top

even voorstellen ............

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)    Pagina 1 van 1

21-02-2018 01:34:15 BerichtOnderwerp: even voorstellen ............
Ekie
Gast





Reageren met citaat

hoi , ik zal mij even voorstellen : mijn naam is Ekie , ben al jaren in de ban van panty's .
Het is een kledingstuk dat eigenlijk ontstaan is voor de man in de "gouden tijd " [ V.O.C. tijd .] Dat kledingstuk werd door de man vol op gedragen , in de vorm van een malliot . De vrouwen toendertijd droegen alleen nog lange rokken. , wat daaronder aanwezig was was daaronder ..... [ ] , maar geen panty of een malliot.!!
Later in de kleding evolutie is de man meer een lange broek gaan dragen en is de rok van de vrouw korter geworden ......., met dien verstande dat de benen ook wat "kouder "werden.... en wat eleganter verpakt moesten worden , immers "bloot "was not done. Dus was er al gauw een been bedekkend kledingstuk ontwikkeld , de malliot voor vrouwen ,.... euh ...euh .... maar die was er toch al ?.... ja voor de man .
Dit was dus het "omslagpunt ' een kledingstuk ontwikkeld voor de man , is nu voor de vrouw .............de rest is geschiedenis.!!!!
Gelukkig is er nu anno 2018 een ommekeer in de "kledingwereld "ontstaan ,
.."Gender neutraal "..... is het woord voor 2018 en verder . dat vind je ook terug in de kledingbranche . Kijk naar de mode shows .... , sommige mode bladen... zowel vrouwelijk als mannelijk is moeilijk te onderscheiden.
Kijk naar de schaatsers , strakke dunne malliots , wielrenners hebben ook strakke dunne fietsbroeken aan , dat is een geaccepteerd "straat " beeld ,
kijk nu naar de vrouwen die "mannen kleren " dragen , ook een geaccepteerd "straat beeld "
Kijk nu naar de mannen die een [ gekleurde] panty dragen ............
we zijn op de goede weg heren/ vrouwen , tijden veranderen .....gender neutraal dus een man mag in vrouwen kleren en een vrouw mag in mannen kleren !!
Mijn voorliefde voor panty's zijn ontstaan door mijn toenmalige vrouw , die droeg geregeld panty's , en zeg nu zelf dat is een kledingstuk waar je niet omheen kan ......! Dus al gauw is het gevoel voor nylon [ strak en glad] een " lekker gevoel " geworden ..[ kom je dan in het gebied van fetishjisme?? ] nee ik denk het niet .
mijn vrouw droeg panty's voor het mode beeld , maar ook voor de "warmte " vooral "swinters en het voor-, en najaar .
dus ik dacht als het 's winters koud is dan kan ik ook "warme " benen houden ..... dus , stiekem een panty aangetrokken van mijn vrouw ,maar niet de maat in acht nemend , kon ik hem niet verder aantrekken dan mijn heup .......[ mijn vrouw was kleiner van maat ] . Dus ik moest uitvogelen welke maat ik had ,... al snel gevonden op internet , en ik een panty kopen bij de HEMA. Hoe doe je dat ..? als man een panty kopen ..?
Ik een briefje gemaakt en met dat briefje , met die bewuste maat erop geschreven , naar de HEMA, en zoeken en kijken in de schappen...
en ja ,..maat gevonden , een zwarte .... en dan afrekenen ....
...niks aan de hand , de kassa medewerkster zij niks keek niet vreemd ,....gewoonste zaak van de wereld... PFFF ,..opluchting.
kortom thuis aangekomen , snel die panty gepast ..... kicken......!!!
spijker broek er over heen aangetrokken , en verders de hele dag zo gelopen..... en gelopen ,...heerlijk dat gevoel op je huid .
Nu anno februari 2018 geregeld een malliot of een panty onder mijn broek aan met een strakke boxer short , of een pantyslip over mijn panty heen aan [ zakt de panty minder snel af.]

ik hoop op dit forum gelijkgestemden te spreken en wie weet te ontmoeten..
gr Ekie. [ achterhoek - omg. Gaanderen ] ]
Terug naar boven
 
21-02-2018 08:00:33 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Hoi Ekie, welkom op het forum.

We leven inderdaad in een tijd van verandering en dat kan ons enkel maar ten goede komen. Ons Nederlandstalig clubje mannelijke pantydragers is eerder bescheiden maar, als je in andere talen gaat zoeken, is het aantal enthousiastelingen niet te onderschatten.

Veel plezier op het forum
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
21-02-2018 13:17:34 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Ekie,

Welkom op het forum.
Ik ga gewoon in rok met/zonder panty naar de Hema voor een enkele panty.
Daar ik van kleurtjes en fashion ben, kom ik bij de hier niet echt weg, zij hebben alleen maar de sombere/saaie kleuren zwart, blauw en grijs.
Wat wel het voordeel van deze panty's, voor mij althans, dat ik ze 2 maten kleiner kan/moet kopen dan op de maattabel vermeld staat.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
21-02-2018 16:58:58 BerichtOnderwerp:
neon
Erelid


Geregistreerd op: 15 Feb 2017
Berichten: 243
Woonplaats: Noord-Holland

Reageren met citaat

Hoi Ekie,
ik hoop inderdaad ook dat de panty nog eens door mannen omarmd wordt en in het normale straatbeeld gaat passen. En panty's kopen is altijd spannend ook al is er inderdaad niks vreemds aan. Gelukkig is er online een hoop te vinden Cool

Veel plezier hier op het forum.

Groet,
Neon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
25-02-2018 19:11:48 BerichtOnderwerp:
neorej
Gewaardeerd lid


Geregistreerd op: 12 Nov 2017
Berichten: 73

Reageren met citaat

Hoi Ekie,

Welkom alhier!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | Nieuwe leden (enkel panty's)
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!