top

In de media

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige websites en links (rokken)    Pagina 1 van 1

31-01-2018 06:31:04 BerichtOnderwerp: In de media
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Transseksualiteit valt dan wel buiten het bestek van dit forum, maar toch trok het onderstaand artikel mijn aandacht: Boudewijn Van Spilbeeck

Het zet een mens wel aan het denken, tenslotte draag ik ook, deels, vrouwenkleding, weliswaar beperkt tot rokken en panty's, maar als ik dan zoiets lees dan denk ik van "zit er toch meer achter"?

Echter, neen, ik voel me 100% man en zou voor geen cent willen ruilen. Ik draag graag rok en panty, maar daar stopt het. Behoefte om me vrouw te voelen, of vrouw te lijken heb ik totaal niet. De rok en panty zijn een leuke uitbreiding van mijn kledingstijl en that's it .

Alle respect voor Bo Van Spilbeeck om op 58-jarige leeftijd EN als publiek figuur nog "uit de kast" te komen, die beslissing vraagt heel wat moed. Wij hebben soms al drempelvrees om in rok een bekende tegen te komen, Bo haar verhaal staat gewoon in de krant en zij zal regelmatig te zien zijn in het uitoefenen van haar beroep als journaliste bij de betreffende tv-zender.

Misschien moeten we hier wel een voorbeeld aan nemen, bij ons gaat het om een paar meter stof die we willen dragen. Gewoon doen, zou ik zeggen.
Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
31-01-2018 10:36:03 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ja volledig mee eens! Op HLN vandaag ook nog een gezin waar de man nu vrouw geworden is en de echtgenote en dochter geven ook hun steun aan haar(hem)
De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
31-01-2018 11:40:53 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Het was gisteravond ook in den Holland op het nieuws en gezien zijn bekendheid vind ik het een zeer moedig besluit.
Nu hebben we al wel meer omgebouwde personen op het www voorbij zien komen en is het op zich niets nieuws onder de zon.

Ondanks het feit dat ik een manneke ben en geen enkele intentie heb om mij vrouwelijk te voelen of wil zijn, moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat hij er als zij heel goed uitziet.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-02-2018 12:59:24 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ondertussen is de "goed-nieuws-show" al geluwd en duiken er meer en meer negatieve berichten op. Wat me opvalt is dat er een hoop mensen zijn die het licht in de ogen van anderen niet gunnen.
Als stervelingen moeten we het beste uit ons leven halen, we leven maar één keer. Als er dan iets is wat de levensvreugde kan verhogen, dan moet je dat met beide handen grijpen. Is dat nu geslachtsverandering of liever een rok, of panty, dragen dan een broek, maakt niets uit, als het jouw levensvreugde maar verhoogt zonder iemand anders te benadelen. Liever een plezant leven dan een leven vol frustraties.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
04-02-2018 19:03:33 BerichtOnderwerp:
Boeskool
Erelid


Geregistreerd op: 06 Jun 2012
Berichten: 138
Woonplaats: Oldenzaal

Reageren met citaat

En René van de Gijp wordt Renate?
_________________
Embrace your nylon- microbe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
 
05-02-2018 17:43:39 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Boeskool schreef:
En René van de Gijp wordt Renate?


Er gaan altijd wel grappen verkocht worden ten koste van iets of iemand. Het is jammer dat men dit niet gewoon afdoet als een smakeloos grapje, maar dadelijk op de achterste poten gaat staan en moord en brand gaat schreeuwen. Op die manier gaan transgenders nooit erg serieus genomen worden. Een programma boycotten omdat er een misplaatst grapje uitgehaald werd? De tenen worden wel erg lang. Er zullen altijd mensen zijn die het hele transgendergedoe zullen afkeuren en zij hebben evenzeer het recht om hun mening te verkondigen.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
01-04-2018 06:24:02 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Zo horen we het ook eens van een ander: https://youtu.be/N_MxS7A5nws
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-05-2018 15:35:12 BerichtOnderwerp: Op de kranten site
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

In een dorpje in de provincie Groningen heeft men de de kilt ook ontdekt. Wink

Artikel.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-06-2018 16:35:59 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ja hoor.

Ik heb zeker respect voor deze mensen. Maar als het goed is, begrijpen wij en andere "minderheden" hun beter dan wie dan ook. Voor mij voelt ook altijd als een gevecht mezelf te mogen zijn. En eigenlijk merk ik steeds als ik iemand mijn ware aard laat zien, dat ik gewoon geaccepteerd word. Misschien weet ik altijd wie ik het wel en wie ik niet mijn eigen "geheim" kan vertellen.

Ik ben pas geleden zelfs met een vriend in rok (zonder panty's dat wel) naar Maastricht gegaan. Toen ik over mijn rokken vertelde, heeft hij ook hele persoonlijke dingen over zijn "asperge"-zijn vertelt en welke problemen hij daarmee ondervindt. Hij had ook een proces van acceptatie met zichzelf.

Ook een laatst weer een collega foto's van mezelf laten zien. Ook die van Maastricht. Hij had het niet van mij verwacht. Maar verder zag hij daar ook geen probleem in. De samenwerking is nog even goed. En hij vindt mijn "rebelse" karakter helemaal geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
22-06-2018 17:47:05 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Zelf draag ik "in alle stilte" wat ik graag draag. Als ik ergens naartoe ga dan is dat mogelijks in rok, met-of-zonder panty, maar ik tracht niet de aandacht te trekken en dat werkt goed. Soms een verbaasde blik, zelden een rechtstreekse vraag van "waarom". Deze manier werkt voor mij het best en is een heel verschil met, laat ons zeggen, tien jaar geleden. Toen werd je daadwerkelijk uitgelachen als je afweek van de mainstream. We gaan de goede richting uit. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
22-06-2018 18:03:57 BerichtOnderwerp:
E.R.
Erelid


Geregistreerd op: 13 Feb 2017
Berichten: 279

Reageren met citaat

Ik doe ook altijd normaal hoor. Ik wil geen aandacht trekken. Die krijg je toch wel. Maar in de stad blijft het inderdaad bij kijken. We moesten naar de concertzaal. De weg zocht ik met GoogleMaps. Daar kreeg ik commentaar op. Meer in positieve zin van: Dat is slim. Maar niet over mijn kleding. Op een terrasje kwam een stel bij ons zitten omdat daar nog plek was. Dus gezellig samen gekletst. En het onderwerp rok kwam eigenlijk niet eens aan de orde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige websites en links (rokken)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!