed gekeken als ik op de ladder stond en dat was het.( een lek in de goot!) Volgende week ga ik fietsen met mijn geruite rok aan. Ben benieuwd hoe het zal aflopen. Dwars door het center van waregem! Misschien zo naar hunkemoller om mijn nieuwe panty's.
Ook zal ik ne keer moeten zien naar korte of lange laarzen (passed bij de panty's en roks) voor de winter.
Ik heb laatst een gesprek gehad met Lorec en daarbij zei 7k dat het niet gemakkelijk moet zijn voor de vrouwen om hun man opeens in panty en rok of schort te zien lopen. Met deze... veel dank en respect voor de echtgenotes!!!! Ge zijt allemaal toffe dames.! Maar let wel.... wij drgen al meer dan 100 jaar een broek en vest , jullie kunnen alles aan en dat vindt ik niet kunnen. Waar is onze emancipatie? ?? Gr, aan allen de km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-10-2017 16:56:54 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Citaat:
Ik kan nog altijd geen foto plaatsen op het forum, ik heb nooit computerles gevolgd. Alles wat ik kan moet ik zelf uitzoeken. Triestig he. Gr. De km


Je mag nog steeds de foto's naar mij doorsturen via email, ik plaats ze wel. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!