top

Tights

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

25-10-2017 18:42:45 BerichtOnderwerp: Tights
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Ik heb 3 tights besteld. Was ik in het Nederlands al niet zo bekend met de termen aangaande panties en dergelijke, in Amerika is het nog erger. Maar met behulp van plaatjes en de bijbehorende omschrijving ben ik toch goed geslaagd in het bestellen van tights (leggings of panties of wat dan ook).

Ik kocht er één met een fleece voering en die wil ik in ieder geval op de fiets gaan uitproberen. Ik heb daar al meerdere keren mannen mee zien rondrijden. Ze hadden dan geen rok aan dus dat wordt dan het nieuwtje. Ik weet ook niet hoe het thuisfront er op gaat reageren dus dat zal weer een nieuwe uitdaging zijn.

De twee andere tights zijn van een vrij dichte stof, net niet helemaal ondoorzichtig. In Amerika wordt weinig met denier gewerkt maar op één van de exemplaren zag ik 70 den staan. Het zal voor mij een grote stap zijn om hiermee over straat te gaan, anders dan op de fiets. Misschien wel een grotere stap dan met de rok.





Die laatste rok is 28 cm en daar ga ik sowieso niet mee over straat.


Laatst aangepast door Brachlion op 20-01-2019 02:52:47; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-10-2017 08:23:07 BerichtOnderwerp: De rok
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dag Brachlion,
Met de eerste rok zal het wel lukken om een stapke te zetten buitenshuis, het past bij uw schoenen en ik zie dat ze een kleine hak hebben! Goe gedaan, gr. De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-10-2017 11:01:25 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

BL,

Een geslaagde outfit, maar de 2e foto is wel heel erg kort en gewaagd. Laughing
Maar die laat zich wel heel goed combineren met een fashion panty. Wink
Toch maar een verder zoeken naar een geschikt kort modelletje. Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-01-2019 02:50:55 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Mijn focus is gericht op rokken. Ik heb een paar panties gekocht voor onder de lange broek en voor op de fiets als het nog een beetje fris is. Maar als ik zo nu en dan een nieuwe rok maak en die fotografeer dan wil ik dat soms een beetje aankleden. Zo ook toen ik een nieuwe kokerrok had gemaakt. Dus panties en pumps aan. Die rok had een flinke plooi achter en ik heb de afbeelding een klein beetje moeten oppiepen om de details zichtbaar te maken.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!