top

Panty en mij

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen    Pagina 1 van 1

26-10-2017 10:04:21 BerichtOnderwerp: Panty en mij
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ben gisteren naar de pedicure geweest met legging en korte broek.
De dame deed normaal en ik heb dan het gesprek over de herenmode en het gemis aan panty en rok op gang gebracht. Na mijn argumentatie gaf ze me gelijk en zei dat het wel kon maar dat het eigenlijk nieuw is op straat en men er nog moet aan wennen en dat vergeleek ze met de pantallon indertijd voor de vrouwen. Volgende keer doe ik een rok aan.mijn vrouwke die tuis was bij mijn terugkomst schrok een beetje dat ik in die outfit op pedicure gegaan was.wel beetje bij beetje zal ze er wel aan wennen denk ik.daarin ben ik achter in vergelijk met Rob en Ivan . Het zal zijne tijd nodig hebben.hopelijk posten onze vrouwen ne keer hun gedacht want het is leuk voor ons ne keer te keuvelen met hen. Gr de km Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
26-10-2017 11:03:50 BerichtOnderwerp: Re: Panty en mij
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

de kraanman schreef:
hopelijk posten onze vrouwen ne keer hun gedacht want het is leuk voor ons ne keer te keuvelen met hen. Gr de km Very Happy


KM,

Als Petra hier wat zou gaan posten, dan krijgt ze (en ik erbij) een levenslange ban. Wink Laughing Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!