top

De eerste reactie op mijn panty

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid    Pagina 1 van 1

13-03-2016 08:54:06 BerichtOnderwerp: De eerste reactie op mijn panty
Yvan
Site Admin


Geregistreerd op: 03 Jun 2012
Berichten: 2373
Woonplaats: Kortrijk

Reageren met citaat

Verleden week vrijdag, tijdens een babbel, op het werk, vraagt een collega me zo plots waarom ik panty's draag. Hij had het al wel opgemerkt dat ik panty's droeg bij het aankomen en verlaten van het werk, maar hij had het nog niet durven vragen. Je weet wel: "Daar spreek je niet over als mannen onder elkaar".
Hij dacht aanvankelijk dat het om medische redenen ging, maar dat idee heb ik hem vlug uit het hoofd gepraat en hem uitgelegd dat het bij mij om het modeaspect gaat, niets medisch.
De collega was verwonderd dat ik het "zomaar aandurfde" om openbaar zo rond te lopen en hij was wel benieuwd of ik veel negatieve of positieve reacties kreeg. Hij kon het bijna niet geloven dat de reacties op mijn outfit zeer miniem zijn en, over de jaren heen, bijna volledig verdwenen zijn.
Hij wilde ook weten waarom ik dat dan wilde dragen en hij snapte het blijkbaar wel toen ik hem uitlegde dat het een kledingstuk was waar ik als kleine uk al door gefascineerd was en absoluut zelf wou dragen. Volgens zijn uitleg had hij "ook zoiets" met een bepaald model van gympen. Dat model (of merk) fascineerde hem al sinds zijn jeugd en als hij een paar gympen koopt dan liefst van dat model (of merk).
Toen ik opmerkte dat we als mens allemaal wel onze "eigenaardigheden" hebben, moest hij dat al lachend wel toegeven.

Daarom ben ik nog steeds van mening dat je niemand op de hoogte hoeft te brengen van je voorkeur voor panty's. Gewoon dragen en als er iemand is die daar vragen over heeft dan zal hij/zij dat wel zelf wel komen doen. Bovendien bewijst het dat anderen de panty wel opmerken, maar dat ze niet dadelijk oordelen op basis van de kleding die je draagt. Meestal dan toch. Wink
_________________
Stay hosed
Yvan
-
-Life is too short to wear boring clothes.-
-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
25-08-2017 21:32:39 BerichtOnderwerp:
sander
Erelid


Geregistreerd op: 25 Dec 2012
Berichten: 96
Woonplaats: Breda

Reageren met citaat

Dag Yvan,
Afgelopen week was ik het gras aan het maaien, gekleed in een zwart t-shirt, korte spijkerbroek en werkschoenen. Met daaronder een 60 den lichtgrijze legging. Stond ineens mijn aangetrouwde schoonzus naast me: hallo, wat zie jij er sportief uit!. Dat was al wat ze er over zei. Verder gepraat over koetjes en kalfjes. Ik schrok toch eventjes. Viel reuze mee.
De kleur van de panty of legging heeft toch ook zijn invloed op mijzelf als drager. Zwart kan te sexy staan, indien transparant. Licht bruin weer te suffig als die mat is. Licht grijs vind ik neutraal en marine blauw weer opvallend.
Groeten, Sander
_________________
Dress you up in nylons!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
08-03-2018 21:26:54 BerichtOnderwerp:
Marcel
Erelid


Geregistreerd op: 04 Jan 2018
Berichten: 108

Reageren met citaat

Ben ik aan het klussen buiten met bruine panty onder mijn halve dijbeen broek, komt een vriendin van ons langs. Ik ga door met klussen, hoor ik achteraf dat onze vriendin aan mijn liefje vroeg of ik blote benen of een panty aanhad. Mijn lieverd had geantwoord dat ik een panty droeg.

Paar uur later had mijn lieverd het er met mij over. Ik was verrast. Blijkt dat onze vriendin het al een jaar of 15 weet dat ik het draag.

Alle afgelopen jaren deed ik mijn best om het haar niet te laten zien.

Ik nam vervolgens contact op met haar hierover. Lekker je eigen ding doen hoor was het antwoord. Je bent wie je bent en ik weet het al jaren zei ze.

Ik reageerde opgelucht. Weer een geheim minder reageerde ik.
__________
Panty voor de man. Tuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
12-03-2018 22:12:12 BerichtOnderwerp:
gewoon
Erelid


Geregistreerd op: 09 Jun 2012
Berichten: 107
Woonplaats: helmond

Reageren met citaat

leuk toch...weer een geheim minder
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren Herenpanty | De panty in de openbaarheid
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!