top

De rok in de openbaarheid

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

02-03-2018 12:05:56 BerichtOnderwerp: De rok in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Begin deze week naar de carwash geweest in rok met panty, er was wel wat volk maar met de koude was er niemand die oog had voor mijn outfit!.
Gisteren terug gaan wandelen maar ik ben me terug komen omkleden( rok af en broek aan)het was te koud.
Vandaag in rok en panty naar de viswinkel op de markt geweest. Veel volk en starende blikken maar niemand die een opmerking gaf. Mijne harteklop was wel degelijk verhoogd en het rood liep me waarschijnlijk goed aan maar de stap is toch gezet!!!
Het zijn wel de heren die aanstaren en de dames gaven wel ne glimlach.
Ik heb maar 1 dame met panty gezien, al de rest loopt met lange broeken en jassen en ge kunt ze dat niet kwalijk nemen met zo een weer. Gr. De km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-03-2018 14:07:07 BerichtOnderwerp:
Rob
Erelid


Geregistreerd op: 22 Nov 2016
Berichten: 1159
Woonplaats: Kollumerzwaag

Reageren met citaat

Heb gewoon een rok en thermo panty aan en ga hiermee ook naar de winkel.

Rob
_________________
Leef je eigen leven en de rest is om het even.
Als afgunst branden wou, dan kan men de gaskraan wel dichtdraaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
02-03-2018 16:06:21 BerichtOnderwerp: De rok in de openbaarheid
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Zojuist naar de hema geweest in rok en 40den panty, de winkeljuf stond juist in de middengang bij het binnenkomen. Aan de kassa moest ik een minuutje wachten en er passeerden meerdere dames die niets lieten merken. Bij het afrekenen zocht ik oogcontact met de juf maar die gunde mij dat niet. Jammer! Het is of ze willen niet reageren! De winkeldame heeft we wel goed bekeken!!! Zelfs ne glimlach kon niet! Gr. De km Very Happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-03-2018 12:19:05 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Ik ben al best tevreden als ik geen reactie krijg op mijn kleding. Een teken dat het hen een worst zal wezen wat de medemens aantrekt, mooi zo. Vergeet niet dat als je achter reacties vist, je er ook een hoop minder-plezierige kan krijgen. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
03-03-2018 15:09:14 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Ja het is mss. Best dat er geen reactie komt, want het zou kunnen zijn dat ik op dat moment nie weet wat zeggen of doen.. het gaf toch een appart gevoel zo op straat te lopen. Hopelijk krijgen we volgers.jammer dat ik de enige ben in waregem Embarassed Sad gr de km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
03-03-2018 15:15:20 BerichtOnderwerp:
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

de kraanman schreef:
Ja het is mss. Best dat er geen reactie komt, want het zou kunnen zijn dat ik op dat moment nie weet wat zeggen of doen.. het gaf toch een appart gevoel zo op straat te lopen. Hopelijk krijgen we volgers.jammer dat ik de enige ben in waregem Embarassed Sad gr de km


Misschien kunnen we samen eens op stap in het Kortrijkse, of in Waregem, laat maar iets weten wanneer het past. Marina zou er wel bij zijn, maar ik zal er op staan dat ze zelf ook een rok draagt. Razz Razz Laughing
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
05-03-2018 09:39:45 BerichtOnderwerp:
de kraanman
Erelid


Geregistreerd op: 27 Apr 2016
Berichten: 306
Woonplaats: Waregem

Reageren met citaat

Dank U voor de uitnodiging, maar tot nu toe is mijn vrouw niet te vinden om met mij (met panty en rok) op stap te gaan daar ze zeer goed gekend is bij de waregemse middenstand door haar werk. En om de rust en vrede te behouden dring ik er niet op aan. Ikzelf loop daardoor ook niet in de kijker als ik op stap ga in Waregem. Zij weet nog niet dat ik met rok en panty buiten kom. Maar mss. Met tijd, !! Ik ben al blij dat ik thuis al zo kan rondlopen. Wel zou ik het fantastisch vinden om ne keer samen te komen , maar in het w-end kan ik niet en Jullie werken tijdens de week! Maar uitstel is geen afstel. Gr. Km
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De rok in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!