top

Toedeloe zomer

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

22-09-2017 04:47:36 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

De panty kan weer voor een aantal dagen de kast in want het gaat hier nog een weekje nazomeren. Nog even wat klusjes buiten opknappen want, waarschijnlijk, gaan we dan het beste wel gehad hebben. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
22-09-2017 11:10:20 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Hier kan de beenverwarming 's morgens nog wel aan en op de middag maar eens bekijken of de beenverwarming weer uit kan.
Op de valreep nog even wat kleur op de beentjes krijgen. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-10-2017 07:14:59 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Het blijkt dan toch gedaan te zijn. Vandaag nog een 17°C met veel wind en wat regen, maar daarna gaan de temperaturen naar beneden. Tegen het laatste van de week voorspelt men nog 14°C, een perfecte temperatuur om de (dikkere) panty weer boven te halen. Mooi, ik hoef dan de benen niet meer te scheren. Mr. Green
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
02-10-2017 11:27:39 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Mooi, ik hoef dan de benen niet meer te scheren. Mr. Green


Je gaat nog niet met pensioen. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-10-2017 08:32:58 BerichtOnderwerp: Re: Panty
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Yvan schreef:
de kraanman schreef:
De km.. ik heb nog niet zonder panty geweest.moet wel zeggen dat ik iedere keer de schaduw opzocht of binnen bleef als het te warm was.


Vroeger heb ik dat ook nog gedaan, maar dat zotte is er ondertussen af. Panty's zijn leuk om te dragen, het geeft de benen een kleurtje en geeft een extra toets, maar van zodra het ongemakkelijk begint te worden dan blijven ze bij mij in de kast. Wink


je kan ze in de kast laten als het voor plezier is. toen m'n nicht deze zomer trouwde was ik getuige en zat ik mee in de suite. de temperatuur was op het randje van te warm. ik had weinig andere keuze dan die dag toch een panty aan te trekken. gelukkig vallen zomerpanty's qua dikte best goed mee (alhoewel blote benen comfortabeler zou zijn geweest)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-10-2017 09:48:17 BerichtOnderwerp: Re: Panty
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

lorec schreef:

je kan ze in de kast laten als het voor plezier is. toen m'n nicht deze zomer trouwde was ik getuige en zat ik mee in de suite. de temperatuur was op het randje van te warm. ik had weinig andere keuze dan die dag toch een panty aan te trekken. gelukkig vallen zomerpanty's qua dikte best goed mee (alhoewel blote benen comfortabeler zou zijn geweest)


Met blote benen in de suite, het zou ook moeten kunnen, zeker voor de vrouwen. Kleding mag formeel en galant zijn, maar mag nooit ongemakkelijk zitten, zeker niet tijdens een feest of trouwpartij. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
12-10-2017 17:16:57 BerichtOnderwerp: Re: Panty
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Yvan schreef:
lorec schreef:

je kan ze in de kast laten als het voor plezier is. toen m'n nicht deze zomer trouwde was ik getuige en zat ik mee in de suite. de temperatuur was op het randje van te warm. ik had weinig andere keuze dan die dag toch een panty aan te trekken. gelukkig vallen zomerpanty's qua dikte best goed mee (alhoewel blote benen comfortabeler zou zijn geweest)


Met blote benen in de suite, het zou ook moeten kunnen, zeker voor de vrouwen. Kleding mag formeel en galant zijn, maar mag nooit ongemakkelijk zitten, zeker niet tijdens een feest of trouwpartij. Wink


Haha Ivan "zeker voor de vrouwen", zou wat geweest zijn als de mannen panty's zouden hebben gedragen Wink Het was trouwens heel formeel (anders was er geen suite). Alle vrouwen hadden trouwens nylons aan. Op zich zat die zomerpanty die dag niet ongemakkelijk hoor. En op de foto's achteraf zag ik dat m'n benen er mooi egaal uitzagen (dus een voordeel Smile )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
13-10-2017 10:23:51 BerichtOnderwerp:
50plus
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 04 Feb 2014
Berichten: 65

Reageren met citaat

Dag Lorec,
Leuk dat je schrijft op het forum!!
Zelf draag ik ook panties, onlangs nog bij 30 * op reis. Als je mijn benen ziet zonder kousen, dan begrijp je meteen waarom ik ze wel draag, niet alleen voor het zicht maar de aders worden ' terug geduwd" en dat geeft een lichter gevoel. Mijn vrouw begrijpt dit, ik doe er geen "modeshows" mee en bedek mijn benen bij het zwembad.
Het aantrekken doe ik in de kamer bij lage temperatuur, eens ze goed zitten is het buiten in de warmte zeker niet te warm
Grts
50plus
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-10-2017 19:08:04 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Voor het eerst ben ik serieus aan het denken om panties te kopen. Nu de koude periode er aan komt draag ik al meer langere en dikkere rokken. Met panties wordt het seizoen langer.
Alleen moet ik me wel helemaal opnieuw oriėnteren op dit terrein omdat de Amerikanen er andere kreten voor hebben. Om van de maatvoering maar niet te spreken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-10-2017 19:26:47 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Misschien is een joggingbroek of legging een optie, deze zitten in het algemeen niet zo strak en hebben wat rek.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-10-2017 20:47:43 BerichtOnderwerp:
Brachlion
Erelid


Geregistreerd op: 01 Jun 2017
Berichten: 169
Woonplaats: Allentown, PA, USA

Reageren met citaat

Rob schreef:
Misschien is een joggingbroek of legging een optie, deze zitten in het algemeen niet zo strak en hebben wat rek.

Rob


Ik ga eerst maar eens een dikke panty proberen. We zien wel wat dat oplevert. Het is een nieuw gebied voor mij en ik ben benieuwd hoe het hier in huis wordt opgepakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
20-11-2017 16:13:02 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

De dikkere deniers zijn momenteel weer populair, ze duiken weer regelmatig op in het straatbeeld. 80 Denier en meer zijn eerder een wederkerend modeverschijnsel dan een bescherming tegen koud weer, de dikte van een panty is niet echt evenredig met het warmtegevoel. Als het ijskoud is aan de benen in een 15 denier dan voelt het even koud aan in een 100 denier, die 1 millimeter verschil maakt niets uit. Ik weet het, ik maak mezelf soms schuldig aan de uitspraak, maar een 100 denier beschermt niet meer tegen koude dan een 15 denier.

Beschermen tegen koud weer lukt enkel maar door gebruik te maken van laagjes, hoe meer laagjes, hoe beter. Liefst met een beetje lucht tussen elke laag, dus geen nauw-aansluitende kleding. Als motorrijder spreek ik van ondervinding, Vanochtend 4°C op de autosnelweg tegen 120 km/u, dan kan het knap koud worden aan de beentjes. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
20-11-2017 16:47:42 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

De dikte van een panty is inderdaad niet bepalend of een panty warm is of niet.
Een panty die ik niet warm vind, komt er hier ook niet meer in.
Dat is afhankelijk van de panty, ik vind sommige 20-den panty's warmer dan sommigen van 50-den. Maar het voordeel van een dikkere is dat ze meestal beter blik dicht zijn.
Maar het is en blijft nu eenmaal een persoonlijke voorkeur.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in het algemeen
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!