top

Hema panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews Ga naar pagina Vorige  1, 2   Pagina 2 van 2

06-12-2016 11:25:00 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Dat probleem met een kruistocht heb ik al jaren, maar dan met lange broeken. Petra kon, op broeken na, alle kleren mee nemen, maar voor broeken moest (en nog steeds) moet ik mee om dan de halve winkel aan broeken te passen. Om dan met wat geluk weer 2 exemplaren te vinden die goed passen. Nu ben ik een paar cm gekrompen en zo'n 23 kg afgevallen en gaat het vinden van een broek wat makkelijker.

Maar een juiste panty is momenteel nog een ramp. Heb al wel ontdekt dat er nogal verschil zit tussen de panty's die uit hetzelfde doosje. Dus voorlopig mag ik nog wel wat verkoopsters rode wangetjes bezorgen als ik om panty's kom. Mr. Green

Dan lees ik goede ervaringen met Hema panty's, nou dit lijkt de ramp alleen maar groter te maken. Kijk er niet raar van op dat maat 44-46 nog te groot uitvalt en dat ik uiteindelijk op maat 40-42 uit kom. Vanmiddag maar weer naar de Hema en kijken of ik deze mag omruilen. Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
06-12-2016 16:41:02 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vanmiddag de panty's terug gebracht en de centjes terug gekregen.
Heb maar besloten om het even te laten voor wat het is, daar ik nog wat panty's heb liggen van de Action en Zeeman.
Daar de Action om de hoek zit en ik daar toch batterijen moest halen, daar gelijk maar eens gekeken naar een wat dikkere panty.

Ik wou eigenlijk een 40'er hebben, maar die zat er niet bij in de door mij gewenste maat (46-50).
Maar wel in een 60'er in de kleuren zwart, bruin en blauw, laatste maar eens mee genomen.
Bij thuiskomst bleek mijn 20'er kapot geschuurd zijn in de enkel laars, gelijk maar uit gedaan en dat ding van de Action aan de billen gehesen.
Wouwwwwwwwww wat een verschil, zit perfect van top tot teen en als de kwaliteit goed is, dan heb ik voorlopig een ideale panty voor de winterdagen.
Ook maar eens wat beter kijken of ze deze ook in 40 hebben in de maat 46-50.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-03-2017 13:49:03 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Inmiddels zijn we weer een aantal maanden verder en is er het één en ander bijgeleerd en uitgeprobeerd.
Voor mij persoonlijk genoeg om te concluderen dat de Hema panty's voor mij het beste en best betaalbaar zijn.
Het voordeel is dat ik de beenmode in 1 winkel kan halen en geen lijst hoef aan te maken met welke maat ik van welk merk heb.
Het nadeel is dat ik beperkt ben in kleuren.
Fashion panty's vind ik ook bijzonder mooi, maar deze zijn toch wat kwetsbaarder en duurder dan de effen panty's.
Misschien maar eens een mail naar de Hema slingeren met het verzoek om wat meer kleuren. Wink Embarassed

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-10-2017 18:19:24 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Vandaag had ik weer eens chauffeursdienst en mocht ik moeders en dochter naar Surhuisterveen brengen om te shoppen. Crying or Very sad
Hierbij werd ook de Hema bezocht, tsja en ik moest even bij het pantyrek gluren. Wink
Bij het gluren viel mij op dat er nieuwe verpakkingen waren voor de panty's, dus gelijk maar even een doosje van 5 stuks 20-den zwart, een 100-den donkerblauw en een steunpanty 40-den naturel meegenomen. Embarassed

Rob



Het betreft de middelste en rechtse verpakking.


_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-11-2017 13:22:53 BerichtOnderwerp:
ibanez
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138

Reageren met citaat

Ik ben een groot fan van de HEMA panty,s, echter ik heb nu de nieuwe seamless thights geprobeerd van 20 den en die komt er nooit meer in.
Toegegeven de panty is echt seamless, zelfs in het kruis en het broekje begint heel hoog zodat de vrouwen hun welgevallige bovenbenen kunnen showen zonder storende panty delen te zien.
De panty is echter gebreid alsof je wollen sokken aan hebt zo grof en er komt een vreselijke chemische geur vanaf zodat ze echt eerst gewassen moeten worden.
Als je ze draagt dan zijn ze bij de bovenbenen inderdaad de dikte van 20 den maar bij de enkels en voeten lijkt het wel 80 den, kortom bij een zwarte panty dus zwarte voeten.
Voorts zakt de panty af alsof er bakstenen aan hangen.
Nee HEMA deze wordt het niet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
30-11-2017 14:35:05 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Misschien eens een keer een maatje kleiner proberen?

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Panty reviews
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!