top

Onverwoestbare panty?

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)    Pagina 1 van 1

09-02-2018 08:29:06 BerichtOnderwerp: Onverwoestbare panty?
robholland
Lid


Geregistreerd op: 15 Jun 2013
Berichten: 32

Reageren met citaat

Duur maar als hij echt niet kapot kan. dan is het weer een koopje.

https://sheerlygenius.com
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
09-02-2018 14:38:21 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Tsja, best prijzig... maar 50x dragen is dan ook wel weer veel. Staat alleen niks bij wat voor panty het dan is, hoe dik is ie echt? Uit de foto’s/video lijkt het ergens tussen de 20 en 40 den te zijn. Voor 20 den is het een goede prestatie maar voor een goede 40den panty vind ik het niet heel spannend...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
10-02-2018 21:17:02 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Klinkt voor mij als 'too good to be true'. Vooral de super positieve reviews zeggen mij helemaal niets. Geen woord over zaken als pasform, kleur, dikte, gevoel van de stof, rek enz.
Kan dus net zo goed een dramatisch product zijn.
Verder bestaan er inderdaad al lang 40 denier panties die heel strerk zijn. Bijvoorbeeld de Wolford Neon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-02-2018 12:34:06 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

neon schreef:
Tsja, best prijzig... maar 50x dragen is dan ook wel weer veel. Staat alleen niks bij wat voor panty het dan is, hoe dik is ie echt? Uit de foto’s/video lijkt het ergens tussen de 20 en 40 den te zijn. Voor 20 den is het een goede prestatie maar voor een goede 40den panty vind ik het niet heel spannend...

Als hij echt onverwoestbaar is, hoop ik niet dat hij aanvoelt alsof je een dikke jeansbroek draagt. In de winter zie ik er het nut niet van omdat ik vaak wel kleurtjespanty's draag dan. Hij lijkt me alleszins transparant dus ik zou denken 20-30den en dan komt hij zeker van pas vanaf het wat warmer wordt. Ik verslijt er wel wat als ik ga werken dus als ik een aantal "onverwoestbare" basic panty's zou hebben, spaart me dat toch behoorlijk wat geld uit. Ik weet niet hoe het met jullie uitgavenbudget zit, maar ik geef m'n centen liever aan wat anders uit dan panty's, zeker als die dan dienen om te gaan werken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-02-2018 15:18:33 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

lorec schreef:
neon schreef:
Tsja, best prijzig... maar 50x dragen is dan ook wel weer veel. Staat alleen niks bij wat voor panty het dan is, hoe dik is ie echt? Uit de foto’s/video lijkt het ergens tussen de 20 en 40 den te zijn. Voor 20 den is het een goede prestatie maar voor een goede 40den panty vind ik het niet heel spannend...

Als hij echt onverwoestbaar is, hoop ik niet dat hij aanvoelt alsof je een dikke jeansbroek draagt. In de winter zie ik er het nut niet van omdat ik vaak wel kleurtjespanty's draag dan. Hij lijkt me alleszins transparant dus ik zou denken 20-30den en dan komt hij zeker van pas vanaf het wat warmer wordt. Ik verslijt er wel wat als ik ga werken dus als ik een aantal "onverwoestbare" basic panty's zou hebben, spaart me dat toch behoorlijk wat geld uit. Ik weet niet hoe het met jullie uitgavenbudget zit, maar ik geef m'n centen liever aan wat anders uit dan panty's, zeker als die dan dienen om te gaan werken.


Ik geloof dat er bij de meeste forumgenoten aardig wat budget richting panty's gaat, bij de mannen waarschijnlijk meer een hobby dan bij de gemiddelde vrouw Laughing
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
17-02-2018 11:50:30 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

neon schreef:
lorec schreef:
neon schreef:
Tsja, best prijzig... maar 50x dragen is dan ook wel weer veel. Staat alleen niks bij wat voor panty het dan is, hoe dik is ie echt? Uit de foto’s/video lijkt het ergens tussen de 20 en 40 den te zijn. Voor 20 den is het een goede prestatie maar voor een goede 40den panty vind ik het niet heel spannend...

Als hij echt onverwoestbaar is, hoop ik niet dat hij aanvoelt alsof je een dikke jeansbroek draagt. In de winter zie ik er het nut niet van omdat ik vaak wel kleurtjespanty's draag dan. Hij lijkt me alleszins transparant dus ik zou denken 20-30den en dan komt hij zeker van pas vanaf het wat warmer wordt. Ik verslijt er wel wat als ik ga werken dus als ik een aantal "onverwoestbare" basic panty's zou hebben, spaart me dat toch behoorlijk wat geld uit. Ik weet niet hoe het met jullie uitgavenbudget zit, maar ik geef m'n centen liever aan wat anders uit dan panty's, zeker als die dan dienen om te gaan werken.


Ik geloof dat er bij de meeste forumgenoten aardig wat budget richting panty's gaat, bij de mannen waarschijnlijk meer een hobby dan bij de gemiddelde vrouw Laughing

als je gaan werken en er keurig uitzien een hobby wil noemen, dan kan ik je volgen. maar laten we stellen dat ik geen panty's koop voor m'n hobby. het is nu gewoon weekend en heb een jeansbroek aan met sokken. de meesten van jullie zullen nu wel een panty aanhebben denk ik als het voor de hobby is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2018 01:38:14 BerichtOnderwerp:
Muziekfan
Erelid


Geregistreerd op: 07 Jun 2012
Berichten: 147
Woonplaats: Nieuwegein

Reageren met citaat

Hier maar liefst twee links van Marktplaats voor pantys die beloven onverslijtbaar te zijn:
https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/leggings-maillots-en-panty-s/m1255932915-magical-laddervrije-onverwoestbare-panty-s-m-l-incl-verz.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

https://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/leggings-maillots-en-panty-s/m1255534310-onverwoestbare-panty.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Ik zal wel een ongelovige Thomas zijn, maar ik geloof niet dat een panty opfrist van een behandeling met een Stanleymes zoals gesuggereerd in de eerstgenoemde advertentie.

De tweede advertentie belooft one-size met perfecte pasvorm voor maten 34 t/m 44. Yeah right.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
18-02-2018 12:22:19 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Onverwoestbaar is natuurlijk met een korrel zout te nemen. Meestal gebruikt men bij laddervrije panty's een andere breitechniek die verhindert dat de gebroken filamenten doorlopen.

Zelf heb ik een paar "laddervrije" panty's van het merk Redpoint en inderdaad, geen ladders. Of de panty er nog leuk uitziet na een paar aanvaringen is een andere vraag, zeker als het over een donkerkleurige panty gaat.
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
19-02-2018 11:14:18 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Yvan schreef:
Onverwoestbaar is natuurlijk met een korrel zout te nemen. Meestal gebruikt men bij laddervrije panty's een andere breitechniek die verhindert dat de gebroken filamenten doorlopen.

Zelf heb ik een paar "laddervrije" panty's van het merk Redpoint en inderdaad, geen ladders. Of de panty er nog leuk uitziet na een paar aanvaringen is een andere vraag, zeker als het over een donkerkleurige panty gaat.


Het is wel de bedoeling dat ik er verzorgd blijf uitzien. Van die donkere panty's met van die donkerdere streepjes en haaltjes zijn ook geen zicht.
Als het binnenkort mooier weer wordt, draag ik wel veel vaker huidskleurige panty's, daar valt dat niet zo bij op. Dan zou zeker zo'n panty handig zijn. Iemand van jullie die zich geroepen voelt die te testen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2018 11:42:51 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

lorec schreef:
Iemand van jullie die zich geroepen voelt die te testen?


Dat hangt van een sponsor af. Mr. Green

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2018 16:34:40 BerichtOnderwerp:
lorec
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2013
Berichten: 183

Reageren met citaat

Rob schreef:
lorec schreef:
Iemand van jullie die zich geroepen voelt die te testen?


Dat hangt van een sponsor af. Mr. Green

Rob


ik dacht dat het proberen van een panty ook voor een deel een hobby was, dus kan je het gratis doen, voor het plezier? Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
19-02-2018 16:50:10 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ik heb maar 1 hobby en dat is modeltreinen.
Panty's en rokken vallen onder de dagelijkse kleding.
Gratis gaat helaas niet op, want er moet zo'n ding aangeschaft worden. Wink

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nuttige of leuke websites en links (panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!