top

Hallo even voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

14-11-2017 13:37:42 BerichtOnderwerp: Hallo even voorstellen
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Goedendag allemaal.

Ik zal mij even kort voorstellen in deze post. Mijn naam is Jeroen. Al sinds mijn 12de jaar ben ik groot liefhebber van alles wat maar met beenmode te maken heeft. Het is bij mij begonnen tijdens een keer verkleden, wat je als kleine kinderen wel vaker doet. Een vriendje van mij had een mooie verkleed koffer staan. daarin zat een oude jurk en een oude dikke panty, maar kan ook wel een maillot geweest zijn. Maar ik weet nog zo goed dat ik het een heel erg fijn gevoel vond om dat over mijn benen heen aan te doen.
Later ben ik ook stiekem bij mijn moeder gaan lenen. Echter kwamen mijn ouders daar op een geven moment achter. Nadat zij duidelijk hebben aangegeven dat dit een beetje raar is voor een jongen om te doen ben ik hiermee gestopt. Tot ik een jaar of 16 werd. Ik moest ver rijden om op school te komen op mijn brommer. Dit was in de zomer geen probleem maar in de winter toch wel erg koud. Ik heb toen een thermo legging / ondergoed gekregen. Dat zat lekker strak om mijn benen heen. Het gevoel en de drang naar dat heerlijke nylon gevoel op mijn benen werd hierdoor weer heel erg aangewakkerd.
Met knikkende knieën ben ik toen naar een beenmode speciaalzaak gegaan, om zelf een aantal nylons te kopen. Dat was heel spannend. Gelukkig werd ik daar heel goed geholpen. Ik ben thuis gekomen met 2 paar dikke panty's en heb daar ook een paar stay-ups gekocht. Dagelijks droeg ik deze onder mijn kleding.
Maar na een aantal weken gingen ze wel stuk. Ben toen terug gegaan en heb daar 4 paar stay-up gekocht. Ik merkte dat ik deze fijner vond zitten dan
panty's.
En eigenlijk ben ik sinds die tijd compleet verkocht aan het dragen van mooie beenmode. Het geeft me nog steeds een heerlijk gevoel als ik ze draag. En het heeft ook zeker praktische kanten, dat je lekker warm blijft in de winter maanden. Mijn huidige vriendin weet dat ik ze draag, maar ze is er niet gek op. Het valt meer onder de categorie gedoog beleid. Ik ben nu wel steeds meer heren modellen gaan dragen. Ik vind het erg fijn om te zien dat er voor mannen toch steeds meer keuze is. En het voordeel is daardoor dat mijn vriendin het beter kan accepteren dan wanneer de puur vrouwen modellen uitzoekt.
Mijn favoriete zijn op het moment de model van Adrian en comfort4men. Deze laatste zijn wel flink aan de prijs, maar zitten fantastisch. Ik heb er nog
geen een stuk gehad.

Als er nog vragen zijn verneem ik deze graag van jullie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-11-2017 15:57:01 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Jeroen,

Welkom op het forum en vele plezierige uurtjes.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
14-11-2017 16:52:32 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Jeroen, welkom.

Het verhaal van jou is wel herkenbaar, zelf was ik op jonge leeftijd ook al fan van al wat beenmode was. Mijn interesse ging meer uit naar de panty. Mijn moeder heeft het altijd geweten, maar mijn vader was/is een grote tegenstander. Mijn echtgenote is volledig op de hoogte en is ook mijn grootste steun.
Nog veel leesplezier gewenst en bedankt om uw verhaal te delen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
15-11-2017 09:56:52 BerichtOnderwerp: Welkom
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Welkom Jeroen,
Het is bij iedereen wel begonnen in onze jeugd, ook bij mij was dat het geval ik droeg ook stiekem panty's van de zus. Over jaren droeg ik leggings onder de werkbroek maar nu zijn het bijna uitsluitend panty's. Mijn vrouw staat nog een beetje op de rem maar verdraagd het ,het is zoals bij jullie denk ik. Gr . De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-11-2017 16:09:22 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Hoi Jeroen,
Leuk om je verhaal te lezen, volgens mij zijn de meeste van ons er zo ‘ingerold’ Very Happy
Veel plezier met je panty’s en stay-ups, genieten Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
15-11-2017 19:11:28 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Dank je wel allemaal!
Voel me erg welkom hier Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-11-2017 22:01:03 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

welkom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-12-2017 05:13:28 BerichtOnderwerp:
Jarretelsman
Aspirant lid


Geregistreerd op: 23 Mrt 2015
Berichten: 21

Reageren met citaat

Leuk je op de forum te ontmoeten.
Ik het hetzelfde ervaring meegemaakt ik was 10 jaar toen het begon met een panty met naad. Later paar jaar stayups Nu 30 jaar heren jarretels met nylons
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!